Nie jesteś zalogowany.
Cieszy mnie to, ale na drugi raz lepiej coś sprawdź, zamiast pisać bzdury.
That should cover the basics. Just a few more notes. Sometimes instead of blur you can use \be - blur edges. With value 1 they're pretty much the same but with higher values you'll see the difference.
Czyli nawet w dokumentacji można wyczytać jakieś głupoty.
Ostatnio edytowany przez Kamiyan3991 (2016-05-31 12:44:57)
Ryzen R5 5600X
GTX 1660 Super
16GB 3200 MHz
Kingston KC3000
Offline
A ja używam laptopa co nie znaczy, że nie pobiera prądu, tylko dlatego że nie wiem ile ciągnie.
Naprawdę nie wiem, co to ma do rzeczy.
To wyskoczyło mi na początku w grafice google po wpisaniu "bluredge aegisub".
Jak sama nazwa wskazuje - blur edge rozmazuje obramowanie tylko w jej granicy. Sam blur ma gdzieś granice i wychodzi poza jej obszar (nie wspominając o sytuacji bez borda, która jest taka sama, tylko że dla całych liter).
Zasobożerność to nie jedyna cecha, jaką się różnią.
Ostatnio edytowany przez marek2fgc (2016-05-31 13:08:13)
Offline
kostek00 napisał:A ja używam laptopa co nie znaczy, że nie pobiera prądu, tylko dlatego że nie wiem ile ciągnie.
Naprawdę nie wiem, co to ma do rzeczy.
Chodziło o to, żeby pokazać Januszowi, że jak coś używa nie znaczy, że już wszystko o tym wie.
Robię napisy jeszcze kiedy miałem naprawdę gównianego kompa i widać było wielką różnicę w wykorzystaniu zasobów przy używaniu \be i \blur, ale oczywiście ten Janusz nad tobą musi wtrącić swoje 3 grosze, nawet gdy nie ma o tym zielonego pojęcia.
Cieszy mnie to, ale na drugi raz lepiej coś sprawdź, zamiast pisać bzdury.
Commie napisał:That should cover the basics. Just a few more notes. Sometimes instead of blur you can use \be - blur edges. With value 1 they're pretty much the same but with higher values you'll see the difference.
Czyli nawet w dokumentacji można wyczytać jakieś głupoty.
To teraz wskaż, gdzie w zacytowanym przez ciebie zdaniu jest napisane, że \blur nie wykorzystuje więcej zasobów komputera skoro to ja piszę bzdury.
Ostatnio edytowany przez kostek00 (2016-05-31 15:06:20)
Jestem słodki jak miód, człowiek - ciacho; genetyczny cud! xD
Offline
Och, robiłeś 10 lat temu i wtedy to miało jakieś znaczenie. Interesujące, doprawdy. Od dobrych 3 lat są takie dobre filtery (no i mocniejsze komputery), że zużywanie zasobów przy blurach nie ma najmniejszego znaczenia. W sumie mało co ma znaczenie, bo teraz trzeba się nieźle postarać, żeby zajechać komuś kompa.
A odnośnie do januszów:
\blur jest bardziej zasobożerny, a jakość rozmycia jest tylko odrobinę lepsza.
Najpierw piszesz głupoty, a potem nazywasz innych januszami. Seems legit.
Ostatnio edytowany przez Kamiyan3991 (2016-05-31 15:22:21)
Ryzen R5 5600X
GTX 1660 Super
16GB 3200 MHz
Kingston KC3000
Offline
Spróbuj to samo powiedzieć, gdy będziesz miał kompa, który nie radzi sobie z wideo powyżej HD.
A odnośnie do januszów:
kostek00 napisał:\blur jest bardziej zasobożerny, a jakość rozmycia jest tylko odrobinę lepsza.
Najpierw piszesz głupoty, a potem nazywasz innych januszami. Seems legit.
A co może jest niebywały szał w porównaniu do \be?
Znowu niepotrzebnie piszę cokolwiek do ciebie. Zapomniałem, że ty zawsze masz rację.
Ostatnio edytowany przez kostek00 (2016-05-31 15:43:26)
Jestem słodki jak miód, człowiek - ciacho; genetyczny cud! xD
Offline
próbuj to samo powiedzieć, gdy będziesz miał kompa, który nie radzi sobie z wideo powyżej HD.
Spoko, mój staruszek niedługo będzie obchodził szóste urodziny.
A co może jest niebywały szał w porównaniu do \be?
Tak, bo to zupełnie inne rozmycie, szczególnie kiedy używasz większej ilości warstw.
Januszuj dalej.
Ryzen R5 5600X
GTX 1660 Super
16GB 3200 MHz
Kingston KC3000
Offline
Dobrze, będę Januszował dalej, Januszu.
