Nie jesteś zalogowany.
Strony Poprzednia 1 2
CI co posiadaja MGS 2 SOL na PS2 mogą jeszcze na desce jeździc jak w THPS a posiadacze MGS 2 S ( wersja na PC ) moga o tym zapomniac.
Fajne jest Theatre MOde fajnie jest popatrzec jak jakaś starsza pani wykonuje akrobacje WamPa albo kogoś innego.
Ja nie moge sie doczekac MGS 3 S na pieca.Wiem jedno będzie bardziej wymagajace niż MGS 2 S i napewno bedzie lepiej wygladac niż na PS2.
Offline
I do tego jednak tego nie bedzie na pc , niedawno na jedenj se stron o mgs pisało ,że konami wycofało się z tego projektu i skoncentrują się na konsolach .:)
Offline
Czytałem w growej prasie, że sieciowy MGS będzie też na Xboxa 360 i na PC (wiele gier ma być wręcz tych samych na Xa i na PieCa). Oczywiście nie dziś i nie jutro.
Offline
CI co posiadaja MGS 2 SOL na PS2 mogą jeszcze na desce jeździc jak w THPS a posiadacze MGS 2 S ( wersja na PC ) moga o tym zapomniac.(...)Ja nie moge sie doczekac MGS 3 S na pieca.Wiem jedno będzie bardziej wymagajace niż MGS 2 S i napewno bedzie lepiej wygladac niż na PS2.
Akurat Tony Hołki wychodzą na PC, więc to nie musi bardzo boleć.
Czy MGS3 na PieCa (o ile w ogóle się ukaże) będzie lepiej wyglądał - to nie jest takie pewne. Wiadomo, że gry konsolowe wyglądają dobrze między innymi dlatego, że wyświetlane są na telewizorze (zmiękczanie krawędzi, rozmywanie kafli). Grafika konsolowa przeniesiona żywcem na monitor, w wyższej rozdziałce często na tym traci. MGS3, aby wyglądał lepiej - musiałby na dzień dobry mieć ostrzejsze tekstury i skuteczne ich filtrowanie. Na PS2, oglądane z bliska, z oczu - są takie sobie i gra (właściwa gra, nie scenki) najlepiej wygląda z góry. Do tego silnik MGS3 musiałby się cechować sensowną wydajnością i stabilnością (bo z MGS2 PC od początku dobrzy ludzie mieli "same kłopoty"). Takiej maszynki nie wyciągnie sobie Konami z rękawa - opracowanie engine'u może kosztować nie mniej pracy=czasu=pieniędzy, niż oryginalny MGS3. Przyznam, że Silent Hill 4 chodził u mnie bardzo przyzwoicie (na nieszczególnie wypasionym komputerze), ale tekstury miał biedne jak na grę PCtową (szczęśliwie w TPP prawie to nie przeszkadza). Warto pamiętać, że Max Payne już w 2001 roku wykorzystywał przewagę technologiczną platformy PC nad PS2, wygrywając głównie ostrością obrazu i jakością tekstur (przez co wygląda lepiej niż większość późniejszych konwersji gier TPP z konsol).
Ponadto PCtowy MGS3 musiałby wykorzystywać sprzętowe dopalanie dźwięku 3D nie gorzej, niż konkurencyjne tytuły (a konkuruje ze Splinter Cellem i Thiefem, w które warto zagrać dla samego dźwięku). To by trzeba było zrobić od nowa. Używam bardzo dobrych słuchawek i SBLive!, a na tym zestawie wspomniany Silent Hill 4 - zatem rzecz na konsoli udźwiękowiona wzorowo - traci wiele w porównaniu ze starym już Thiefem 2 - The Metal Age, że o trójce (Deadly Shadows) nie wspomnę.
Offline
Pozwalam sobie odświeżyć wątek, bo właśnie gram w MGS2 na PC. Nawiasem mówiąc, gra wygląda u mnie znacznie lepiej, niż zwykle gry konsolowe przeniesione na PieCa. Jasne: nie ma to, jak telewizor i MGS3 jest ładniejszy, ale coś mi się wydaje, że te opowieści, jakoby w PeCetowym MGS2 nie było jakichś bajerów graficznych obecnych w wersji PS2 - to opowieści ludzi, którym te bajery nie podziałały. U mnie efekt mokrości (deszcz) wygląda w sumie nie gorzej, niż w takim Cold Fear (wymagającym shaderów), wszelkie rozmycia i pełnoekranowe filtry wydają się być na swoim miejscu. Tylko słyszalny brak dopalania sprzętowego dźwięku 3D jest niedzisiejszy. Poza tym, o ile właściwa gra ze wszystkim na maxa chodzi płynnie i szybko (w 1024x768x32b, nawet z wymuszonym AAx4, ha!), to już framerate scenek liczonych w czasie rzeczywistym bywa szarpiący (mimo wciąż dobrej synchronizacji dźwięku), z jakąś tam szkodą dla "filmowości" (podobnie, choć mniej wyraźnie, działo się u mnie w SH4).
