#21 2011-08-17 20:25:32

Diablos
Użytkownik
Skąd: Sosnowiec
Dołączył: 2008-02-28

Odp: [RTT] N.E.M.O. (+18) - Polski Visual Novel [update]

Całkiem ciekawa VN drobne błędy w tekście nie przeszkadzają lecz niektóre wydarzenia są dziwne - nie wiem czy to tylko ja tak mam - natomiast jest parę wydarzeń które nie pasują np Déjà vu gdy:

Pokaż spoiler
szedł z Mariolą na bal i z naprzeciwka szła grupka ludzi ale czemu mówi albo raczej myśli Déjà vu skoro to zdarza się pierwszy raz - jak się nie pójdzie po Agate do szkoły we wcześniejszych wydarzeniach.
. Tego typu błędy występują wielokrotnie.

Inny przykład:

Pokaż spoiler
W domu po zjedzeniu jaja gdy się odtrąci siostrę a później przed masażem "Chłopak, czując się bardzo odprężony, powoli się rozebrał i chcąc ukryć wzwód, który został mu po wcześniejszych pieszczotach Ani, położył się na łóżku brzuchem." Mowa w tym przypadku o hmm o "niewinnym" pocałunku?
Tych przykładów jest więcej ale mimo to jest to całkiem dobra gra z wieloma zakończeniami.

Offline

#22 2011-08-17 20:44:12

Kensei
Użytkownik
Skąd: Łagiewniki
Dołączył: 2007-12-13

Odp: [RTT] N.E.M.O. (+18) - Polski Visual Novel [update]

Wax napisał:

Przeszedłem już 3 zakończenia (w tym jedno szybko). Wystawię na ten moment ocenę 8+/10. Sporadycznie pojawiały się błędy i parę byków w postaciach. np. Ten ekspert od spraw paranormalnych ma jedną pozę gdzie widać jakby jego ręka wyginała się w drugą stronę niż powinna. Dobra robota.
btw.

Pokaż spoiler
Trochę dziwne, po szantażu i zgwałceniu dwóch koleżanek a następnie po wysłaniu filmu z wyczynem widzimy napis: "dobre zakończenie"

Dla Zenka to dobre zakończenie.

Offline

#23 2011-08-17 22:26:33

Urizithar
Użytkownik
Dołączył: 2011-04-07

Odp: [RTT] N.E.M.O. (+18) - Polski Visual Novel [update]

Z tego co było mówione po beta testach to na historię należy patrzeć całościowo, bo tylko w połączeniu wielu zakończeń ma się pełen jej obraz. Dlatego efekt niepasującego deja vu należy właśnie tak całościowo rozpatrywać. Nie znam jeszcze całej fabuły, ale ona coś ma do tego deja vu też jeśli czegoś nie mylę.

Ostatnio edytowany przez Urizithar (2011-08-17 22:27:06)

Offline

#24 2011-08-17 22:34:44

Mammoth
Użytkownik
Skąd: Ząbki
Dołączył: 2010-01-26

Odp: [RTT] N.E.M.O. (+18) - Polski Visual Novel [update]

Mocna gra. Niestety zobaczyłem złe zakończenie, gdy

Pokaż spoiler
Zenek powiesił się na kablu

Offline

#25 2011-08-17 22:56:24

Kensei
Użytkownik
Skąd: Łagiewniki
Dołączył: 2007-12-13

Odp: [RTT] N.E.M.O. (+18) - Polski Visual Novel [update]

Mammoth napisał:

Mocna gra. Niestety zobaczyłem złe zakończenie, gdy

Pokaż spoiler
Zenek powiesił się na kablu

Można skończyć dużo gorzej.

Offline

#26 2011-08-17 23:06:09

darthdragon
Użytkownik
Skąd: Ruda Śląska
Dołączył: 2008-12-21

Odp: [RTT] N.E.M.O. (+18) - Polski Visual Novel [update]

Diablos, więc tak:

Pokaż spoiler
Wszystkie wydarzenia mają swoją chronologiczną kolejność, dlatego, jeśli gracz podejmie odpowiednie wybory, Zenon może mieć pojęcie o rzeczach, których nie powinien. Mogliśmy wszystko uporządkować i usunąć wybory, ale wtedy nie byłoby tego dreszczyku emocji i radości z odkrywania. Zakończenie powinno rozwiać twoje wątpliwości.

