#21 2006-10-27 23:20:14

Big_Mister
Użytkownik
Skąd: Szczecin
Dołączył: 2005-07-27

Odp: Emulator PS2 na PC

Mnie wogle emulatory nie działały (pewnie miałem za słaby pc albo i emulatory, których używałem były niedobre), to dałem sobie spokój i kupiłem PS2. Wydałem jeszcze 160 zł na przerobienie go, ale teraz mogę grać za gry po 20zł. Gra na padzie i klawiaturze to zupełnie coś innego. Teraz konsola tak staniała, że jak się ma trochę oszczędności, to można zaszaleć. Polecam smile


88x31av1.gif

Offline

#22 2006-10-27 23:31:31

Starfox
Użytkownik
Skąd: Dobczyce
Dołączył: 2005-09-12

Odp: Emulator PS2 na PC

Obiwanshinobi napisał:
Starfox napisał:

Z maszyną 3x mocniejszą do poprawnego działania emu PS2 miałem rację

Nie. "3x mocniejszy" to niewiele mówiący kolokwializm. Nie ma jednej wielkości, którą można oznaczyć "moc" komputera, bądź konsoli. Np. Project64 (emulator N64) ma mniejsze rzeczywiste wymagania sprzętowe (i ogólnie rzecz biorąc - lepiej działa) niż ePSXe (emulator pierwszej GrajStacji), choć N64 jest mocniejszą konsolą. Architekturą PS2 bardzo się różni od współczesnych PCtów i nie da się ich "mocy" porównać tak, jak porównuje sie moc komputerów przy pomocy benchmarków.

W przypadku PS2 wystarczy komp 3x mocniejszy, by gra "zrobiła" na kompie coś więcej niż wejście do menu:)
Projekt64 był po prostu dopracowany. Kompy nigdy nie miały problemów z emulacją konsol nintendo. Przykładowo: widziałem Zelde: Wind Waker, która hulała na kompie, że aż miło - żadnych zwolnień animacji i przekłamań w grafice. A NGC jest konsolą mocniejszą od PS2:]
Owszem, architektura PS2 różni się od współczesnych kompów, ale porównać ją można, bo dlaczego nie?:] Przecież nikt tu nie pisał o używaniu do tego benchmarków:]

Edit:
Co do Zeldy: tylko na pierwszej wyspie FPS był "normalny", czyli ok. 25fps. Przy spadaniu i pływaniu spadał do ok. 10 klatek:]

Ostatnio edytowany przez Starfox (2006-10-27 23:44:43)

Offline

#23 2006-10-27 23:46:59

Obiwanshinobi
Użytkownik
Dołączył: 2005-11-05

Odp: Emulator PS2 na PC

Starfox napisał:

W przypadku PS2 wystarczy komp 3x mocniejszy, by gra "zrobiła" na kompie coś więcej niż wejście do menu(...)Owszem, architektura PS2 różni się od współczesnych kompów, ale porównać ją można, bo dlaczego nie?:] Przecież nikt tu nie pisał o używaniu do tego benchmarków

W pytkę. Jak zatem porównać "moc" PS2 i PC? O używaniu benchmarków "nikt" nie pisał, ale ten sam "nikt" nie napisał, co to miałoby znaczyć "3x mocniejszy".

Offline

#24 2006-10-28 00:09:47

Starfox
Użytkownik
Skąd: Dobczyce
Dołączył: 2005-09-12

Odp: Emulator PS2 na PC

Obiwanshinobi napisał:
Starfox napisał:

W przypadku PS2 wystarczy komp 3x mocniejszy, by gra "zrobiła" na kompie coś więcej niż wejście do menu(...)Owszem, architektura PS2 różni się od współczesnych kompów, ale porównać ją można, bo dlaczego nie?:] Przecież nikt tu nie pisał o używaniu do tego benchmarków

W pytkę. Jak zatem porównać "moc" PS2 i PC? O używaniu benchmarków "nikt" nie pisał, ale ten sam "nikt" nie napisał, co to miałoby znaczyć "3x mocniejszy".

