Nie jesteś zalogowany.
1.Shiki
2.Durarara
3.Katanagatari
<KieR> robotic notes bylo niezle
Offline
1. Tatami Galaxy
2. Gundam Unicorn
3. Zamieściłbym tutaj jakieś pięć pozycji, ale uwzględnienie jednej i pominięcie reszty mi się nie widzi, więc brak głosu.
EDIT:
W takim razie wszystko gra.
Ostatnio edytowany przez Zarathustra (2011-01-04 18:34:37)
Offline
Offline
1. Baka to Test to Shōkanjū - lolowe anime, jak mało które
2. Fate/stay night Unlimited Blade Works - efekciarstwo w najczystszej postaci, ale tego się spodziewałem i to dostałem
3. Highschool of the Dead - zombie rządzą, cycki mniej, szczególnie w takiej ilości. Mimo wszystko było fajnie
Będzie jakiś ranking najgorszych tytułów?
Przydałby się, mógłbym zagłosować na Durararę . Jako jedno z większych rozczarowań, bo samo anime było niezłe. Ale jak ludzie to przeżywali... masakra.
Offline
Kryteria głosowania są trochę dziwne, można głosować na OVA, ale jak wiadomo one mają to do siebie, że wychodzą na przestrzeni kilku lat (Gundam Unicorn zakończy się dopiero w 2013 roku).
1. Tatami Galaxy
2. {To miejsce było dla Unicorna}
3. Zamieściłbym tutaj jakieś pięć pozycji, ale uwzględnienie jednej i pominięcie reszty mi się nie widzi, więc brak głosu.
Możesz śmiało głosować na Unicorna, jego data rozpoczęcia się zgadza, więc będzie podliczony, nawet jesli nadal wychodzi.
Offline
1. Densetsu no Yuusha no Densetsu
2. Katanagatari
3. Seikimatsu Occult Gakuin
Offline
Offline
1. Baka to Test to Shōkanjū.- za niekonwencjonalne sposoby edukacji
2. MM!- za wyrafinowane sposoby pomocy
3. Angel Beats!- za rozmiękczenie mojego skamieniałego serca ( w końcowych minutach ostatniego odcinka płakałem jak bóbr)
Obejrzałem więcej dobrych anime (szczególnie w drugiej połówce roku- Mitsudomoe, Sekirei: Pure Engagement, Seikimatsu Occult Gakuin) ale te które wymieniłem na poczatku zasługują na swoje miejsce w roku 2010.
Ostatnio edytowany przez krzymaj (2011-01-05 23:01:45)
Wiem, że nic nie wiem...
Kurcze ... to jednak coś wiem!!
Offline
1. Katanagatari
2. Panty & Stocking with Garterbelt
3. Cat Shit One: The Animated Series
Offline
1. Katanagatari
2. Suzumiya Haruhi no Shoushitsu
3. Nuraryhion no Mago
Offline
1. Durarara!!
2. Shiki
3. Densetsu no Yuusha no Densetsu
Nie starczyło miejsc dla Katanagatari, Angel Beats!, Nurarihyon no Mago.
Offline
1. K-ON!!
2. Baka to Test to Shoukanjuu
3. Mitsudomoe
Offline
1. RAINBOW
2. Motto To Love Ru
3. Otome Youkai Zakuro
Ponadto bardzo podobały mi się jeszcze: Angel Beats, Heroman, B Gata, Kuragehime. Z serii wychodzących to Cat Shit One i Tegami Bachi Reverse są jeszcze godne uwagi.
Offline
Offline
Offline
Offline
1. Shiki
2. Rainbow
3. Suzumiya Haruhi no Shoushitsu
Offline
1. Durarara!!
2. Katanagatari
3. Panty & Stocking with Garterbelt
Offline
Offline
1) Kaichou wa Maid-sama!
2) B Gata H Kei
3) Sekirei: Pure Engagement
Ciężko wybrać bo oglądałem tylko jakieś 6 tytułów zeszłorocznych, i większość prezentowała podobny poziom..
Offline