Pokaż spoiler
Twój drugi przykład jest komiczny, bo odnosi się do nadwrażliwości Zenona na pewne czynniki. Co mogło wywołać u niego wzwód? Siedziała na jego nogach, pieściła jego tors, skromnie, ale pocałowała, otarła się o niego piersiami, dyszała mu do ucha, ogólnie była dosyć blisko. Pamiętaj też, że ten chłopak jest zepsuty w środku. Wszystko się może zdarzyć. Muszę przyznać, że te wszystkie elementy nie były dostatecznie szczegółowo opisane, dlatego to nieporozumienie.

Mammoth, w tym zakończeniu Zenon oddał przysługę społeczeństwu.

A teraz pytanie ode mnie, doszedł ktoś do końca?


favoped_banner.jpg

Offline

#27 2011-08-17 23:11:12

ZlyLos
Użytkownik
Skąd: Wiele różnych miejsc...
Dołączył: 2009-07-02

Odp: [RTT] N.E.M.O. (+18) - Polski Visual Novel [update]

darthdragon napisał:

A teraz pytanie ode mnie, doszedł ktoś do końca?


Tak, ja.

Pokaż spoiler
Wyjaśnienie tytułu gry jest genialne. Nie, nie napiszę go, sami do niego dotrzyjcie oczkod


2zrq4hw.jpg

Offline

#28 2011-08-17 23:15:04

Mammoth
Użytkownik
Skąd: Ząbki
Dołączył: 2010-01-26

Odp: [RTT] N.E.M.O. (+18) - Polski Visual Novel [update]

Dobra, mam kolejne. Pytanie jedno mam, jak wybrać jedną z trzech ścieżek? Wybiera się ona odpowiednio po wybraniu na początku "Idę na MMO, obejrzeć ten serial lub po prostu wrócić do domu"? Już drugi raz jestem na ścieżce pierwszej, a nie chciałem tego.

Offline

#29 2011-08-17 23:32:16

ZlyLos
Użytkownik
Skąd: Wiele różnych miejsc...
Dołączył: 2009-07-02

Odp: [RTT] N.E.M.O. (+18) - Polski Visual Novel [update]

darthdragon napisał:

W pliku "Przeczytaj to" znajdziecie potrzebne informacje co do działania menu oraz opis przejścia, gdybyście nie dawali rady samodzielnie.

A od siebie dodam jeszcze to:
Ścieżka 1 ma 5 zakończeń, 2 ma 7 a 3 ma tylko jedno, do tego dwa prologi i epilog.
Więc jeszcze sporo przed Tobą oczkod

Ostatnio edytowany przez ZlyLos (2011-08-17 23:35:33)


2zrq4hw.jpg

Offline

#30 2011-08-17 23:48:55

Diablos
Użytkownik
Skąd: Sosnowiec
Dołączył: 2008-02-28

Odp: [RTT] N.E.M.O. (+18) - Polski Visual Novel [update]

~darthdragon w sumie masz racje to lekkie nieporozumienie ale i tak wydaje mi się niektóre rzeczy dziwne. Po za tym zamiast nie dawać wyboru lepiej zrobić osobne dialogi w zależności od tego co było wybrane ale to tylko moja marna opinia jezor

Pokaż spoiler
a jeśli Mariola nie odebrała telefonu od Kaśki i nie dowiedziała się o tej liście to czemu jak Zenek przyszedł po nią ona w myślach powiedziała że Kaśka miała racje, że tej listy nie ma a jednak zrobiła z Kaśką to co chciał Zenek oczkod Może jest To spowodowane tym że nie grywam w VN

Powiedzcie mi czy wy przed każdym wyborem zapisujecie grę? baka

Offline

#31 2011-08-17 23:55:08

Kensei
Użytkownik
Skąd: Łagiewniki
Dołączył: 2007-12-13

Odp: [RTT] N.E.M.O. (+18) - Polski Visual Novel [update]

Z pierwszym razem nie zapisałem w ogóle, a pod sam koniec (jakieś 2 min) miałem ostatnie okno wyboru.
Teraz zapisuje przed każdym oknem żeby nie klikać bezsensownie.

Offline

#32 2011-08-18 00:02:32

LordCrane
Użytkownik
Dołączył: 2008-04-25

Odp: [RTT] N.E.M.O. (+18) - Polski Visual Novel [update]

Jest jakiś skrót klawiszowy, którym można przyśpieszyć grę, o ile wcześniej przechodziło się dany fragment. Wtedy gra stopuje nam tylko na wyborach, chyba trzeba ctrl przytrzymać, ale nie pamiętam dokładnie.