Jak porównać? Obi, Obi... Myślałem, że to takie oczywiste, no ale cóż, napiszę ci to tak, żebyś zrozumiał:]
1. CPU PS2 to: 128 bitowy Emotion Engine @ 294.912 MHz, 40 KB pamięci Cache, a mojego kompa to "..." - tu wstaw co masz w swoim kompie:]
2. GPU PS2 to: 150 MHz, 4 MB DRAM, a mojego kompa to "..." - tu wstaw co masz w swoim kompie:]

Można tak w kółko:] No, ale na co to komu?:] Porównaj sobie w ten sposób, a wyjdą ci ciekawe wyniki:]

Racja "nikt" tak nie napisał, i niech tak pozostanie:] Widzisz jak się ze sobą zgadzamy?:D

Offline

#25 2006-10-28 00:17:45

Obiwanshinobi
Użytkownik
Dołączył: 2005-11-05

Odp: Emulator PS2 na PC

Starfox napisał:

Myślałem, że to takie oczywiste, no ale cóż, napiszę ci to tak, żebyś zrozumiał:]
1. CPU PS2 to: 128 bitowy Emotion Engine @ 294.912 MHz, 40 KB pamięci Cache, a mojego kompa to "..." - tu wstaw co masz w swoim kompie:]
2. GPU PS2 to: 150 MHz, 4 MB DRAM, a mojego kompa to "..." - tu wstaw co masz w swoim kompie:]

Można tak w kółko:] No, ale na co to komu?:] Porównaj sobie w ten sposób, a wyjdą ci ciekawe wyniki:]

To nie jest oczywiste. Porównywanie zegara CPU, tudzież ilości pamięci prowadzi donikąd, bo (jak pisałem wcześniej) architektura urządzenia jest zupełnie inna. Inaczej pisze się kod na PS2 (programiści gier komputerowych zwykle korzystają z DirectX, którego PS2 nie obsługuje) i ten kod inaczej działa.
Wymyśl coś lepszego.

Offline

#26 2006-10-28 00:31:39

Sansiro
Użytkownik
Skąd: Słupsk то&
Dołączył: 2006-10-01

Odp: Emulator PS2 na PC

Jestes opuzniony! Ja mam hace room:D
-psp
-x-box
-ps2
-x-box 360
-psx
-Game Boy Advance SP
-Mam 53 gier oryginalnych
*12 na ps2
*10 na x-boxa
*2 na xbox 360
*6 na psp
*11 na psx
*12 na Game Boy
+ torrent gdzie kazda *** sciaga mi sie 1 **ien! (dla wscibskich gra na probke! po 24hh usuwam)(JOuk:P)
Duzo Plytek lacznie Bardzo duzo mozna z nich ulozyc 80cm wieży;p
-----------------------
Pozdrawiam.
Powiedzialem to i owo zeby jakis kolo nie przechwalal sie czyms co jest pospolite ;p
-------------------------
Gry Anime na konsole:
Ps2:
-DBZ Budokai
-DBZ Budokai 3
-DBZ Budokai tenkaichi
-DBZ Budokai tenkaichi 2
-Naruto Ultimate Ninja
-Naruto 3 UT
-Final fantasy X- X-2
-DevilMy Cry 3
-Super dRagon Ball
Psx:
-FinalFantasy VII
Psp:
Dragon Ball Tenkai

Ostatnio edytowany przez sansiro (2006-10-28 00:38:37)

Offline

#27 2006-10-28 00:36:15

Starfox
Użytkownik
Skąd: Dobczyce
Dołączył: 2005-09-12

Odp: Emulator PS2 na PC

Obiwanshinobi napisał:
Starfox napisał:

Myślałem, że to takie oczywiste, no ale cóż, napiszę ci to tak, żebyś zrozumiał:]
1. CPU PS2 to: 128 bitowy Emotion Engine @ 294.912 MHz, 40 KB pamięci Cache, a mojego kompa to "..." - tu wstaw co masz w swoim kompie:]
2. GPU PS2 to: 150 MHz, 4 MB DRAM, a mojego kompa to "..." - tu wstaw co masz w swoim kompie:]

