Nie jesteś zalogowany.
okładka w większej rozdzielczości
Ogłaszamy wszem i wobec, że nasz nowy VN jest w fazie tworzenia. Premiera przewidziana na pierwszy kwartał 2014. Zainteresowanych zapraszam na devbloga Dream Weavers, gdzie postaramy się wrzucać regularne aktualizacje.
Do zobaczenia wkrótce.
Ostatnio edytowany przez darthdragon (2013-12-15 20:41:59)
Offline
A będzie diabeł?
Offline
A będzie diabeł?
No ba, przecież diabeł tkwi w szczegółach.
Co do gry (albo raczej teasera)... Moje pierwsze słowa: " O k....". Nie spodziewałem się.
darthdragon, mam jakieś przeczucie, że zrobicie z tego trylogię.
Ostatnio edytowany przez Takto ^_^ (2013-12-19 12:04:03)
Offline
Tylko żeby nie była to taka trylogia jak Assassin's Creed czy Mass Effect, hehe.
Offline
Tylko żeby nie była to taka trylogia jak Assassin's Creed czy Mass Effect, hehe.
Gdybym miał sobie tak kabzę napełnić jak tamci twórcy, nie miałbym nic przeciwko.
darthdragon, mam jakieś przeczucie, że zrobicie z tego trylogię.
Smyrasz mnie po ego, ale będę milczał jak grób. Zresztą powstanie sequela NEMO było dziełem przypadku. Zobaczymy, jak się spodoba ludowi zakończenie tej historii. Osobiście jednak wolałbym coś świeżego.
Ciekawostki. Mój awatar nie jest przypadkowy. Na plakacie są spojlery fabuły.
Offline
Miło wspominam czas spędzony przy Nemo. Powodzenia przy nowym projekcie
Offline
Zainteresowanych informujemy, że na naszym blogu pojawiły się nowe wpisy dotyczące procesu powstawania USZIOKa. W skrócie - garść informacji o technikaliach i fabule. Zrobiłem nawet tapetę 1080p na tę okazję.
Zapraszamy.
Offline
Nie wiem co to jest, lecz jeżeli to jest jakaś okładka i to ma być poziom designu postaci, to niezbyt to super wygląda;
Gdyby ktoś chciał mnie spytać, czy ty hejterze jeden zrobiłbyś lepiej? Taaak.
Offline
darthdragon, zdradziłbyś jedną rzecz? A mianowicie: ile czasu teoretycznie winno zająć przejście gry w 100%?
Offline
@kishida
Poprzednia część była dobra. Pograj sobie :]
"I spend my time by looking out the window
Ignoring everything that the teacher is saying"
Offline
Nie wiem co to jest, lecz jeżeli to jest jakaś okładka i to ma być poziom designu postaci, to niezbyt to super wygląda (...)
Nie oceniaj gry po grafice. Zagraj.
http://gamesub.pl/ -> Nie gadamy, tłumaczymy
Offline
Już nawet ja grałam w N.E.M.O. (reakcja DD na wieść o tym "god, no" - bezcenna).
Taka jest specyfika grafiki gier DD i można się z tym pogodzić i zagrać albo nie i olać. Proste.
down: nie przeszłam całej. A jak zobaczyłam ścieżkę z dzikiem, to... to był jeden z większych lulzów podczas grania w gry
Ostatnio edytowany przez coellus (2014-01-30 21:48:48)
Ty dulowaty userze!
Offline
Co do NEMO, jest to świetna gra. Czym będzie USZIOK dowiemy się niedługo. Liczę na jeszcze lepszą roz(g)rywkę
Offline
Gdyby ktoś chciał mnie spytać, czy ty hejterze jeden zrobiłbyś lepiej? Taaak.
Trzeba było zgłosić się na grafika, nabór do projektu był ogłaszany wiele razy na różnych stronach.
Niemniej co innego zrobić jedną postać, a co innego kilkanaście postaci w różnych pozach, sytuacjach, ubraniach itd.
Ostatnio edytowany przez LordCrane (2014-01-30 21:54:29)
Offline
Nie wiem co to jest, lecz jeżeli to jest jakaś okładka i to ma być poziom designu postaci, to niezbyt to super wygląda
Mimo że nie potrafię malować, to ugodziłeś mnie w sam środek ego. Ja osobiście uważam, że jakość rysunku to 300% tego co było w NEMO, ale o gustach się nie dyskutuje. To, że potrafisz lepiej, niczego nie zmienia, ale chętnie zobaczę rysunki kogoś, kto potrafi malować (możesz mi podesłać jakieś próbki na PW jak się wstydzisz przed ludźmi - byłbym wdzięczny).
Jednak bardziej martwi mnie fakt, że nikt nie napisał czegoś w stylu: "Przesadzasz, wcale nie jest tak źle". Ja osobiście byłem bardzo zadowolony z tego designu. No cóż...
darthdragon, zdradziłbyś jedną rzecz? A mianowicie: ile czasu teoretycznie winno zająć przejście gry w 100%?
