Nie jesteś zalogowany.
Strony 1
Witam wszystkich uprzejmie po bardzo długiej przerwie od tworzenia gier. Od razu zaznaczam, że to nie jest Visual Novel, gdyż ten gatunek lekko mi się przejadł, ale więcej o tym w newsie na blogu Dream Weavers. Prezentuję wam moje pierwsze zmagania z silnikiem Unreal Engine 4, który chyba na dzień dzisiejszy jest jedyną realną opcją dla ludzi nie znających się na programowaniu dzięki Blueprintom (programowaniu za pomocą nodów). Produkcja jest niejako fabularną kontynuacją gier z serii NEMO, tylko że kompletnie w 3d. Czemu akurat tak, a nie coś nowego? No bo całość była jedynie eksperymentem i moją próbą sił z całkowicie nowym silnikiem (rozpocząłem realną naukę w styczniu). Teraz już wiem, że dam radę, więc oczekujcie czegoś nowego w przyszłości. Nie będę przedłużał i zapraszam do pobierania i testowania.
Oczywiście zapraszam do komentowania i zgłaszania błędów.
Offline
Nieźle, jakbyście coś działali ambitniej i chcieli dubbing zrealizować, to jestem w stanie pomóc
Chcielibyśmy zaoferować wszystkim twórcom nasze usługi. Co dokładnie możemy zaproponować?
Pełne wsparcie i realizację w zakresie ogólnie pojętego dubbingu.
Większość aktorów należąca do grupy ma już na koncie nie jedną rolę w grze lub modyfikacji do gry, nie wspominając już o animacjach, filmach itd.
Oprócz bardzo bogatego "banku głosów", który się stale rozrasta, oferujemy również pełne wsparcie techniczno-organizacyjne (reżyserzy, dźwiękowcy, montażyści itd.).
Dodatkowo możemy zapewnić wsparcie naszych dialogistów, aby dodatkowo podnieść jakość i naturalność twoich dialogów!
Na podstawie opisanych przez ciebie wymagań podeślemy odpowiednich kandydatów do każdej roli abyś sam mógł zdecydować lub jeśli dostarczysz nam wszystkie wymagane materiały, sami zajmiemy się wszystkim w zakresie realizacji dubbingu i nagrań!
Zapraszamy serdecznie do kontaktu!
NANOKARRIN
//Portal: http://nanokarrin.pl
//YouTube: https://www.youtube.com/fandubbing
//Discord: http://discord.gg/nanokarrin
//Facebook: http://fb.com/nanokarrin
//Twitter: http://twitter.com/nanokarrin
//Instagram: NanoKarrin #nanokarrin
//Mail: info@nanokarrin.pl
Ostatnio edytowany przez PawlikPP (2019-05-30 02:48:41)
Offline
Utknąłem na etapie szukania płyty do NEMO. Wysunąłem szufladę, przeszukałem ją, nie znalazłem płyty, więc spróbowałem przeszukać półki pod szufladą i skapnąłem się, że nie ma takiej możliwości. Chciałem więc jeszcze raz przeszukać szufladę, ale po wejściu w tę opcję kamera jest zablokowana i mogę jedynie wrócić do biurka (https://i.imgur.com/xvJxOZi.jpg).
Co do samej gry to ciężko się patrzy na te wszystkie niepotrzebne przekleństwa w prawie każdym zdaniu (co to, symulator życia seby z gimnazjum?), brakuje suwaka głośności, a w lokacji startowej trzeba moim zdaniem zbyt wiele razy zadzwonić w domofon, żeby postać powiedziała, żeby poszukać klucza (spędziłem tam chyba 5, jak nie 10 minut).
Offline
Dzięki za komentarz.
Co do problemu, który opisałeś. Jeśli wszystko działa, a jedynie nie jesteś w stanie przeglądać szuflady, to wszystko jest w porządku. Może warto w tym momencie wrzucić jakąś kwestię tekstową, pomyślę nad tym.
ciężko się patrzy na te wszystkie niepotrzebne przekleństwa w prawie każdym zdaniu
Taka specyfika głównego bohatera z poprzednich gier, więc chciałem ją zachować.
brakuje suwaka głośności
Może jestem idiotą, ale dość długo szukałem i nie znalazłem w internecie szybkiej metody by dobrać się do jakiegoś globalnego kanału audio. Jedyne, co wyczytałem, to że trzeba o tym pomyśleć podczas wprowadzania udźwiękowienia. Mówiąc wprost, nie chciało mi się przebudowywać całej gry, by dodać suwak głośności.
w lokacji startowej trzeba moim zdaniem zbyt wiele razy zadzwonić w domofon, żeby postać powiedziała, żeby poszukać klucza (spędziłem tam chyba 5, jak nie 10 minut).
