Nie jesteś zalogowany.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
W niektórych grach występują animacje. Zazwyczaj są marne, ale zdarzają się wyjątki. Doskonała animacja występuje na przykład w grze "Lovers ~Koi ni Ochitara" (mimo, że gra ma kilka lat to jakość kreski znacznie lepsza od tego School Days). A wkrótce będzie miała premierę najlepsza animowana eroge o nazwie "Sisters ~Natsu no Saigo no Hi".
Chciałbym zaznaczyć, że w school days kolorystyka, animacje i kreska są bardzo specyficzne... i to jest właśnie na plus bo podkreśla klimat. Jak ktoś mnie wyprzedził, to gra... nie anime.
Do tego w "Lovers ~Koi ni Ochitara" animowane są tylko sceny "łóżkowe" natomiast SD jest całe animowane. Znowu pomiędzy Sisters a SD jest jakies 5-6 lat różnicy więc nie ma się co dziwić w znacznym skoku jakościowym.
Offline
Pisałem, że Lovers wygląda nawet znacznie lepiej, a nie tylko Sisters.
Odnośnie School Days (i tych innych też) to są dostępne w internecie wszystkie te scenki i zakończenia z gry. Zakończenia była fajne, ale scenki poza niektórymi nie podobały mi się.
Ostatnio edytowany przez Kenshiro (2011-03-02 23:19:31)
Offline
Na dysku mam SD, Tsukihime, Fate/Stay Night, Umineko no naku koro ni i jeszcze coś i nie mam weny
Imo w Tsukihime trzeba zagrać. Co prawda jakość odstrasza, ale niektóre momenty po prostu powalają, a klimat miażdży. Rozmowa dwóch morderców o tym, że to społeczeństwo może być chore, a oni normalni położyła mnie na łopatki. Acha, jeśli zamierzasz grać dla ero scenek to te dwie VN od type moon raczej możesz sobie darować, bo do nich to tylko dodatek, który śmiało można z nich wyrzucić i niewiele się straci.
Offline
sokolb napisał:Na dysku mam SD, Tsukihime, Fate/Stay Night, Umineko no naku koro ni i jeszcze coś i nie mam weny
Imo w Tsukihime trzeba zagrać. Co prawda jakość odstrasza, ale niektóre momenty po prostu powalają, a klimat miażdży. Rozmowa dwóch morderców o tym, że to społeczeństwo może być chore, a oni normalni położyła mnie na łopatki. Acha, jeśli zamierzasz grać dla ero scenek to te dwie VN od type moon raczej możesz sobie darować, bo do nich to tylko dodatek, który śmiało można z nich wyrzucić i niewiele się straci.
Właśnie najpierw chciałem zagrać w coś normalnego, dlatego ściągnąłem Tsukihime bo właśnie słyszałem, że historia wymiata. Jak będę chciał ero scenki to ściągnę sobie Bible Blacka, bądź przejdę SD.
A wkrótce będzie miała premierę najlepsza animowana eroge o nazwie "Sisters ~Natsu no Saigo no Hi".
Sprawdziłem demko i muszę przyznać, że robi wrażenie. Kreska i jakość animacji powalają.
Ostatnio edytowany przez sokolb (2011-03-03 01:11:21)
Offline
Kiedyś porównywałem hentaja (anime) R1 z R2J i różncya była... w japońskim było różowo... a w amerykańskim blado-żółto... stąd to moje przekonanie... ofc... w AAE i photoshopie da się wiele zrobić. Różnicę też zauważyłem w grach navela wydanych przez mangagamer... na screenach na ich stronie...
"Było różowo"? Masz dekoder mozaiki w oczach? o.0
A na stronie mangagamer nie ma fotek >18, więc ciężko cokolwiek zauważyć.
Dlatego, mógłbyś wrzucić te porównania - po prostu zaciekawiło mnie to (oczyścicie sam aspekt techniczny)...
Offline
http://schooldays.us/index.html
W przyszłym tygodniu niby ma się pojawić .
Offline
Nareszcie. Od miesiąca sprawdzam czy już można po...kusić się o SD
http://gamesub.pl/ -> Nie gadamy, tłumaczymy
Offline
Niestety animacja w tej grze jest mocno statyczna (niewiele ruchu). Nie wiem czy w tej wersji HQ jest jakaś poprawa (poza oczywiście jakością). Mogli zrobić grę tak płynną jak anime, ale widocznie bardzo oszczędzali na animacji, gdyż ta jest naprawdę beznadziejna.