Offline

#33 2011-08-18 00:05:02

Diablos
Użytkownik
Skąd: Sosnowiec
Dołączył: 2008-02-28

Odp: [RTT] N.E.M.O. (+18) - Polski Visual Novel [update]

Tak CTRL Dzieki oczkod

Offline

#34 2011-08-18 00:15:01

darthdragon
Użytkownik
Skąd: Ruda Śląska
Dołączył: 2008-12-21

Odp: [RTT] N.E.M.O. (+18) - Polski Visual Novel [update]

Pewne wybory można by było rozplanować lepiej, ale cóż... Błędy młodości i brak doświadczenia.

ZlyLos, to zakończenie napisałem niedawno. Olśniło mnie, jak rozwinąć ten skrót.


favoped_banner.jpg

Offline

#35 2011-08-18 03:43:21

Urizithar
Użytkownik
Dołączył: 2011-04-07

Odp: [RTT] N.E.M.O. (+18) - Polski Visual Novel [update]

Muszę powiedzieć, że gra jak na amatorską pracę wydaje mi się bardzo dobra. Nie mam doświadczenia z VN, bo grałem tylko w Umineko, ale naprawdę świetnie się prezentuje. Niestety sporo literówek. Przydałoby się przejrzeć skrypt i popoprawiać. Zbyt się spieszę zobaczyć co dalej, żeby wszystkie wyłapać, ale to co znajdę prześlę potem na gg. Dzięki za kilka (kilkanaście?... kilkadziesiąt??) godzin świetnej zabawy.

Offline

#36 2011-08-18 08:27:07

ZlyLos
Użytkownik
Skąd: Wiele różnych miejsc...
Dołączył: 2009-07-02

Odp: [RTT] N.E.M.O. (+18) - Polski Visual Novel [update]

To może podam klawiszologię:
LPM/ Enter - przejście do następnej wypowiedzi.
Page Up/ Page Down - jedna wypowiedź do przodu, jedna do tyłu (działa tylko na wcześniej przeczytane teksty).
CTRL - "tryb pomijania", czytaj błyskawiczne przewijanie wcześniej przeczytanego tekstu.
PPM/ Esc - zapisywanie gry, powrót do menu.


2zrq4hw.jpg

Offline

#37 2011-08-18 12:08:46

Kensei
Użytkownik
Skąd: Łagiewniki
Dołączył: 2007-12-13

Odp: [RTT] N.E.M.O. (+18) - Polski Visual Novel [update]

U mnie tryb pomijania jest tylko aktywny gdy trzymam ctrl. Muszę wchodzić do menu--->opcje i kliknąć na pomijanie. W ten sposób cały proces jest zautomatyzowany i nie trzeba klikać. Zatrzymuje się na oknach dialogowych i na nowym tekście.

Ostatnio edytowany przez Kensei (2011-08-18 12:09:00)

Offline

#38 2011-08-18 12:49:17

darthdragon
Użytkownik
Skąd: Ruda Śląska
Dołączył: 2008-12-21

Odp: [RTT] N.E.M.O. (+18) - Polski Visual Novel [update]

Większość funkcji gry została opisana w Read Me (Przeczytaj To), który się znajduje w głównym folderze NEMO. Widać, do niego nie spojrzeliście. Dodatkowo klawiszem "S" możecie robić screeny. Taka ciekawostka.


favoped_banner.jpg

Offline

#39 2011-08-18 12:50:42

Grimiku
Użytkownik
Skąd: Wolne Księstwo Podbeskidzie
Dołączył: 2011-07-11

Odp: [RTT] N.E.M.O. (+18) - Polski Visual Novel [update]

Drodzy państwo, podaje swoje odczucia po wczorajszym przejściu N.E.M.O.
Z tego co mi wiadomo odblokowałem wszystkie zakończenia i "ukrytą zawartość", więc najprawdopodobniej nic więcej nie zostało. (czasami pomagałem sobie poradnikiem jezor )
A więc po pierwsze: Grafika
Darth - szacunek. Nie wiem czy "rysowanie" takich postaci było proste, ale zdecydowanie dało radę smile
Gram ostatnio troszkę w Umineko od 07th Expansion (czyli coś "rasowego") i spokojnie mogę stwierdzić, że twoje cg bardziej mi spasowało. Oczywiści nie obejdzie się bez kilku uwag. Smutno mówić, ale postaci są odrobinę za "deseniowe" - chodzi mi tu o ich plastikowy wygląd. Osobiście nie zauważyłem "potwornego" wyginania kończyn, ale faktycznie momentami rzucały się lekkie niedociągnięcia w kwestii układu rąk. Tła jako zdjęcia też dają radę, tyle że, jak ktoś już kiedyś zwrócił uwagę, czasami postaci dziwacznie są względem nich ustawione. Ostatnio rzeczą, o którą chciałbym zahaczyć w kwestii grafiki są hmm...sceny erotyczne baka
Jakby to powiedzieć... w większości przypadków widać, że się starałeś Darth. Ciała dziewczyn są... miłe dla oka.