Mhm, z tego, co pamiętam, po pierwszym skorzystaniu z domofonu odlicza się chyba 120 sec do pierwszej podpowiedzi i 120 sec do kolejnej. Może komentarze są nie dość zrozumiałe. Musisz mi to wybaczyć, gdyż cały początkowy etap został dosyć znacznie okrojony, więc może jakaś wskazówka przepadła podczas czyszczenia kodu.
Wypuściłem nową wersję, która powinna już poprawnie wykrywać obsługiwane rozdzielczości ekranu. Zapraszam na bloga, gdzie znajdują się odpowiednie linki.
Offline
Wersja 1.02. Znalazłem płytę, włożyłem ją do napędu, zasiadłem na fotelu i nie mogę odpalić gry. Ikonki na monitorze nie reagują. Nie mogę również wstać z fotela. Wyszedłem do menu, licząc, że po ponownym wczytaniu poziomu gra się załaduje i wylądowałem na samym początku - ta gra nie ma zapisu?
EDIT: Opcja zmiany jasności latarki nie działa. I jest za mało śrubokrętów, żeby przebić się przez wszystkie pudła, jeśli zmarnuje się choć jedną gaśnicę.
Ostatnio edytowany przez Shaft (2019-05-30 22:06:56)
Offline
Szanuje. Zawsze, gdy zabieram się za Unity, mam wielkie ambicje. Koduję przez jakiś czas, by w końcu porzucić projekt. Tylko jakieś małe doczekały się wersji, w którą można powiedzmy pograć - a nie tylko coś protestować. Assety płatne pewnie braliście? Czy na darmowych samych? Z tym suwakiem też kiedyś walczyłem, ale poprawienie nie zajęło mi jakoś dużo czasu w sumie. I tak robiłem rozgraniczenie dla muzyki i dźwięków gry. Chociaż nie wiem, jak ten wasz kod wygląda, może to być czasem właśnie kłopotliwe. Jak to zawsze bywa, musi być dobrze rozplanowane.
Offline
Znalazłem płytę, włożyłem ją do napędu, zasiadłem na fotelu i nie mogę odpalić gry. Ikonki na monitorze nie reagują. Nie mogę również wstać z fotela.
Coś podobnego już naprawiałem, wiec sądziłem, że taki błąd nie występuje. Przeważnie ciężko odtworzyć czyjeś warunki, dlatego debugowanie jest trudne.
ta gra nie ma zapisu?
Ma tylko trzy punkty kontrolne, gdyż był to mój dziewiczy projekt i nawet nie sięgałem wyobraźnią do czegoś tak abstrakcyjnego jak "zapis stanu gry".
Opcja zmiany jasności latarki nie działa.
Zdaje mi się, że działa, jest po prostu dosyć słaba, trzeba dopiero trzeci upgrade, by pokazała skrzydła.
I jest za mało śrubokrętów, żeby przebić się przez wszystkie pudła, jeśli zmarnuje się choć jedną gaśnicę.
To chyba możliwe, jeśli się postępuje bardzo pochopnie z zasobami. To nie jest produkcja mainstremowa, wiec pozwoliłem sobie na to, by nierozważni gracze utknęli na amen, heh.
Assety płatne pewnie braliście?
Powiem tak, stosowałem ostry recycling. Modelować potrafię, więc tutaj nie było problemu, dla oszczędności czasu posiłkowałem się darmowymi modelami z BlendaSwapa i je modyfikowałem wedle uznania. Przy teksturowaniu korzystałem z Substance Designera i Paintera oraz materiałów z https://share.substance3d.com/, z których można korzystać za darmo, gdyż do Unreala jest plugin odczytujący ich formaty. Dźwięki oprócz głównego utworu muzycznego są z freesound.org.
Z tym suwakiem też kiedyś walczyłem, ale poprawienie nie zajęło mi jakoś dużo czasu w sumie. I tak robiłem rozgraniczenie dla muzyki i dźwięków gry.
Nie mam pojęcia, jak to wygląda w Unity, bo przygodę z nim miałem krótką.
chociaż nie wiem, jak ten wasz kod wygląda, może to być czasem właśnie kłopotliwe.
Od razu muszę przeprosić wszystkich programistów, że użyłem wcześniej słowa "kod", gdyż tak naprawdę bawiłem się jedynie nodami i łączyłem ze sobą niteczki w róznych kolorach, bo do tego się sprowadza w sumie Blueprint.
Offline
Strony 1