#1 2007-06-05 11:19:46

katox
Użytkownik

winamp a MPC

Witam wszytkich.

Jestem tu nowy i nie znam się za bardzo na kodekach. Używam jak większośc klite.
Otóż zauważyłem, że dźwięk filmów, teledysków jest w winampie znacznie lepszy niż w media Player Classic. Być może wiąze się to z ustawieniem equalizera. Różnica jest jednak słyszalna.

I tu mam pytanie. Czy da się uzyskać podobny dźwięk w MPC bądź Subedit? Oglądanie filmów, anime stałoby się przyjemniejsze.:) Pozdrawiam.

#2 2007-06-05 11:25:36

Kilgur
Użytkownik

Odp: winamp a MPC

temat "wunamp a MPC" powalil mnie z samego rana
wracjac do pytania musisz odtwarzac audio za pomoca ffdshow i wtedy mozesz wlaczyc equalizer i ustawic sobie jak tam chcesz smile niewiem czy jest jakis inny sposob smile

ara ara...

#3 2007-06-05 11:27:33

mencio
Użytkownik

Z tego co mi wiadomo w starych winampach do dekodowania mp3 byl uzywany kodek Frauhoffera (jakkolwiek sie to pisze) i to on odpowiadal za jakosc a jak jest w nowych nie wiem ale moge Ci polecic probe zmiany kodekow na inne. Nie wiem co jest w ktorej paczce ale sprobuj CCCP.

#4 2007-06-05 11:28:24

darkschab
Użytkownik

katox napisał:

Witam wszytkich.

Jestem tu nowy i nie znam się za bardzo na kodekach. Używam jak większośc klite.
Otóż zauważyłem, że dźwięk filmów, teledysków jest w winampie znacznie lepszy niż w media Player Classic. Być może wiąze się to z ustawieniem equalizera. Różnica jest jednak słyszalna.

I tu mam pytanie. Czy da się uzyskać podobny dźwięk w MPC bądź Subedit? Oglądanie filmów, anime stałoby się przyjemniejsze.:) Pozdrawiam.

heheh ale w winampie jest gorszy obraz smile i wogóle oglądanie czegos w winampie uuuuuuu dreszczyk smile
hmm co do dzwieku to jaki masz sterownik ??
jesli tego niebieskiego 'raczka' instalujesz to jest w nim dodatkowo  equalizer dzwieku
możesz sobie tam włączyć np. efekt na żywo itp. może to pomoże
ten sterownik z raczkiem jest teraz chyba w standardzie
nazywa sie Realtek audio driver smile

#5 2007-06-05 11:33:20