Pokaż spoiler
(zwłaszcza w scenie z Ewą, która wyjątkowo przypadła mi do gustu  oczkod )

Niestety, są też wyjątki jak np.
Pokaż spoiler
sceny z Mariolką, która niesamowicie się czerwieni, albo po prostu nie za ładnie wygląda, choć ma być najseksowniejsza w szkole. Btw, dochodzi do tego jeszcze kożuszek przy jej kurtce, przy którym zastanawiałem się czy to nie jakaś aura, albo kij wie co.

Po drugie: Muzyka
Tutaj oczywiście nie ma dużo do gadania, ze względu na wykorzystanie utworów bez licencji, ale trzeba przyznać, że są wyjątkowo dobrze dopasowane. Jedyny zgrzyt miałem, kiedy w którejś scenie puściliście utwór śpiewany niskim tonem (taki poważny, chórkowaty), podczas gdy spokojnie można było wstawić inny, mniej "poważny".
Kwestia najważniejsza: Historia
Oj i tutaj mam wyjątkowo mieszane uczucia  zezik
Reszta tekstu, ze względu na to, że będę się odwoływał do niejednej ścieżki i nie chce mi się ograniczać spoilerowania, w rameczce poniżej:
Pokaż spoiler
Najpierw traktując fabułę gry ogólnie -  mruga.
Stwierdzam z całą pewnością - przeholowaliście. Primo, nieźle pogmatwaliście wątki. Jeśli ktoś np. najpierw przeszedł ścieżkę III to wbrew pozorom szybciej mógł zrozumieć o co biega. Właśnie tam i chyba tylko tam pojawiał się Książę, który stoi za wszystkim (co można wywnioskować z "Ostatniego rozdziału"). Sama ścieżka jest jeszcze bardziej pokręcona - najpierw pojawia się facet, który ma moc widzenia przyszłości (choć później okazuje się, że to kontrola czasu) i wspomina o rodzinie Gąbczewskich jako rodzinie Wolf. Później ten sam gościu przychodzi do szkoły i siebie nazywa Wolf (Zenek nie reaguje na taki obrót sprawy). Później JESZCZE RAZ ten sam facet pojawia się i Zenek magicznym sposobem wie, że to Książę Ciemności evil
Secundo - powtarzalność. Akurat na to jestem bardzo wyczulony, nie miejcie mi tego za szukanie dziury w całym. W więcej niż jednej drodze do określonego zakończenia pojawia się motyw notorycznego przeżywania życia Zenka. JEŚLI ktoś przeszedł ścieżkę III na początku, będzie czuł się trochę oszukany powtarzaniem tego samego motywu. Wiem, że z biegiem gry mamy zauważyć co się dzieje, ale niektórzy pojmą to już za pierwszym, ew drugim zakończeniem z wliczonym motywem ponownego przeżycia. Już szczytem wszystkiego jest ostatni rozdział. Mi wystarczyłoby wyjaśnienie czym jest NEMO pomijając moment, w którym gościu przypominający Księcia robi minkę, która sugeruje że i takie rozwiązanie (iluzja przeżywania życia na okrągło będąca skutkiem ubocznym działania NEMO) jest błędne. Wiem, że może za bardzo się czepiam, ale tylko moja osobista opinia jezor
Z innej beczki - pierwszym zakończeniem, do którego doszedłem było Wziął sprawy w swoje ręce, bodajże autorstwa Jabolx. Razem z A życie toczy się dalej stanowi bardzo miłe zaskoczenie. Kiedy doszedłem do momentu, w którym Zenek przerażony staje w pokoju Ani, byłem pewny, że to "typowa" historia zazdrosnej i rozkochanej w gł bohaterze dziewczyny. Okazało się jednak, że nie o to chodziło i z negatywnego podejścia przeszedłem w wyjątkowo pozytywne zaskoczenie. Brawa dla twórcy!  okej
Idąc dalej, Świat to za mało niesamowicie rzucił mi się wczoraj na psychikę (nawet bardziej niż sceny gore). Do tego stopnia, że sprowokował u mnie głębokie rozważania nad moją własną moralnością  zezik Ogółem, najbardziej "chora" jak dla mnie ścieżka. Takiej ilości porno-erotyki dawno nie widziałem. Samo czytanie przekonało mnie, że muszę w najbliższym czasie się wyspowiadać  oczkod
Dalej, A imię jego Botan, czyli Dzik jest dziki, dzik jest zły. Co prawda "rasowe" vn odpuściłyby sobie takie zakończenie, ale mnie po prostu rozwaliło.  rotfl i również brawa dla twórcy.
Na koniec, "Święty" spokój. Z tego co udało mi się dowiedzieć to ten cyborg z zakończenia jest częścią czegoś większego autorstwa Dartha. Dość ciekawy pomysł, jednak dla mnie trochę za bardzo shounenowy w porównaniu do reszty gry. Może kiedyś ukaże się coś z nim związanego? Jeśli nie, to będę trochę rozczarowany  smile
I tyle jeśli chodzi o fabułę sensu stricto.

