Tak samo u mnie.
Wymieniłem Nodame Cantabile Finale, a w liście nie widzę.
Ponieważ jest to anime z 2010 roku.
]]>W zestawieniu nie widzę chociażby Umineko no Naku Koro Ni, podczas kiedy sam je wymieniłeś w najlepszej trójce xD
Dzięki, poprawione.
]]>Kara no Kyoukai 7 i Kara no Kyoukai: Satsujin Kousatsu (Part 2) to to samo
Dzięki zostało zmienione.
BTW: Liczyłem to w trakcie meczu, więc może być jeszcze więcej błędów.
]]>4. Eden of the East - 27 pkt
5. Pandora Hearts - 24 pkt
6. Hajime no Ippo: The Fighting - New Challenger - 19 pkt
7. Phantom - Requiem for the Phantom - 12 pkt
8. Koukaku no Regios - 10 pkt
Toaru Kagaku no Railgun - 10 pkt
Tokyo Magnitude 8.0 - 10 pkt
9. Xam'd: Lost Memories - 9 pkt
10. Summer Wars - 8 pkt
Kara no Kyoukai 7 - 8 pkt
11. K-On! - 7 pkt
Guin Saga - 7 pkt
Ride Back - 7 pkt
Evangelion: 2.0 - 7 pkt
12. Afro Samurai Resurrection - 6 pkt
Denpa Teki na Kanojo - 6 pkt
Zoku Natsume Yuujinchou - 6 pkt
Nyan Koi! - 6 pkt
13. Kuuchuu Buranko - 5 pkt
Needless - 5 pkt
14. Caanan - 4 pkt
Umineko no Naku Koro ni - 4 pkt
Cross Game - 4 pkt
Cencoroll - 4 pkt
Fairy Tail - 4 pkt
Major S5 - 4 pkt
15. Inuyasha Kanketsu-hen - 3 pkt
Kobato - 3 pkt
Maria-sama ga Miteru 4th - 3 pkt
Shin Mazinger Shougeki! Z Hen - 3 pkt
Hatsukoi Limited - 3 pkt
Asu no Yoichi! - 3 pkt
Gekijouban Tengen Toppa Gurren Lagann: Lagann-hen - 3 pkt
Dragon ball Kai - 3 pkt
Saint Seiya: The Lost Canvas - Meiou Shinwa - 3 pkt
Darker than BLACK - Ryuusei no Gemini - 3 pkt
Tetsuwan Birdy Decode: 02 - 3 pkt
Basquash! - 3 pkt
16. Hayate No Gotoku!! - 2 pkt
Souten Kouro - 2 pkt
Aoi Bungaku Series - 2 pkt
Ichigo Mashimaro encore - 2 pkt
Natsu no Arashi! - 2 pkt
The Sacred Blacksmith - 2 pkt
17. TO - 1 pkt
Sengoku Basara - 1 pkt
Dogs: Stray Dogs Howling in the Dark 1 pkt
Tentai Senshi Sunred - 1 pkt
Tegami Bachi - 1 pkt
Dziękuję wszystkim za udział w głosowaniu.
]]>Ale było jeszcze więcej dobrych anime w 2009 choćby K ON czy, Pandora Hearts
Masz rację ~Pisak "Skip Beat!" to anime przełomu 2008/09 dziękuje ci za zwrócenie mi uwagi na ten szczegół ale i tak była to świetna seria.
]]>2. Needless
3. The Sacred Blacksmith
]]>