Ciężko powiedzieć, bo rozgrywka jest lekko zagmatwana. Samego tekstu jest około 5 razy tyle co w NEMO.
Fabularnie jest trochę bardziej "normalnie", ale za to zagłębiamy się w poważne problem społeczne. Pewne zakończenia powinny dać czytelnikom do myślenia.
Pozdrawiam.
Offline
Jednak bardziej martwi mnie fakt, że nikt nie napisał czegoś w stylu: "Przesadzasz, wcale nie jest tak źle".
Głupotę należy przemilczeć.
Mości panowie! na cześć onych przyszłych pokoleń! Niechże im Bóg błogosławi i pozwoli ustrzec tej spuścizny, którą im odrestaurowaną naszym trudem, naszym potem i naszą krwią, zostawujem. Niech, gdy ciężkie czasy nadejdą, wspomną na nas i nie desperują nigdy, bacząc na to, że nie masz takowych terminów, z których by się viribus unitis przy Boskich auxiliach podnieść nie można.
Offline
Sledziu_w,Sidorf, nie jestem fanem VK, lecz lubię piękno, jakim jest styl mangi. Dlatego mogę jedynie się w tym kierunku wypowiedzieć.
LordCrane, mam swoje interesy, pracę jak i stronę na głowie. Jak uczyłem się, to miałem sporo czasu, nawet właśnie były plany krótkiej, humorystycznej gry.
Darthdragon, nigdzie nie napisałem, że od strony graficznej jest "aż" tak słabo. Po prostu, odnośnie słowa "dobre" w rysowaniu mam wysokie standardy. Nie, że jestem jakimś prosem, tylko dziele umiejętności na słabe, takie sobie, Japoniec.
Jak ktoś mi mówi, że super rysuje, to mówię od razu, żeby mi nie słodził i jaj nie robił, bo rysuję słabo, podrzędnie. Satysfakcje będę miał, gdyby będę miał poziom przeciętnego Japońca, lecz jak będę miał kasy jak lodu, to wtedy będę mógł rzucić pracę i bawić się w rysowanie.
Różnych sampli nie mam do pokazania. Za bardzo zająłem się "smakowaniem" różnych styli, by odnaleźć ten jedyny i się w nim rozwijać, szczególnie mowa o mojej postaci. Widzisz, masz mego avka jako sample.
A że się tak wypowiedziałem odnośnie tego, no cóż. Jeżeli to okładka no to...okładka jest jak cinematic gry. Okładka musi być cholernie przemyślana, dopracowana, ponieważ to pierwsza rzecz jaką widzi widz. Dlatego mam założenie, że super designu nie ma, ponieważ okładka zawsze trzyma wyższy poziom niż zawartość.
Zobaczę więcej, to może inaczej się wypowiem, no i może posłużę radą.
Ostatnio edytowany przez kishida (2014-01-30 23:32:05)
Offline
Sledziu_w,Sidorf, nie jestem fanem VK, lecz lubię piękno, jakim jest styl mangi. Dlatego mogę jedynie się w tym kierunku wypowiedzieć.
What? Dlaczego przytoczyłeś visual kei?
Ostatnio edytowany przez marek2fgc (2014-01-30 23:34:41)
Offline
kishida napisał:Sledziu_w,Sidorf, nie jestem fanem VK, lecz lubię piękno, jakim jest styl mangi. Dlatego mogę jedynie się w tym kierunku wypowiedzieć.
What? Dlaczego przytoczyłeś visual kei?
Oczywiście miałem na myśli visual novel. Tak poszło z automatu, ponieważ za dużo jadę po znajomym, co się właśnie w takim stylu ubiera.
Offline
LordCrane, mam swoje interesy, pracę jak i stronę na głowie. Jak uczyłem się, to miałem sporo czasu, nawet właśnie były plany krótkiej, humorystycznej gry.
No o to mi właśnie chodzi - o czas. Znam wielu ludzi, którzy dużo gadają i mało robią. Mało kto potrafi właśnie docenić, gdy druga osoba poświęca swój wolny, cenny czas, aby zrobić coś dla drugiej za darmo, oj, mało kto...
Prawda jest taka, że przy fanowskich darmowych projektach dla wszystkich nie ma szans, aby "zatrudniać pro grafików" itd. A ludzie zawsze znajdą jakąś wymówkę. Mówisz, że gdy się uczyłeś, miałeś sporo czasu, ale to mnie nie przekonuje, byłyby inne wymówki - sesja, egzaminy, matura, życie prywatne. Tak jest zawsze. "Cel zamierzony nie równa się celowi osiągniętemu".
Co innego napisać, że coś się nie podoba, bo coś tam coś tam (gusta, guściki), ale co innego od razy zaznaczać (żeby nie napisać przechwalać się), że zrobiłoby się to lepiej, mimo iż nie ma się za bardzo czym pochwalić, aby pokazać swoje umiejętności.
A obrazek z Anią nie jest okładką gry.
Ostatnio edytowany przez LordCrane (2014-01-30 23:54:14)
Offline