Po czwarte: Tekst
Niestety, trzeba tu troszki bardzo pojechać po korektorze. Literówek jest cała masa. Na szczęście autorzy tekstu trzymają poziom i nie przeszkadza to w ogólnym odbiorze, choć momentami wadzi. Najbardziej rzucającym mi się w oczy błędem była jakby niepewność, co do pisowni słowa "żądza". W niektórych przypadkach było poprawnie, podczas gdy kilka enterów dalej raziły "rządze".
Równie rażący błąd zakradł się w końcowe creditsy, chociaż teraz nie pamiętam dokładnie gdzie.
Dodatkowo malutka nieścisłość w kwestii języka niemieckiego. Mówi się "Ja, ich verstehe" a nie "verstehen". No chyba, że ten dozorca czy ktoś, był Polakiem oczkod
Tyle jeśli chodzi o korektora, przyszedł czas na właściwych autorów.
Do nich mam tylko drobne uwagi: Momentami sililiście się na poetyckość i było to czuć. Opisy są przesadzone, nie zawsze, ale jednak dość często. Wbrew pozorom nie jest to aż taki minus, gdyż czytało mi się dużo płynniej niż zwykły tekst. Osobiście porzuciłbym też rzeczy w stylu: "Pomyślał Zenek", "Zauważyła Agata", jaki koń jest, każdy widzi (choćby po wyświetlanym imieniu) smile_big
Kończąc, przyznam że jedyną rzeczą, która naprawdę różni N.E.M.O od innych vn jest długość. No bo kto to widział ukończyć novelkę z wszystkimi zakończeniami/osiągnięciami w jeden dzionek jezor
Podsumowując: jeśli miałbym N.E.M.O ocenić w porównaniu do innych "rasowych" (czyt. płatnych/wydawanych) vn, dostałaby ode mnie 4+/10 z dużym akcentem na plus oczkod
Jeśli natomiast oceniałbym ją jako produkcję "od fanów dla fanów" (jak napisał Darth) - zasłużone 8/10.
Tyle, dziękuję za uwagę, życzę powodzenia na przyszłość smile_big

Ostatnio edytowany przez Grimiku (2011-08-18 12:54:47)

Offline

#40 2011-08-18 15:07:24

jabolx
Użytkownik
Skąd: Ruda Śląska
Dołączył: 2010-06-21

Odp: [RTT] N.E.M.O. (+18) - Polski Visual Novel [update]

Jak już wspomniał darthdragon ciężko może być zrozumieć przesłanie opowieści jeżeli nie skończyło się całości. Jak już ktoś wspomniał niektóre zakończenia mogą w ogóle nie sugerować, że chodzi tutaj o coś więcej niż historię w jednej ze ścieżek. Naszym zamierzeniem było stowrzenie rozgrywki całościowej i kompletnej. Nie wiem jak wy, ale ja przeważnie gdy gram w jakąś grę - za przykład podajmy pierwsze z brzegu RPG - mimo, że jest ona reklamowana jako rozgrywka na tysiąc godzin, masą questów itd. to nie mam ochoty zawsze przechodzić jej kolejny raz - czy to z braku czasu czy chęci. Zazwyczaj czuję, że to zwykła strata czasu, gdyż mimo, że przechodząc grą w inny sposób tylko część rzeczy jest nowych.