Można tak w kółko:] No, ale na co to komu?:] Porównaj sobie w ten sposób, a wyjdą ci ciekawe wyniki:]

To nie jest oczywiste. Porównywanie zegara CPU, tudzież ilości pamięci prowadzi donikąd, bo (jak pisałem wcześniej) architektura urządzenia jest zupełnie inna. Inaczej pisze się kod na PS2 (programiści gier komputerowych zwykle korzystają z DirectX, którego PS2 nie obsługuje) i ten kod inaczej działa.
Wymyśl coś lepszego.

Nie prowadzi donikąd? Przecież porównasz sobie oba sprzęty i zobaczysz, że się różnią;] W końcu "porównanie" prawdzi do wyłapania różnic, czyli do czegoś prowadzi:] Dzięki temu będziesz miał podstawę do napisania, że oba sprzęty się różnią(to już napisałeś), czyli mamy zamknięte koło:] Bo musiałeś je porównać skoro wiesz, że się różnią:]

Gry na konsole pisze się pod specyfikację konsoli, więc programowanie na nią jest trudniejsze niż na PC, kod musi być bardziej dopracowany ale... po co nam ta informacja o kodzie? Chcesz wykazać, że oba sprzęty się różnią, czyli porównujesz pisanie kodu na PS2, z tym na kompie:] I koło znowu się zamyka:]

Offline

#28 2006-10-28 00:41:26

Kilgur
Użytkownik
Dołączył: przed 2004-07-25

Odp: Emulator PS2 na PC

Starfox napisał:

1. CPU PS2 to: 128 bitowy Emotion Engine @ 294.912 MHz, 40 KB pamięci Cache, a mojego kompa to "..." - tu wstaw co masz w swoim kompie:]
2. GPU PS2 to: 150 MHz, 4 MB DRAM, a mojego kompa to "..." - tu wstaw co masz w swoim kompie:]

czyli do 60 fps na emulatorze wystarczy procek okolo 1 ghz i grafika gdzies w granicach GF fx 5200 - no to mysle ze grubo sie mylisz smile_big

Ostatnio edytowany przez Kilgur (2006-10-28 00:41:55)


ara ara...

Offline

#29 2006-10-28 00:42:59

Obiwanshinobi
Użytkownik
Dołączył: 2005-11-05

Odp: Emulator PS2 na PC

Starfox napisał:
Obiwanshinobi napisał:
Starfox napisał:

Myślałem, że to takie oczywiste, no ale cóż, napiszę ci to tak, żebyś zrozumiał:]
1. CPU PS2 to: 128 bitowy Emotion Engine @ 294.912 MHz, 40 KB pamięci Cache, a mojego kompa to "..." - tu wstaw co masz w swoim kompie:]
2. GPU PS2 to: 150 MHz, 4 MB DRAM, a mojego kompa to "..." - tu wstaw co masz w swoim kompie:]

Można tak w kółko:] No, ale na co to komu?:] Porównaj sobie w ten sposób, a wyjdą ci ciekawe wyniki:]

To nie jest oczywiste. Porównywanie zegara CPU, tudzież ilości pamięci prowadzi donikąd, bo (jak pisałem wcześniej) architektura urządzenia jest zupełnie inna. Inaczej pisze się kod na PS2 (programiści gier komputerowych zwykle korzystają z DirectX, którego PS2 nie obsługuje) i ten kod inaczej działa.
Wymyśl coś lepszego.

Nie prowadzi donikąd? Przecież porównasz sobie oba sprzęty i zobaczysz, że się różnią;] W końcu "porównanie" prawdzi do wyłapania różnic, czyli do czegoś prowadzi:] Dzięki temu będziesz miał podstawę do napisania, że oba sprzęty się różnią(to już napisałeś), czyli mamy zamknięte koło:] Bo musiałeś je porównać skoro wiesz, że się różnią:]

Gry na konsole pisze się pod specyfikację konsoli, więc programowanie na nią jest trudniejsze niż na PC, kod musi być bardziej dopracowany ale... po co nam ta informacja o kodzie? Chcesz wykazać, że oba sprzęty się różnią, czyli porównujesz pisanie kodu na PS2, z tym na kompie:] I koło znowu się zamyka:]

CPU i GPU PS2 i jakiegoś tam PCta różnią się, owszem, ale nie tylko częstotliwością taktowania zegera. Różnią się też obsługiwanymi instrukcjami. Dlatego porównanie częstotliwości taktowania zegara nie może służyć do porównania "mocy" platform. Dlatego nie można o platformie z 2x szybszym CPU powiedzieć, że jest "2x mocniejsza".
Stwierdzenie, że "kod na PS2 musi być bardziej dopracowany" to bzdura.

Offline

#30 2006-10-28 00:43:50

Starfox
Użytkownik
Skąd: Dobczyce
Dołączył: 2005-09-12

Odp: Emulator PS2 na PC

Kilgur napisał:
Starfox napisał:

1. CPU PS2 to: 128 bitowy Emotion Engine @ 294.912 MHz, 40 KB pamięci Cache, a mojego kompa to "..." - tu wstaw co masz w swoim kompie:]
2. GPU PS2 to: 150 MHz, 4 MB DRAM, a mojego kompa to "..." - tu wstaw co masz w swoim kompie:]

Można tak w kółko:] No, ale na co to komu?:] Porównaj sobie w ten sposób, a wyjdą ci ciekawe wyniki:]

Racja "nikt" tak nie napisał, i niech tak pozostanie:] Widzisz jak się ze sobą zgadzamy?:D

czyli do 60 fps na emulatorze wystarczy procek okolo 1 ghz i grafika gdzies w granicach GF fx 5200 - no to mysle ze grubo sie mylisz smile_big

Przecież napisałem, że nie ma w pełni dobrze działającego emu PS2, również nic nie pisałem o tym, że to wystarczy, by gra działała na 60fps'ach. Po prostu pewnie wejdziesz do menu gry i nic poza tym:]

Obiwanshinobi napisał:
Starfox napisał:
Obiwanshinobi napisał:
Starfox napisał:

Myślałem, że to takie oczywiste, no ale cóż, napiszę ci to tak, żebyś zrozumiał:]
1. CPU PS2 to: 128 bitowy Emotion Engine @ 294.912 MHz, 40 KB pamięci Cache, a mojego kompa to "..." - tu wstaw co masz w swoim kompie:]
2. GPU PS2 to: 150 MHz, 4 MB DRAM, a mojego kompa to "..." - tu wstaw co masz w swoim kompie:]

Można tak w kółko:] No, ale na co to komu?:] Porównaj sobie w ten sposób, a wyjdą ci ciekawe wyniki:]

To nie jest oczywiste. Porównywanie zegara CPU, tudzież ilości pamięci prowadzi donikąd, bo (jak pisałem wcześniej) architektura urządzenia jest zupełnie inna. Inaczej pisze się kod na PS2 (programiści gier komputerowych zwykle korzystają z DirectX, którego PS2 nie obsługuje) i ten kod inaczej działa.
Wymyśl coś lepszego.

Nie prowadzi donikąd? Przecież porównasz sobie oba sprzęty i zobaczysz, że się różnią;] W końcu "porównanie" prawdzi do wyłapania różnic, czyli do czegoś prowadzi:] Dzięki temu będziesz miał podstawę do napisania, że oba sprzęty się różnią(to już napisałeś), czyli mamy zamknięte koło:] Bo musiałeś je porównać skoro wiesz, że się różnią:]

Gry na konsole pisze się pod specyfikację konsoli, więc programowanie na nią jest trudniejsze niż na PC, kod musi być bardziej dopracowany ale... po co nam ta informacja o kodzie? Chcesz wykazać, że oba sprzęty się różnią, czyli porównujesz pisanie kodu na PS2, z tym na kompie:] I koło znowu się zamyka:]

CPU i GPU PS2 i jakiegoś tam PCta różnią się, owszem, ale nie tylko częstotliwością taktowania zegera. Różnią się też obsługiwanymi instrukcjami. Dlatego porównanie częstotliwości taktowania zegara nie może służyć do porównania "mocy" platform. Dlatego nie można o platformie z 2x szybszym CPU powiedzieć, że jest "2x mocniejsza".
Stwierdzenie, że "kod na PS2 musi być bardziej dopracowany" to bzdura.

