#81 2012-06-17 13:55:13

dulu
Moderator
Dołączył: 2006-08-17

Odp: [ANSI] Kidou Senshi Gundam 0080: Pocket no Naka no Sensou [START]

marek2fgc napisał:

A te błędy można spokojnie wyłapać, jak ma się dobre oko. oczkod

Prosimy, bez krępacji. smile

Offline

#82 2012-06-17 14:12:09

LordCrane
Użytkownik
Dołączył: 2008-04-25

Odp: [ANSI] Kidou Senshi Gundam 0080: Pocket no Naka no Sensou [START]

Tak się może wydawać, ale jeżeli człowiek podczas korekty skupia się na stylu, interpunkcji i bardziej skomplikowanych rzeczach, to umykają mu z pozoru tak banalne rzeczy jak literówki. Z kolei ludzie, którzy kompletnie nie znają się np. na interpunkcji, z dużo większą łatwością potrafią wychwycić literówki. To jest potwierdzone naukowo. Oczywiście to żadna reguła.

A błędy wszędzie są, były i zawsze będą, choćby się na głowie stawało.

Offline

#83 2012-06-17 14:30:19

marek2fgc
Użytkownik
Skąd: Lubin
Dołączył: 2010-06-28

Odp: [ANSI] Kidou Senshi Gundam 0080: Pocket no Naka no Sensou [START]

Proszę bardzo. smile

Tylko teraz na sucho wyłapuje (pewnie części się czepiam, ale co mi tam).

seba609:
Dialogue: 0,0:02:54.34,0:02:55.59,Pocket,,0000,0000,0020,,Nie, nie mógłbyś. -> możesz

Dialogue: 0,0:11:30.98,0:11:32.52,Pocket,,0000,0000,0020,,Chyba?! -> w cudzysłów słowo

Dialogue: 0,0:11:43.74,0:11:49.17,Pocket,,0000,0000,0020,,Twoje zadanie polega na dostaniu się do w statku handlowym. -> ?

Dialogue: 0,0:13:03.74,0:13:07.24,Pocket,,0000,0000,0020,,Wyniki twoich ostatnich testów były kiepskie -> brak kropki na końcu

Dialogue: 0,0:13:58.83,0:14:01.09,Pocket,,0000,0000,0020,,Nie trap się.
Dialogue: 0,0:14:01.13,0:14:02.67,Pocket,,0000,0000,0020,,Coś cię trapi, Al? -> powtórzenie (zresztą prawie u każdego zdarza się 1-3 powtórzenia), a co do pierwszego, to nigdy nie słyszałem, by dziecko tak mówiło. :p

Dialogue: 0,0:21:48.01,0:21:49.01,Pocket,,0000,0000,0020,,Ale! -> tutaj prędzej trzy kropki

kuzyni:

Dialogue: 0,0:11:26.54,0:11:30.08,Dialog,,0000,0000,0000,,x odjąć y równa się... -> z dużej litery początek zdania (chociaż w tym przypadku uciąć głowy nie dam, ale można by też zapisać "Jak od x odejmiemy y, to wyjdzie...")

Dialogue: 0,0:17:32.84,0:17:35.36,Dialog,,0000,0000,0000,,Da się kontrolować w walce \Ncoś tak wrażliwego? -> nie lepiej czułego?

ASG-Across (już od tego momentu nie miałem ochoty szukać, więc wypisałem tylko to, co pamiętam dobrze):

Dialogue: 0,0:03:04.21,0:03:08.72,Gundam0080~tv,,0000,0000,0000,,na wszystkich koloniach Riah został\N dzisiaj przedłożony w zgromadzeniu najwyższym. -> przedłożony zgromadzeniu najwyższemu/przedłożony podczas zgromadzenia najwyższego

Nędznicy:

Dialogue: 0,0:09:26.10,0:09:27.79,Gundam0080~Dialogi,,0000,0000,0000,,{\be1}- Uciekasz?\N -Właśnie. -> brak spacji po myślniku

I dalej nie mam ochoty. :p

Ostatnio edytowany przez marek2fgc (2012-06-17 14:33:41)

Offline

#84 2012-06-17 14:39:32

max-kun
Użytkownik
Skąd: Fan Trailsów oraz YS
Dołączył: 2008-12-30

Odp: [ANSI] Kidou Senshi Gundam 0080: Pocket no Naka no Sensou [START]

Można prosić jakąś dobrą duszyczkę o upload na jakiś hosting?

Offline

#85 2012-06-17 14:40:47

marek2fgc
Użytkownik
Skąd: Lubin
Dołączył: 2010-06-28

Odp: [ANSI] Kidou Senshi Gundam 0080: Pocket no Naka no Sensou [START]

@max-kun, XDCC nie wystarczy?

Offline

#86 2012-06-17 14:43:07

Sir_Ace
Użytkownik
Dołączył: 2006-11-18

Odp: [ANSI] Kidou Senshi Gundam 0080: Pocket no Naka no Sensou [START]

x odjąć y równa się... -> z dużej litery początek zdania (chociaż w tym przypadku uciąć głowy nie dam, ale można by też zapisać "Jak od x odejmiemy y, to wyjdzie...")

Matematyk/programista by ci głowę urwał. X =/= x, co prowadzi do totalnie skopanego równania. A "ale można" to, wybacz, nie błąd, tylko twoje widzimisię vs widzimisię tłumacza.

Offline

#87 2012-06-17 14:44:28

Sado
Użytkownik
Dołączył: 2009-05-30

Odp: [ANSI] Kidou Senshi Gundam 0080: Pocket no Naka no Sensou [START]

Sir_Ace napisał:

x odjąć y równa się... -> z dużej litery początek zdania (chociaż w tym przypadku uciąć głowy nie dam, ale można by też zapisać "Jak od x odejmiemy y, to wyjdzie...")

Matematyk/programista by ci głowę urwał. X =/= x, co prowadzi do totalnie skopanego równania. A "ale można" to, wybacz, nie błąd, tylko twoje widzimisię vs widzimisię tłumacza.

Już nie wspominając o "z dużej litery"...

Ostatnio edytowany przez Sado (2012-06-17 14:44:43)


aaxbae.jpg

"Ore no Imouto jednak miało jakieś tam przesłanie czyli, że 14 latka może grać w zboczone, incestowe gry +18 pod warunkiem, że się dobrze uczy i nie sprawia innych problemów" - Ken-chan

Offline

#88 2012-06-17 14:45:43

max-kun
Użytkownik
Skąd: Fan Trailsów oraz YS
Dołączył: 2008-12-30

Odp: [ANSI] Kidou Senshi Gundam 0080: Pocket no Naka no Sensou [START]

W zupełności wystarczy. Dzięki za info  oczkod

Offline

#89 2012-06-17 14:49:26

marek2fgc
Użytkownik
Skąd: Lubin
Dołączył: 2010-06-28

Odp: [ANSI] Kidou Senshi Gundam 0080: Pocket no Naka no Sensou [START]

Sado napisał:
Sir_Ace napisał:

x odjąć y równa się... -> z dużej litery początek zdania (chociaż w tym przypadku uciąć głowy nie dam, ale można by też zapisać "Jak od x odejmiemy y, to wyjdzie...")

Matematyk/programista by ci głowę urwał. X =/= x, co prowadzi do totalnie skopanego równania. A "ale można" to, wybacz, nie błąd, tylko twoje widzimisię vs widzimisię tłumacza.

Już nie wspominając o "z dużej litery"...

To właśnie Ace o tym pisze, Sado. :| Dlatego napisałem, że głowy uciąć nie dam.

Ostatnio edytowany przez marek2fgc (2012-06-17 14:49:52)

Offline

#90 2012-06-17 14:53:32

Sado
Użytkownik
Dołączył: 2009-05-30

Odp: [ANSI] Kidou Senshi Gundam 0080: Pocket no Naka no Sensou [START]

marek2fgc napisał:
Sado napisał:
Sir_Ace napisał:

Matematyk/programista by ci głowę urwał. X =/= x, co prowadzi do totalnie skopanego równania. A "ale można" to, wybacz, nie błąd, tylko twoje widzimisię vs widzimisię tłumacza.

Już nie wspominając o "z dużej litery"...

To właśnie Ace o tym pisze, Sado. :| Dlatego napisałem, że głowy uciąć nie dam.

Nie skminiłeś. Ace pisze o tym, że znak "X" to nie to samo co znak "x", dlatego użycie wielkiej litery na początku może doprowadził do błędu w równaniu. Ja zaś piszę o tym, żeś napisał "z dużej litery", co jest błędem, bo pisze się "dużą/wielką literą".

Ostatnio edytowany przez Sado (2012-06-17 14:54:21)


aaxbae.jpg

"Ore no Imouto jednak miało jakieś tam przesłanie czyli, że 14 latka może grać w zboczone, incestowe gry +18 pod warunkiem, że się dobrze uczy i nie sprawia innych problemów" - Ken-chan

Offline

#91 2012-06-17 15:28:35

Sir_Ace
Użytkownik
Dołączył: 2006-11-18

Odp: [ANSI] Kidou Senshi Gundam 0080: Pocket no Naka no Sensou [START]

No i jestem zdania, że w takich postach/komentarzach należałoby oddzielić błędy od... no nie wiem, sugestii?
Zgłoszenie błędu to mocne oskarżenie, zadenuncjowanie jednoznacznego faila, od którego korektorowi powinno się robić głupio. Sugestia, np. bardzo dyskusyjny przecinek albo lekko nieksiążkowy styl, ma dużo mniejszy kaliber. Rzucanie (nie w tym konkretnym przypadku) "Znalazłem 30 błędów" może być mocno krzywdzące, kiedy okaże się, że zdecydowana większość to coś na wzór "Imo to zdanie powinno wyglądać tak..."

Offline

Stopka forum

© Animesub.info 2024