Nie jesteś zalogowany.
Strony 1
Tak. Mam takie małe zapytanie. Mianowicie: każdy wie, jak mniej więcej wygląda plik VOB z płyty DVD (o jego zawartość chodzi jak coś:D). No wiadomo: często dobra jakość, jakieś dwie ścieżki, no i często spotykany w NTSC: Przeplot.
I tu zaczyna się moje pytanie:
Czy da się zrobić tak, że opcja, która usuwa w MPC przeplot w czasie rzeczywistym może zostać wczytana wraz z plikiem VOB/D2V przez AviSyntha do VirtualDubMod'a? Bo MPC bardzo ładnie usuwa przeplot właśnie:P
Bo w AviSynthu jak usuwam przeplot, to oczywiście usunie się, ale nie do końca i na ustach postaci, jak coś mówią, pojawia się taki lekki przeplot jakby. Ktoś wie jak temu zaradzić? Ktoś wie, jaki jest w nim błąd?
Tutaj jakby co skrypt do usuwania tego przeplotu mój:
[cytuj]
LoadPlugin("C:\Program Files\AviSynth 2.5\plugins\kerneldeint140.dll")
mpeg2source("D:\Furi Kuri\VTS_01_1.d2v")
Telecide(guide=1, post=1, show=false, chroma=true, hints=true)
KernelDeint(order=1)
Decimate(cycle=5)
[/quote]
A tutaj screen jak wygląda ten niby przeplot na ustach, który pozostaje po usunięciu:
[URL=http://img174.imageshack.us/my.php?image=flcl2iu7vw1.png][/URL]
Ostatnio edytowany przez Hatake (2007-02-05 18:06:55)
Offline
przepuść to przez Yattę
Offline
przepuść to przez Yattę
Faktycznie, nie pomyślałem:D Dzięki.
Ostatnio edytowany przez Hatake (2007-02-19 18:08:29)
Offline
ehm... Mały problemik... YATTA nie chce mi wczytać tego pluginu od AviSynhta "Decomb.dll" nieważne jak mu go zapodając. Kopiowałem do folderu "plugins" całą YATTE, kopiowałem filtr do folderu YATTY, usuwałem filtr i wgrywałem na nowo, bo może uszkodzony... nic. I przez ten filtr nie chce poprawnie działać;/
Offline
.
Suchy pomóż nam, make Naota happy . Bo chcemy sobie rawka wydać a tu dupa:D.
P.S.
Jeśli chodzi o humor saiyamanowy to niedługo chyba więcej takich komiksów wydam:D
Ostatnio edytowany przez votd (2007-02-05 21:48:37)
Offline
^^' co to miało być.... [roftl][roftl][roftl][roftl][okej]
Offline
[cytuj]LoadPlugin("C:\Program Files\AviSynth 2.5\plugins\kerneldeint140.dll")
mpeg2source("D:\Furi Kuri\VTS_01_1.d2v")
Telecide(guide=1, post=1, show=false, chroma=true, hints=true)
KernelDeint(order=1)
Decimate(cycle=5)[/quote]
czy aby tu nie brakuje AssumeTFF() przed Telecide()?
Offline
[cytuj]LoadPlugin("C:\Program Files\AviSynth 2.5\plugins\kerneldeint140.dll")
mpeg2source("D:\Furi Kuri\VTS_01_1.d2v")
Telecide(guide=1, post=1, show=false, chroma=true, hints=true)
KernelDeint(order=1)
Decimate(cycle=5)
czy aby tu nie brakuje AssumeTFF() przed Telecide()?
no właśnie, ale próbowałem i to też nie działa;/
Offline
Wydaje się, że można to zrobić przez blenda w VDubie, ale to dodatkowo wali obraz :/ Pomocy :/
A tu plakat anty-przeplotowy:
Offline
Offline
mi tam "Decomb.dll" działa w yatta...
Ostatnio edytowany przez FAiM (2007-02-05 23:03:49)
Offline
O ile pamiętam problemem niekoniecznie był Decomb.dll
Z Yattą jest ten ból, że bardzo nie lubi, niektórych pluginów AviSyntha.
Wgraj sobie gdzieś Yattę. Wrzuć tam pluginy których ona wymaga (ale tylko te). W plikach ymc.ini i yatta.ini ustaw ścieżki Avisyntha na ściezkę tam gdzie jest Yatta. Jesli nadal będą problemy to wyłącz automatyczne ładowanie pluginów w AviSynth.
P.S.
AssumeTFF nie jest niezbedny.
Ostatnio edytowany przez Suchy (2007-02-05 23:12:16)
Offline
All right, zaraz popróbuję...
P.S.
AssumeTFF nie jest niezbedny.
Skoro tak mówisz, to chyba prawda:P
Offline
Ok, późno, ale to nic. Wcześniej jakoś mnie nie brało na kombinowanie YATTĄ, ale w końcu nadszedł ten czas:P
Więc tak, poczytałem sobie ten tutorial DiM'a na ANFO i nie do końca rozumiem krok drugi z tymi Switch i Try Pattern/Use Pattern... Co prawda coś tam kombinowałem, ale niezbyt mi to wychodzi...
Ktoś chętny do wytłumaczenia mi po krótce jak i kiedy tego używać i po co?:P
Offline
hm.. jakby Ci to wytłumaczycz..
Switchem zamieniasz klatki m.in. w przypadku gdy masz przeplot na zmianie scen (najczęściej w zbyt krótkiej scenie, które to możesz wykyć za pomocą Pattern Guidance)
Try/Use pattern - zazwyczaj do dobierania patternu dla sceny jeśli standradrowy powoduje duże ilości klatek przeplecionych (najczęściej przy materiale hybrydowym)
Offline
hm.. jakby Ci to wytłumaczycz..
Switchem zamieniasz klatki m.in. w przypadku gdy masz przeplot na zmianie scen (najczęściej w zbyt krótkiej scenie, które to możesz wykyć za pomocą Pattern Guidance)
Try/Use pattern - zazwyczaj do dobierania patternu dla sceny jeśli standradrowy powoduje duże ilości klatek przeplecionych (najczęściej przy materiale hybrydowym)
Aha, czyli Switchem po prostu odwracam... i to za każrym razme kiedy znajde nową scene z widocznym przeplotem?
A te Pattern, mówisz, że sobie wybieram, więc to znaczy, że mam te Try Pattern klikać do oporu, aż będzie dobrze? i to za każrym razme kiedy znajde nową scene z widocznym przeplotem?
Ostatnio edytowany przez Hatake (2007-02-19 18:52:41)
Offline
Strony 1