Różnią się to prawda, ale porównanie zrobiłeś, bo porównałeś konsolę z PCtem:]Porównałeś je pod kątem specyfikacji:]
Stwierdzenie na temat kodu gry na PS2 jest bzdurą? Udowodnij:]

Ostatnio edytowany przez Starfox (2006-10-28 00:48:55)

Offline

#31 2006-10-28 00:47:00

Kisiel
Użytkownik
Skąd: Wrocław
Dołączył: 2005-06-24

Odp: Emulator PS2 na PC

Starfox napisał:

Co do Zeldy: tylko na pierwszej wyspie FPS był "normalny", czyli ok. 25fps. Przy spadaniu i pływaniu spadał do ok. 10 klatek:]

Zelda Wind Waker? Kiedy to wydali? przed czy po ocarina of time?
Zaznacze, że na Project64 wszystko mi lepiej działa i lepiej wygląda (sic!) niż na ePSXe.
W 64 mogę ustawic praktycznie co chcę a po włączeniu antyaliasing wyglądają gry po prostu bosko.
aha, i średnio jest 70-120fps.

Po co się kłócic albo prowadzic debatę niezgodnaz tematem. oczkod

Na PS2 da sieemulować gry z dreamcosta? jak tak to jak wygląda kompatybilnośc, dźwięk i grafika. Sprawdzał ktoś? Najbardziej mnie interesuje na przykładzie Grandii 2 smile


10721827ve.gif

Offline

#32 2006-10-28 00:51:37

Obiwanshinobi
Użytkownik
Dołączył: 2005-11-05

Odp: Emulator PS2 na PC

Kisiel napisał:

[Zelda Wind Waker? Kiedy to wydali? przed czy po ocarina of time?
Zaznacze, że na Project64 wszystko mi lepiej działa i lepiej wygląda (sic!) niż na ePSXe.
W 64 mogę ustawic praktycznie co chcę a po włączeniu antyaliasing wyglądają gry po prostu bosko.
aha, i średnio jest 70-120fps.

Wind Waker to gra na Gamecube'a. Konsola N64 wykorzystuje coś, co odpowiada pełnemu sprzętowemu dopalaniu grafiki 3D na PC. Po prostu 3D na N64 w porównaniu z 3D na PSX, to jakby Quake 3 w porównaniu z Quake'iem pierwszym.
W ePSXe możesz mieć AA i FA wymuszony z poziomu sterowników karty graficznej. Polecam.

Starfox napisał:

Różnią się to prawda, ale porównanie zrobiłeś, bo porównałeś konsolę z PCtem:]Porównałeś je pod kątem specyfikacji:]
Stwierdzenie na temat kodu gry na PS2 jest bzdurą? Udowodnij:]

To nie ja wprowadziłem do dyskusji niezdefiniowane uprzednio pojęcie "3x mocniejszego od PS2 komputera".

Ostatnio edytowany przez Obiwanshinobi (2006-10-28 00:54:17)

Offline

#33 2006-10-28 00:53:46

Starfox
Użytkownik
Skąd: Dobczyce
Dołączył: 2005-09-12

Odp: Emulator PS2 na PC

Kisiel napisał:
Starfox napisał:

Co do Zeldy: tylko na pierwszej wyspie FPS był "normalny", czyli ok. 25fps. Przy spadaniu i pływaniu spadał do ok. 10 klatek:]

Zelda Wind Waker? Kiedy to wydali? przed czy po ocarina of time?
Zaznacze, że na Project64 wszystko mi lepiej działa i lepiej wygląda (sic!) niż na ePSXe.
W 64 mogę ustawic praktycznie co chcę a po włączeniu antyaliasing wyglądają gry po prostu bosko.
aha, i średnio jest 70-120fps.

Po co się kłócic albo prowadzic debatę niezgodnaz tematem. oczkod

Na PS2 da sieemulować gry z dreamcosta? jak tak to jak wygląda kompatybilnośc, dźwięk i grafika. Sprawdzał ktoś? Najbardziej mnie interesuje na przykładzie Grandii 2 smile

Zelda wyszła 3 Maja, 2003 roku w Europie na NGC, więc to oczywiste, że wyszła po Ocarina of Time.
Co do emu Dream'a na PS2 to nie jestem pewien, ale sprawdź na tej stronce: Emu

Obiwanshinobi napisał:

To nie ja wprowadziłem do dyskusji niezdefiniowane uprzednio pojęcie "3x mocniejszego od PS2 komputera".

Ale dzięki temu porównałeś PS2 z PCtem, więc nie jest tak źle, nie?:]

Ostatnio edytowany przez Starfox (2006-10-28 00:56:34)

Offline

#34 2006-10-28 00:56:10

Obiwanshinobi
Użytkownik
Dołączył: 2005-11-05

Odp: Emulator PS2 na PC

Starfox napisał:

Stwierdzenie na temat kodu gry na PS2 jest bzdurą? Udowodnij:]

Najpierw Ty udowodnij, że "Gry na konsole pisze się pod specyfikację konsoli, więc programowanie na nią jest trudniejsze niż na PC, kod musi być bardziej dopracowany".

Starfox napisał:
Obiwanshinobi napisał:

To nie ja wprowadziłem do dyskusji niezdefiniowane uprzednio pojęcie "3x mocniejszego od PS2 komputera".

Ale dzięki temu porównałeś PS2 z PCtem, więc nie jest tak źle, nie?:]

Stwierdzenie, że PC różni się od PS2 jest stwierdzeniem oczywistości. Stwierdzenie, że "taki to a taki komp jest 3x mocniejszy od PS2" jest pustosłowiem, dopóki nie zdefiniuje się, co to znaczy "3x mocniejszy", czego nie uczyniłeś.

Ostatnio edytowany przez Obiwanshinobi (2006-10-28 01:03:50)

Offline

#35 2006-10-28 00:58:47

Starfox
Użytkownik
Skąd: Dobczyce
Dołączył: 2005-09-12

Odp: Emulator PS2 na PC

Obiwanshinobi napisał:
Starfox napisał:

Stwierdzenie na temat kodu gry na PS2 jest bzdurą? Udowodnij:]

Najpierw Ty udowodnij, że "Gry na konsole pisze się pod specyfikację konsoli, więc programowanie na nią jest trudniejsze niż na PC, kod musi być bardziej dopracowany".

Boisz się odpowiedzieć?:] Napisz po prostu, że nie chcesz odpowiadać i będzie spokój:] Jestem tolerancyjny, więc "wybaczę" xD

Obiwanshinobi napisał:

Stwierdzenie, że PC różni się od PS2 jest stwierdzeniem oczywistości. Stwierdzenie, że "taki to a taki komp jest 3x mocniejszy od PS2" jest pustosłowiem, dopóki nie zdefiniuje się, co to znczy "3x mocniejszy", czego nie uczyniłeś.

