#1 2017-05-04 13:26:54

aholyterrors
Użytkownik
Dołączył: 2017-05-04

FANSUBY - badanie do pracy magisterskiej

Cześć wszystkim!
Przychodzę do was z ogrooomną prośbą!
Jestem studentką piątego roku anglistyki na Uniwersytecie Łódzkim. Pisze pracę magisterską na temat tłumaczenia i tworzenia fansubów. Elementem mojej pracy jest badanie, które pomoże mi wykazać jak wygląda praca fansubbera, a do tego potrzebuję waszej pomocy. Byłabym bardzo wdzięczna  za poświęcenie mi chwili swojego czasu na wypełnienie owego formularza. Jest troszkę długi i ma kilka otwartych pytań, ale każda jedna odpowiedź będzie dla mnie cenna, nawet ta najkrótsza! Pytania tyczą się głównie tłumaczy i korektorów, ale tak naprawdę każdy może go wypełnić smile
Formularz jest anonimowy, a zebrane wyniki nie będą nikomu udostępniane - będą użyte jedynie w mojej pracy.
Z góry dziękuję za wasz wkład!
Pozdrawiam,
Luiza Bobrowska

Link do formularza:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp … rm?c=0&w=1

Offline

#2 2017-05-04 13:53:41

marek2fgc
Użytkownik
Skąd: Lubin
Dołączył: 2010-06-28

Odp: FANSUBY - badanie do pracy magisterskiej

Formularz wypełniony. Tylko co ma zrobić biedny solowy tłumacz przy pytaniu o grupę? smile_big

Jakie błędy zauważyłem:

Od ilu lat zajmujesz się tworzeniem fansubów? 
>Więcej niż 4 lata (ile?)

Brak możliwości odpowiedzenia na pytanie w nawiasie. Równie dobrze można to wywalić i dać w Inne odpowiedź.

Czy zajmowałeś/aś się wcześniej tłumaczeniem?

Przydałoby się uściślić, czy chodzi o profesjonalne tłumaczenie.

Offline

#3 2017-05-04 13:54:14

bodzio
Użytkownik
Skąd: Szczecin
Dołączył: 2006-05-18

Odp: FANSUBY - badanie do pracy magisterskiej

Jak brać na poważnie kogoś, kto nie potrafi sklecić poprawnie kilku zdań w rodzimym języku, i którego pytania nie trafiają w realia dzisiejszych fansubów?


wladza1.png

Offline

#4 2017-05-04 14:03:11

aholyterrors
Użytkownik
Dołączył: 2017-05-04

Odp: FANSUBY - badanie do pracy magisterskiej

@marek2fgc Dzięki, poprawię się! smile