W związku z tym mam pytanie. Używam Radka 8500 i mam zainstalowany patch 2.0 (specjalnie do tych - i nowszych - Radków). Nie wyświetla u mnie filmu, który leci na przemian z menu głównym (słychać tylko dźwięk i widać czarny ekran). Kiedy zaczynam Sons of Liberty, filmik ze Snake'iem skaczącyum z mostu leci jak trza i wszystko byłoby cacy, gdyby nie ten framerate scenek (ale dzięki temu jest bardziej psychodelicznie). Czy film odtwarzany zaraz po uruchomieniu gry różni się czymś od tej sceny z mostem? Innymi słowy: czy coś tracę?
Ponadto w tych pomieszczeniach, gdzie stoją setki typa i słuchają przemówienia ekran, na który pada światło z rzutnika, jest zielony. Tak ma być? Czy ma być na nim coś widać?
P.S. Gra jest co najmniej dobra, grania Snake'iem (i w ogóle grania) tam więcej, niż się spodziewałem. Polecam, o ile ma się w miarę dobry sprzęt. Tylko nie mam pojęcia, jak uda mi się ją skończyć baz prawego analoga na padzie. Słyszałem, że jest niezbędny do walki mieczem, ale chyba w wersji PC jakoś to obeszli?
Ostatnio edytowany przez Obiwanshinobi (2006-07-24 01:36:47)
Offline
Jak nie obejrzałeś intra, to nic z fabuły nie stracisz, bo to jest zwykłe intro jak było to w przypadku z mgs3 (z tego co widze to chyba grałeś więc powinieneś wiedzieć o co chodzi). Ja mam radka 9200 i po zainstalowaniu tego patcha nie maiłem żadbych problemów z grafkią więc nie wiem jak ci w tym pomóc, a co do walki mieczem, to na pc zamiast prawej gałki, można chyba użyć po prostu myszki:)
Offline
bugi twe Obiwanshinobi sa bugami i zdarzaja sie nie tylko u ciebie... u mnie tez o ile gameplay jest na full predkosci to filmiki z jakiegos powodu sie tna... zmiast zielonego ekranu powinines widziec zdjecia... konwersjia jest naprawde zwalona... przy SH2 tez zwalili konwersje (Czyli prz moich 2 ulobiony grach)
BTW tnace filmiki SH4 wystepowaly tez na konsoli daltego iz sa to "zwykle" pliki video...
Offline
Z filmikami w SH4. to niezupełnie tak. Filmy video sobie (można je oglądać z płyty normalnym playerem), a scenki liczone w czasie rzeczywistym sobie. Podobne zjawisko (gra chodzi szybko, a scenki przycinają) miałem w Homeworld 2 (jeszcze ze starą kartą graficzną) i w KOTOR.
W wymienionych grach Konami przynajmniej synchronizacja dźwięku jest poprawna (i dobrze bo te filmowe sceny z Metala z przesuniętym dźwiękiem, to byłaby marnacja). Nie będę bronił konwersji MGS2 - po prostu cieszy mnie, że chodzi mi prawie bez problemów i ładnie wygląda. Spodziewałem się "samych kłopotów". Podczas sceny z Ocelotem, na ekranie jednak pojawił się film. A w konwersji SH2 poza nieznacznymi artefaktami w może dwóch momentach nie uświadczyłem błędów jako takich.
