Nie jesteś zalogowany.
Strony Poprzednia 1 2
Europa - "W beta testach bralo udzial ponad 400 tys. osob. W weekend popremierowy sprzedalo sie ponad 300 tys. kopii gry i utworzonych zostalo ponad 180 tys. kont, tj. wiecej niz caly szacunkowy rynek role-playing online w Europie!"
Chodzilo mi o sama Europe w 2004 raczej nikogo nie obchodzil rynek azjatycki.
Ostatnio edytowany przez rika09 (2014-08-02 15:12:30)
"po winstalowaniu wszystko dziala samoczynnie i nie mozna tego zatrzymac..."
Offline
Jak nie brać pod uwagę rynku azjatyckiego, jak cała dyskusja miała początek w wątku o SAO.
Offline
W EU mało grało się w gry pay-to-play, raczej w te z opcjonalnym premium. (Lub jak w PL czy Rosji na rozmaitych pirackich serwach :p).
Drugą kwestię poruszył kolega wyżej - jeśli odejmiemy te pół miliona osób, to wciąż zostaje coś pod niecałe 6 mln subskrybentów innych MMO - w obu Amerykach i Azji - a pornonowelki to jednak głównie Japonia i Korea.
Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect.
Offline
Jeszcze był Everquest
i5-8600K OC 4.8Ghz, MSI Z370 Tomahawk, HyperX Predator 16GB 3000MHz/3333Mhz, Samsung 960 EVO 250GB.
Headphones: AKG K712 PRO, AKG K612 PRO, Beyerdynamic DT-990 Edition 250ohm
DAC: SMSL SD-650+mod by mikolaj612+Muses 8820 + ad797AR SMSL M8 | AMP: Rapture by mikolaj612
Offline
Było już wtedy też EVE Online ale to MMO z powodu wysokiego progu wiedzy jaką trza posiadać o mechanice gry, pozostaje nadal niszowe * ma to swoje plusy gimbusów tu nie spotkasz
Ale nadal pozostaje jedynym prawdziwym " Masive " MMO bo w jakim innym MMO 1-2 K graczy może uczestniczyć w bitwie ? * powyżej 2K robi się niegrywalne a od lagu przy 4k kraja się serce.
Ostatnio edytowany przez rabit (2014-09-23 00:10:26)
Życie ludzkie jest delikatne niczym płomień świecy równie łatwo gaśnie i równie szybko się wypala, więc ceń każdą chwile swojego życia bo jest tak krótkie.
Offline
Było już wtedy też EVE Online
To MMO? A myślałem, że excel w kosmosie. ^_^
Offline
Strony Poprzednia 1 2