Jestem słodki jak miód, człowiek - ciacho; genetyczny cud! xD
Offline
Ku woli ścisłości, to nie jest wina blura. Ogółem to xy-VSfilter nie wyrabiał w pełni z jego wizualizacją, co doprowadzało do jego zasobożerności i późniejszego wysypywania efektów. Ten problem został w większości rozwiązany w ostatnich wersjach filtra(do 306). Sprzęt wbrew pozorom nie ma większego znaczenia, a wyłącznie chodzi o rakowego xy-VSfiltra, który niestety jest dołączony do wszystkich paczek z kodekami. Dlatego nie powinno się instalować filtra i mpc-hc z paczek(wyłącznie same kodeki), a oddzielnie pobierać wersję.
Ostatnio edytowany przez Devilkan (2016-05-31 17:29:42)
Offline
Używam nowego CCCP i żaden blur mi nie tnie.
Offline
Tylko że w tych paczkach właśnie znajduje się najnowszy xy-vsfilter, który już nie jest rozwijany na rzecz xySubFilter.
Offline
To miałem właśnie na myśli, doprecyzowałem wypowiedź.
Offline
Może i tak, ale mi nic nie tnie na Intel Dual Core E2220 2,4 ghz, GTX 550 Ti, 3 GB RAM.
Offline
Wiesz, ponieważ wcześniej te filtry kodekowe sypały się, to nawet tych ostatnich wersji osobiście nie sprawdzałem. Napisałem to wyłącznie dlatego, że ostatnio robiłem dość mocny efekt. W skrócie aby nie bawić się gradientem w późniejszej sekwencji całości, zastosowałem wysokiego blura. Ogólnie blurem odwzorowałem odpowiedni efekt(oszczędność linijek skryptu). Oczywiście wszystko pomyślnie u mnie wyszło, ale moja praca spełzła na niczym. Dostałem dwa infa przed wydaniem, że wysypuję się. Głębsza analiza przez TeamViewera potwierdziła, że filtr z kodeków dalej rakowy. Zmieniłem u jednej osoby na 306 i efekcik działał, ale i tak później uprościłem ten efekt do minimum, coby i u reszty działał.
Ostatnio edytowany przez Devilkan (2016-05-31 18:27:07)
Offline
Na tym nowym filterze w KCP te cięższe efekty śmigają, ale sam chyba nadal jest w fazie beta. Kiedy ostatni raz sprawdzałem, to odciążał procesor nawet o 50%, ale potrafił się całkiem wykrzaczyć.
Ryzen R5 5600X
GTX 1660 Super
16GB 3200 MHz
Kingston KC3000
Offline
Może i tak, ale mi nic nie tnie na Intel Dual Core E2220 2,4 ghz, GTX 550 Ti, 3 GB RAM.
Nic ci nie tnie, bo nie miałeś sekwencji w mocha z blurem 60.
odciążał procesor nawet o 50%, ale potrafił się całkiem wykrzaczyć.
Xy-Vsfilter jest bardzo źle zabezpieczony w sekcje krytyczne, wielokrotne użycie w tym samym czasie = krasz.
What's the point with pointer?
Szisza jest zła a Demo jeszcze gorsze
Kainote link
Umu umu
Offline
Skończ już z tym Mocha, bo czytanie twojego januszowania o tym programie jest męczące. Sekwencje Mocha to przecież pikuś. Jedyny problem stanowi ruchomy gradient, szczególnie przy ASSDrawie.
Xy-Vsfilter jest bardzo źle zabezpieczony w sekcje krytyczne, wielokrotne użycie w tym samym czasie = krasz.
To nie jest Xy-VSfilter, geniuszu.
Ryzen R5 5600X
GTX 1660 Super
16GB 3200 MHz
Kingston KC3000
Offline
A co myślałeś, Kamiyan? wywalili CSRI, dali jakiś dupny interfejs pod madvr i zmienili nazwę. Gdy podstawa się kraszuje to i każda nowa wersja będzie, no chyba że zaczną to naprawiać, ale skoro piszesz, że kraszy jest więcej, to chyba idą w złym kierunku. W przeciwnym razie, byłby już w paczkach z kodekami i w Kainote, dodanie CSRI na nowo czy też stworzenie innego tego typu interfejsu nie jest aż takim problemem.
What's the point with pointer?
Szisza jest zła a Demo jeszcze gorsze
Kainote link
Umu umu
Offline
Rozmycie obwódki ustawiasz poleceniami \beX lub \blurX (z X wstaw cyfrę, zapewne będzie wystarczyło gdzieś do 7). \blur jest bardziej zasobożerny, a jakość rozmycia jest tylko odrobinę lepsza.
Znikanie ustaw za pomocą \fad(X,X) (za X wstaw cyfry, pamiętaj tylko że jest to czas w milisekundach, więc gdzieś od 200 zaczynaj i leć w górę), pierwsza wartość odpowiada za pojawianie się, druga za znikanie.
Dzięki, za pomoc. Teraz już mogę zrobić co chcę. Mam też jeszcze jedno pytanie. Jak wmontować napisy do wideo, ale tak żeby nie robił wideo się gorszej jakości niż jest w oryginale?
[size=1]Anime-Planet.com - anime | manga | watch anime online[/size]
Offline
Jak wmontować napisy do wideo, ale tak żeby nie robił wideo się gorszej jakości niż jest w oryginale?
Wtapiając? Nie da rady.
Offline