Nasz VN oczywiście nie uchronił się od tego syndromu - początek jest praktycznie ciągle ten same, ale ma to potwierdzenie w fabule całości opowieści. Dodatkowo każda ścieżka czy zakończenie na pewno ma pewnego rodzaju czynnik 'oryginalności'. Po pierwsze dlatego, że ścieżki pisały różne osoby. Już to gwarantuje różny styl opisywania wydarzeń, tworzenie ciągów logicznych itd. Po drugie przynajmniej w moich zakończeniach starałem się stawiać na element kontrolowanego zaskoczenia, gdyż nie ma chyba nic gorszego niż monotonia i przewidywalność, które szybko prowadzą do nudy i odrzucenia rozgrywki.

Nie sposób nie zgodzić się, że wystąpiło wiele nieścisłości w niektórych ścieżkach i pomiędzy nimi. Wynika to z paru czynników. Po pierwsze cała historia nie była pisana z zamiarem wydania jej jako VN czy czegokolwiek innego - była to poprostu dla nas dobra zabawa, która gdy się skończyła poprostu zaległa na naszym FTP. Pewnego dnia darthdragon zaczął interesować się VNami bardziej i dotarł do silnika RenPy. Jak to zwykłe bywa - pizza, pomysł, zapał itp. Poprostu zaczęliśmy nad tym powoli pracować - niektórzy bardziej, niektórzy mniej, ale powoli do przodu. Tutaj trzeba przyznać, że znaczna część pracy przypadła darthdragon`owi - z jednej strony jako pomysłodawcy o największym zapale, a z drugiej po prostu dlatego, że jako jedyny z nas potrafił wykonać grafiki na pewnym poziomie co jest chyba najistotniejszym elementem VNa.

Drugim powodem zagmatwania historii w niektórych momentach jest to, że właśnie z zwykłej, pisanej na modłę książkową historii, chcieliśmy ją dopasować do świata VN przez co każda ścieżka przerodziła się z w wiele odnóg tej samej opowieści Każdy na pewno zdaje sobie sprawę, że pisanie scenariusa pod grę/film to zupełnie inna historia niż napisanie książki. Dlatego właśnie niektóre ekranizacje książek to takie szmiry - dobrze się to czyta, ale źle ogląda.

Kolejna sprawa to korekta - jak już było wspomniane próbowaliśmy wyłapać co się dało, ale jako, że tekstu jest bardzo dużo, a to zmieszane z kodem RenPy potrafi być bardzo mylące. Na pewno wiele do poprawienia pozostało, ale zdecydowaliśmy się wydać grę w wersji 1.0.0 taką jaka jest. Od bety dodaliśmy parę rzeczy i smaczków, no i poprawione zostało trochę błędów.

Podsumowując - myślę, że ten projekt miał podwójne, a może nawet potrójne dno. Z jednej strony była to w pewnym sensie dla nas dobra zabawa z której czerpaliśmy także dużą dozę samozadowolenia. Z innej chcieliśmy zrobić coś innego i nowatorskiego wśród polskich fanów anime i tematów z tym związanych. Wiem, że wiele podobnych projektów w Polsce miało być wykonanych, ale jak to przeważnie bywa w naszych realiach na słomianych chęciach i dużych obietnicach się skończyło. Tym projektem checiliśmy pokazać, że jak się chce to można tylko trzeba się skoncentrować na pracy, a nie na wywołaniu burzy w szklance wody na forum przez 3 dni. Mam nadzieję, że pozwoli to rozwinąć się i natchnąć innych domorosłych twórców w Polsce, żeby się zabrali za coś konkretnego jeżeli mają jakąś fajną historię. Miło byłoby zagrać w coś niesztampowego i oryginalnego spod dłuta polskich rzemieślników. Pozdrawiam, powodzenia i dzięki za to, że komuś wogóle chciało się to odpalić i przejść od początku do końca.  okej

PS. Dla mnie najlepszą częścią całego projektu, było projektowanie menu achievementów. Chyba z 3 dni zajęło nam rozplanowanie tego i zakodowanie tak, żeby pasowało to do konwencji i historii. Jakby ktoś potrzebowałby pomocy w przyszłości z kodem takiego menu to możecie się do mnie zgłosić.  papa

Ostatnio edytowany przez jabolx (2011-08-18 15:12:10)

Offline

Stopka forum

© Animesub.info 2019