Nigdzie nie napisałem, że "taki to a taki komp jest 3x mocniejszy od PS2" - małe niedopatrzenie, wiem, każdemu może się zdarzyć:]
Nie napisałeś mi żebym zdefiniował "3 x mocniejszy", napisałeś tylko co o tym myślisz:] Ale niech ci będzie, odpowiem: "3 x mocniejszy" to po naszemu "3 x mocniejszy"? Chyba to tak było... nie czekaj, to na pewno znaczy to, co ma znaczyć:D

Ostatnio edytowany przez Starfox (2006-10-28 01:04:45)

Offline

#36 2006-10-28 01:01:14

Obiwanshinobi
Użytkownik
Dołączył: 2005-11-05

Odp: Emulator PS2 na PC

Starfox napisał:
Obiwanshinobi napisał:
Starfox napisał:

Stwierdzenie na temat kodu gry na PS2 jest bzdurą? Udowodnij:]

Najpierw Ty udowodnij, że "Gry na konsole pisze się pod specyfikację konsoli, więc programowanie na nią jest trudniejsze niż na PC, kod musi być bardziej dopracowany".

Boisz się odpowiedzieć?:] Napisz po prostu, że nie chcesz odpowiadać i będzie spokój:] Jestem tolerancyjny, więc "wybaczę" xD

Nie umiesz uzasadnić tamtego stwierdzenia?

Offline

#37 2006-10-28 01:05:27

Starfox
Użytkownik
Skąd: Dobczyce
Dołączył: 2005-09-12

Odp: Emulator PS2 na PC

Obiwanshinobi napisał:
Starfox napisał:
Obiwanshinobi napisał:
Starfox napisał:

Stwierdzenie na temat kodu gry na PS2 jest bzdurą? Udowodnij:]

Najpierw Ty udowodnij, że "Gry na konsole pisze się pod specyfikację konsoli, więc programowanie na nią jest trudniejsze niż na PC, kod musi być bardziej dopracowany".

Boisz się odpowiedzieć?:] Napisz po prostu, że nie chcesz odpowiadać i będzie spokój:] Jestem tolerancyjny, więc "wybaczę" xD

Nie umiesz uzasadnić tamtego stwierdzenia?

Umiem tak samo uzasadnić, jak ty odpowiedzieć:]

Offline

#38 2006-10-28 01:08:14

Obiwanshinobi
Użytkownik
Dołączył: 2005-11-05

Odp: Emulator PS2 na PC

Starfox napisał:

Umiem tak samo uzasadnić, jak ty odpowiedzieć:]

Do dzieła więc.

Ostatnio edytowany przez Obiwanshinobi (2006-10-28 01:08:46)

Offline

#39 2006-10-28 08:36:33

zergadis0
Użytkownik
Skąd: Poznań
Dołączył: 2006-04-09

Odp: Emulator PS2 na PC

Akurat wydaje mi się że nie ma sensu porównywać konsoli z PC, i to z niejednego powodu. Powody które są mi znane:
1. Konsola nie ma systemu operacyjnego który by ją obciążał (przynajmniej PS2 nie ma)
2. Konsola ma naładowaną masę różnych technologii których nie mają komputery, np. sprzętowe wspomaganie dla powielania obiektów (znajdźcie mi na PieCa grę taką jak Ikusagami gdzie na jednym ekranie jest do 65000 postaci)
3. Gry na PS2 zajmują więcej niż na komputery, co jest spowodowane tym że komputery wykorzystują część mocy na dekompresję danych, a konsole polepszają jakość grafiki tym że nie muszą tego robić (lub dane są słabiej skompresowane).

A co do stworzenia gier na PS2 to jasne, że nie różni się ono we wszystkim, ale trzeba pamiętać że autorzy  przy PC traktują graczy na zasadzie "jak gra będzie miała wyższe wymagania, to sobie ulepszą kompa", a przy konsoli wszystko musi być porządnie zoptymalizowane, aby chodziło płynnie.

Offline

#40 2006-10-28 08:58:39

tomxxx
Zbanowany
Dołączył: 2005-05-15

Odp: Emulator PS2 na PC

Musicie wiedzieć że powolne działanie gier na emu to w głównej mierze wina niedopracowanego emulatora a nie komputera.
Nie cierpię jak ktoś chrzani takie bzdury że potrzeba niewiadomo jakiego kompa żeby gry chodzily płynnie.
Nie potrafią zrobić dobrze emulatora to plotą bzdury że komputer za słaby.

Offline

Stopka forum

© Animesub.info 2024