Offline
Hm... ja tam bym powiedział, że jak na visual novel, to animacja jest dość "ruchoma" .
Offline
W wersji HD poprawiono animacje i dodano całkiem nowe scenki.
http://gamesub.pl/ -> Nie gadamy, tłumaczymy
Offline
Offline
Hm... ja tam bym powiedział, że jak na visual novel, to animacja jest dość "ruchoma" .
W porównaniu ze statycznym obrazkiem (większość VN) to na pewno, ale zobacz chociażby jak wygląda animacja (cała gra to animacja) w grze "Sisters ~Natsu no Saigo no Hi~". Tam to jest dopiero płynna animacja najwyższej klasy (przepaść w porównaniu z School Days).
Ostatnio edytowany przez Kenshiro (2012-06-23 23:18:28)
Offline
http://schooldays.us/index.html
W przyszłym tygodniu niby ma się pojawić .
Nawet nie zauważyłem, że jest już dokładna data premiery, a czekam na tę grę od dość dawna. Dzięki za info, szykuje się kilka nieprzespanych lipcowych nocek.
Niestety animacja w tej grze jest mocno statyczna (niewiele ruchu).
Dla mnie mogłoby jej w ogóle nie być, to tylko miły dla oka dodatek. W VN liczy się głównie tekst. Zastanawiam się nawet, czy te animacje nie uprzykrzą mi czytania, bo preferuję jednak statyczne, stonowane tła (jak tu czy tu). Mimo wszystko czekam, bo chyba nic lepszego w tym roku (po angielsku) nie wyjdzie.
Offline
FAiM napisał:Hm... ja tam bym powiedział, że jak na visual novel, to animacja jest dość "ruchoma" .
W porównaniu ze statycznym obrazkiem (większość VN) to na pewno, ale zobacz chociażby jak wygląda animacja (cała gra to animacja) w grze "Sisters ~Natsu no Saigo no Hi~". Tam to jest dopiero płynna animacja najwyższej klasy (przepaść w porównaniu z School Days).
Już drugi raz dajesz tą VN za przykład. Jeśli nie masz innego przykładu to trochę nie bardzo mówić, że animacja jest "statyczna" w school days jeżeli tylko jedna VN ma lepszą.
Ostatnio edytowany przez sokolb (2012-06-23 23:42:09)
Offline
Było to bodajże pierwsze visual novel z animacją w takiej skali. Więc jeśli od premiery - a miało to miejsce ponad 7 lat temu - możesz znaleźć jedynie jeden przykład animacji w tego typu grach, to wybacz, ale stwierdzenie, że ta animacja jest mocno statyczna, jest nadużyciem .
Offline
Było to bodajże pierwsze visual novel z animacją w takiej skali.
Dokładnie, dodając, że gra jest dosyć długa i złożona (20 zakończeń).
"The game's innovative use of anime-like cinematics and voice. (2005)"
Ostatnio edytowany przez Hunter Killer (2012-06-24 12:09:17)
Offline
Miałem robić edit, ale wtedy by nikt nie zauważył z oczekujących :
http://thepiratebay.se/torrent/7420346/ … HQ_English
Nie sprawdzone.
Ostatnio edytowany przez Hunter Killer (2012-07-08 18:24:57)
Offline
Dzięki, jak "wejdę w posiadanie", to dam znać czy działa.
Ostatnio edytowany przez Sledziu_w (2012-07-08 19:12:43)
http://gamesub.pl/ -> Nie gadamy, tłumaczymy
Offline
dobra to kto na tyle odważny żeby robić polonizacje?
Offline
Zawsze można pozbierać jakąś drużynę. Jak znajdzie się ktoś "technicznie uzdolniony" - czytaj osoba, która potrafiłaby grę rozłożyć na czynniki pierwsze, a potem ją poskładać, zrobić polską czcionkę, itp. - to możemy zaczynać.
Projektu na pewno nie ukończymy ani w miesiąc, ani nawet w rok, ale spróbować można.
Haruhi też była "zangielszczana" przez ładnych 5-6 lat...
Reasumując - kto jest chętny (oprócz mnie oczywiście)?
http://gamesub.pl/ -> Nie gadamy, tłumaczymy
Offline
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna