Nie jesteś zalogowany.
Strony Poprzednia 1 2 3 4
Zaznacze, że na Project64 wszystko mi lepiej działa i lepiej wygląda (sic!) niż na ePSXe.
W 64 mogę ustawic praktycznie co chcę a po włączeniu antyaliasing wyglądają gry po prostu bosko.
aha, i średnio jest 70-120fps.
bo gry na N64 wyglądają lepiej niż na PSXa, ale wadą N64
jest mała ilość tekstur (mało pamięci) więc jak się dokładnie
przyjrzysz to Mario 64 jest zrobione z niewielu skopiowanych
gdzie popadnie tekstur
btw: większość czasu procek N64 pracuje w trybie 32bitowym,
bo 64 bitowe strasznie go spowalniają i zajmują 2x więcej
pamięci - LOL konsola 64 bitowa
Musicie wiedzieć że powolne działanie gier na emu to w głównej mierze wina niedopracowanego emulatora a nie komputera.
Nie cierpię jak ktoś chrzani takie bzdury że potrzeba niewiadomo jakiego kompa żeby gry chodzily płynnie.
Nie potrafią zrobić dobrze emulatora to plotą bzdury że komputer za słaby.
nie potrafią? a ty potrafisz? to zrób lepszy, skoro "oni" nie potrafią.
myślisz, że pisanie emu łatwością jest?
Max Payne 2 po dziś dzień dobrze wygląda i ma wzorowo zoptymalizowany kod - i tak właśnie gry PCtowe powinny się przedstawiać,(...)
jest jeszcze jeden chlubny wyjątek - engine Source (HalfLife2, Sin Episodes etc.),
który wyciąga wszystko z nowszych kart graficznych, a jednocześnie
działa płynnie na GeForce2MX400! (w niskich detalach, ale działa),
mimo iż ta karta graficzna jest dużo starsza od samego engina
Offline
wadą N64
jest mała ilość tekstur (mało pamięci) więc jak się dokładnie
przyjrzysz to Mario 64 jest zrobione z niewielu skopiowanych
gdzie popadnie tekstur
Mario 64 to gra wczesnej generacji. Banjo-Kazooie, zwłaszcze z FA i AA na emulatorze wygląda znakomicie. Majora's Mask wymagała już, zdaje się, takiego przyspieszającego, czy tam dodającego pamięci bajeru, zwanego Expansion Pakiem (http://en.wikipedia.org/wiki/Expansion_Pak).
Poza tym brak CD poniekąd wymuszał na programistach robienie gier w pełnym 3D, co okazało się dość przyszłościowe.
Offline
chodzilo raczej o konkurowanie z PSX i SS gdzie glownie krolowaly gry 2D... i wykorzystanie mocy konsoli oczywiscie...
Offline
Wybacz, oczywiście o tobie
O mnie to w ogóle nie świadczy, bo raczej nie miewam okazji nazywać sam siebie.
No tak jak? Wyjaśnisz mi, dlaczego graczy nie powinno się nazywać "graczami", albo co się razi w używaniu tego słowa przez tę gazetę?
Nie stwierdziłem, że graczy nie powinno się nazywać "graczami", więc po wyjaśnienia zwróć się do kogo innego. Czereśniackie jest nie użycie tego słowa na łamach pewnego czasopisma, tylko jego pisownia tamże.
Ostatnio edytowany przez Obiwanshinobi (2006-10-28 17:12:38)
Offline
A co to ma do tematu? Koniec offtopa.
Ostatnio edytowany przez gracol (2006-10-28 17:36:31)
Offline
więc dobrze działającego emulatora PS2 NIE MA
koniec tematu
Offline
Dobre i właściwe podsumowanie:]
Ostatnio edytowany przez Starfox (2006-10-28 19:16:06)
Offline
moim zdaniem - takie podsumowanie wprowadza w blad, lepiej powiedziec - jest w czasie tworzenia...
Offline
moim zdaniem - takie podsumowanie wprowadza w blad, lepiej powiedziec - jest w czasie tworzenia...
Nie wprowadził w błąd, bo dobrze działającego emu PS2 nie ma:] Nie napisał, że nie będzie, więc podsumowanie jest dobre:]
Offline
więc na dzień dzisiejszy dobrze działającego emulatora PS2 NIE MA.
może kiedyś będzie, ale nie dzisiaj
koniec tematu ?
Offline
~fuchikoma ma 100% racje. jakies proby sÄ , ale to jest poki co straszna bieda.
jedna prosbe mam do moderatorow. temat watku - to bĹÄ d rzeczowy, poniewaz chodzi tu o 'Emulator PS2' (dokladnie emulator ps2 na pc), a nie 'emulator na ps2'. jesli tak brzmi temat to jest mowa o emulowaniu nesa, snesa, n64, amigi czy czegokolwiek na ps2.
Offline
Od ponad 2 lat ludziki wałkuja ten temat. Emulatora póki co nie bedzie, bo zadna grupa nie jest w stanie samodzielnie zoptymalizowac kodu, bo bez optymalizacji potrzebny byłby procek 25Gigowy, jak nie wiekszy. Optymalizacja wiąze sie z poznaniem kodu który jest w PS2, którego mało kto zna, a kto zna boi sie opublikować, bo to wiąze sie z mega konsekwencjami. Wymyslenie nowego kodu graniczy z cudem. Jak PS2 pójdzie do lamusa, tak jak PSONE, to wtedy grupy zdecydują sie zaryzykować i opublikować Kod i zoptymalizować Emulator do 2 /3 Giga z dobra kartą grafiki. Wtedy Sony nie bedzie im sie chciało scigac bo skupia sie na PS3. Tak samo było z EPSXE.. pierszy emulator który miał zoptymalizowany kod. Jezeli ktos uważa ze był to bleem to jest w błedzie. Na sieci pełno jest Emu na PS2, ale dalej niz do menue nie zajdziecie, no chyba ze specjalne dema pod Emu odpalicie... Za góra dwa latka emu powinno byc gotowe.
Offline
Strony Poprzednia 1 2 3 4