Offline
Konwersja MGS2 na PC jest rąbnięta. Masz za stare sterowniki - źle działa, masz nowe sterowniki - działa jeszcze gorzej. Sprawdzałem niedawno u wielu osób. na minimalnych detalach wszystko było ok, ale kiedy któreś ustawienie graficzne (już nie pamiętam które) ustawione na maxa powodowało u wszystkich to samo - z otoczeniem było wszystko ok a postaci nie było widać wogóle. Również do sterowania się ciężko przyzwyczaić (jedne klawisze sterowanie w TPP, drugie sterowanie w FPP, trzecie sterowanie mieczem jeżeli się go używa). Ale jak weźmie się pod uwagę grywalność tej gry to i tak jest ona tak dobra że jest to pozycja obowiązkowa dla właściwie wszystkich graczy niezależnie od preferowanego gatunku (no dobra, MGSa3 i tak nie przebije). Ale jeżeli ma się PS2 lub Xboxa (ja mam wersję PC bo jeszcze wtedy PS2 nie miałem) to obowiązkowo kupić którąś z tych wersji - uniknie się problemów ze sterowaniem i grafiką.
Offline
Kiedyś było tak, że jak się miało GeForce'a z shaderami, to trzeba było wyłączać shadery specjalnym programem, bo powodowały konflikt (sama gra najwyrażniej ich nie wykorzystuje), albo zbiedzać coś w ustawieniach - wtedy było dobrze, ale nie na max detalach. Jak się miało Radka, to gra zasadniczo w ogóle nie działała (podobno), ale załatwił to patch 2.0 (specjalny do Radków - nie należało go instalować na wcześniejszy patch, tylko na grę w wersji pierwotnej). Konami zrobiło (prawie) dobrze użytkownikom Radków, a użytkownicy GeForce'ów z shaderami dalej się z tym pałują. Dość wyczerpująco omawiano ten problem w dedykowanym MGS2 wątku na forum Tweak.pl. Polecam tam zajrzeć.
U mnie gra (właściwa, bo scenki szarpią) generalnie chodzi cacy, szybko, z filtrowaniem tekstur w wysokiej rozdziałce i nieźle gra mi się na padzie cyfrowym (będę się martwił myszą, jak przyjdzie do walki mieczem).
Konwersja pozostawia wiele do życzenia, ale ja nie narzekam. Kiedy w to zagrałem, uwierzyłem w sens wydania MGS3 na PC (będą z tym prawie na pewno nowe problemy, ale Konami stara się mimo wszystko bardziej, niż Capcom).
Offline
a może mi ktoś powiedzieć jak się sejwuje ? ja właśnie grałem ze 2h doszedłe m spory kawałek musiałem sobie przerwę zrobić a tu lipa bo nie zapisałem proszę o pomoc
Offline
a może mi ktoś powiedzieć jak się sejwuje ? ja właśnie grałem ze 2h doszedłe m spory kawałek musiałem sobie przerwę zrobić a tu lipa bo nie zapisałem proszę o pomoc
Na jakiejś fali w walkie-talkie. Tak przynajmniej było w 1 części, wątpię by to zmienili.
myhandhelds.pl - tam robię recki gier na Vitę i Switcha, zamiast tłumaczyć animu :V
Zakupy na Play-Asia $3 taniej z kodem MYPSVITA
Offline
szefu napisał:a może mi ktoś powiedzieć jak się sejwuje ? ja właśnie grałem ze 2h doszedłe m spory kawałek musiałem sobie przerwę zrobić a tu lipa bo nie zapisałem proszę o pomoc
Na jakiejś fali w walkie-talkie. Tak przynajmniej było w 1 części, wątpię by to zmienili.
a jak wyłapać taką falę ?? nie mam walkie talkie
Offline
Quithe napisał:szefu napisał:a może mi ktoś powiedzieć jak się sejwuje ? ja właśnie grałem ze 2h doszedłe m spory kawałek musiałem sobie przerwę zrobić a tu lipa bo nie zapisałem proszę o pomoc
Na jakiejś fali w walkie-talkie. Tak przynajmniej było w 1 części, wątpię by to zmienili.
a jak wyłapać taką falę ?? nie mam walkie talkie
Musisz mieć, zawsze jest. A numer powinni ci już podać skoro grałeś już 2h.
Offline
hehe 2h galem i barrrdzo długo męczyłem się z tą kolesiówą rosjanką ale nie potrafię celować na padzie[wstyd][wstyd] ale pokonałem ją i jestem(byłem) jakieś 15 minut dalej doszedłem i zgasilem a tu zonk
Ostatnio edytowany przez szefu (2007-02-09 22:22:05)
Offline
Select trzeba na padzie wcisnąć żeby włączyć 'łokitoki'
Offline
W menu Codeca trzeba wybrać "Otacon - save" i potwierdzić, że się chce zasejwować. Otacon mówi o tym na początku gry.
Offline
Strony Poprzednia 1 2