#1 2009-12-29 18:30:13

LEOkun
Użytkownik
Dołączył: 2009-01-20

FANSUBERS TIPS & TRICKS

Witam wszystkich oczkod

Ostatnio po przeczytaniu tematu Paczka dla Fansubera naszła mnie myśl że fajnie by było jakby taka paczka powstała razem z wideo-tutkami oczkod Jako że sam jestem początkującym fansuberem postanowiłem zrobić owe wideo-tutki na podstawie tutoriali które zostały napisane oczkod Te wideo-tutki nazwałem: FANSUBERS TIPS & TRICKS, nie miałem innego pomysłu na nazwę (jeżeli jakąś macie to podajcie w odpowiedziach bo jeszcze tutek nie jest gotowy, tzn. nadal się meczę z tym Adobe After Effects)

Odcinek pojawi się jeszcze dzisiaj, będzie to chyba o najprostszej rzeczy, o demuoxowaniu i wmuxowywaniu różnych plików do kontenera .mkv/.ogm oczkod

Jaki mam cel w tym? Chciałbym stworzyć bazę wido-tutoriali w których było by wszystko o fansubingu (sam jestem początkującym a robienie takich wideo-tutoriali bardzo by mi pomogło oczkod), każdemu chyba woli oglądanie takich tutoriali niż ich czytanie. Bardzo bym liczył na pomoc z waszej stronie, tzn. jakbyście podawali tematy które byście chcieli widzieć w następnym odcinku (np.: o robieniu hardsubów) dobrze by było jakbyście dołączyli z tym tematem jakiś link do tutka który by to wszystko pokazywał, wtedy by mi szybciej to szło oczkod Oczywiście liczę na tych bardziej zaawansowanych jak i tych mniej zaawansowanych, każda pomoc się liczy oczkod Niestety w podzięce będę mógł tylko na końcu filmu wstawić podziękowania i nic więcej smutny

FANSUBER TIPS & TRICKS - Demuxowywanie i wmuxowywanie plików do .mkv i .ogm
To 1 odcinek oczkod

Ostatnio edytowany przez LEOkun (2009-12-29 21:37:13)

Offline

#2 2009-12-29 19:10:49

bobek784
Użytkownik
Dołączył: 2007-02-13

Odp: FANSUBERS TIPS & TRICKS