#1 2005-09-13 14:12:04

Kane
Administrator
Skąd: Warszawa
Dołączył: 2003-12-29

Gra dla fanów Anime?

Oni, w sieci ED2K, może ktoś ściągnie i pogra? smile


Imperare sibi maximum est imperium

Offline

#2 2005-09-13 14:52:06

fef212
Użytkownik
Skąd: Agropolis
Dołączył: 2005-03-03

Odp: Gra dla fanów Anime?

A tu jest link torrent smile

Offline

#3 2005-09-13 15:20:01

Ashitaka
Użytkownik
Dołączył: 2004-12-07

Odp: Gra dla fanów Anime?

Ja to ściągam, tyle ze zmoim łączem troche to potrwa ;]

Offline

#4 2005-09-13 16:35:01

fef212
Użytkownik
Skąd: Agropolis
Dołączył: 2005-03-03

Odp: Gra dla fanów Anime?

Ja tez doje torrenta. Transfery 10-12kB, ale sie nie poddam, szczegolnie ze to tylko ok 500 mb jezor

EDIT: Rozbujalo sie, teraz jest 25-28kB i juz 12% jezor:P:P

Offline

#5 2005-09-13 18:14:47

Shigeki
Użytkownik
Dołączył: 2005-05-04

Odp: Gra dla fanów Anime?

Ale Oni to bardzo stara gra jezor i bardzo ciekawa smile_big

Offline

#6 2005-09-13 18:22:00

Yang
Użytkownik
Skąd: Chełmno
Dołączył: przed 2004-07-25

Odp: Gra dla fanów Anime?

Dopiero teraz bierzecie się za tą grę? To niedobrze, bo grafika już się trochę zestarzała. Jednak jak pograłem sobie w Oni i za jakiś czas odpaliłem sobie Bloodrayne 1, to wyszło na to że ta wampirzyca to jakiś gniot jest i w ogóle nie da się w to grać. Po prostu Oni tak deklasuje ten słynny tytuł, że nawet za bardzo nie ma co porównywać. Po prostu ta interakcja z otoczeniem, jeszcze większa z przeciwnikiem, ta zakręcona fabuła, te style walki, te ciosy, te kombinacje które się uzyskuje po dojściu do wprawy. Po prostu jeśli podobało wam się Bloodrayne, to przy oni oszalejecie z zachwytu. No i nie należy zapominać, że oni jest takie "mangowe" smile_big.

Offline

#7 2005-09-13 18:22:03

kamehameha
Użytkownik
Skąd: Gdynia
Dołączył: przed 2004-07-25

Odp: Gra dla fanów Anime?

Mam tą gre, fajna momentami trochę trudna, cała przeszedłem. Dwa razy i nie zawsze było tak samo, znaczy się za drugim razem jeden etap był innym niż za pierwsyzm.

Offline

#8 2005-09-13 18:26:35

luczek
Użytkownik
Skąd: Opoczno
Dołączył: 2005-04-15

Odp: Gra dla fanów Anime?

oczywiscie takie hity pojawiaja sie i znikaja rownie szybko z ust graczy i recenzentow (patrz Sudeki i Zanzarah) smutny

Offline

#9 2005-09-13 19:22:48

Ashitaka
Użytkownik
Dołączył: 2004-12-07

Odp: Gra dla fanów Anime?

Na osiołku pisze ze jest to wersja polsko i anglo języczna, a jak jest z tym torrentem?

Offline

#10 2005-09-13 19:26:15

Yang
Użytkownik
Skąd: Chełmno
Dołączył: przed 2004-07-25

Odp: Gra dla fanów Anime?

To przeczytaj Tipsomaniaka z CDA (poprzedni numer). A sudeki jest po prostu krótkie i wcale nie aż tak świetne. No i ja np mam 2 komplety (1 wersja DVD a 2 wersja CD smile_big). Tak więc wiele osób tą gre ma oczkod.

Offline

#11 2005-09-13 19:49:00

micklay
Użytkownik
Skąd: Opole
Dołączył: przed 2004-07-25

Odp: Gra dla fanów Anime?

Fakt, 'Oni' swietna gra. Kilka lat temu poswiecilem jej duuzo czasu. Jesli chodzi o mangowe gry, to teraz siedze na 'Guilty Gear XX'. Tez calkiem niezle, ale to juz inny typ gry (bijatyka). Jesli ktos lubi taki typ gier, to naprawde polecam.

Yang: Co do BloodRayne, to nie najgorsza byla. Gralem ostatnio w 2 i wg mnie calkiem calkiem jest. oczkod

Offline

#12 2005-09-13 20:41:23

Suchy
Użytkownik
Skąd: Łódź (GTW)
Dołączył: przed 2004-07-25

Odp: Gra dla fanów Anime?

Była jeszcze taka gierka FPP dodana kiedyś m.in do CDAction. Stara, ale b. dobra. Też w mocnym klimacie anime i mecha.
Zaczynało się w bazie, potem dochodziło się do mecha i grało mechami..

Pamięta ktoś tytuł?

Offline

#13 2005-09-13 20:48:00

micklay
Użytkownik
Skąd: Opole
Dołączył: przed 2004-07-25

Odp: Gra dla fanów Anime?

Suchy : Chyba chodzi Ci o "Shogo" .

Offline

#14 2005-09-13 20:52:40

Yang
Użytkownik
Skąd: Chełmno
Dołączył: przed 2004-07-25

Odp: Gra dla fanów Anime?

2 to już nawet nie ruszałem. Pewnie grafikę ma lepszą i już jest bardziej rozbudowane, ale to już nie to. Po prostu Oni pobiła 1 tak boleśnie, że ta seria jest dla mnie skreślona. Zresztą ostatnio w mało gier gram, bo za chiny ludowe nie mogę przejść żadnej gry on-line oczkod. Wciąż ci przeciwnicy się respawnują i wciąż trzeba zabijać kolejnych ludzi smile_big

Offline

#15 2005-09-13 21:22:05

Kane
Administrator
Skąd: Warszawa
Dołączył: 2003-12-29

Odp: Gra dla fanów Anime?

IMHO b.prawdopodobne, Shogo: Mobile Armor Division, nawet dobra gra, ale strasznie krótka :/ po pokonaniu ‘bossa' myślałem że to koniec wstępu/pierwszego epizodu i teraz zacznie się prawdziwa gra smile_big


Imperare sibi maximum est imperium

Offline

#16 2005-09-15 00:51:40

fef212
Użytkownik
Skąd: Agropolis
Dołączył: 2005-03-03

Odp: Gra dla fanów Anime?

Ok mam giere, jest chyba eng, ale nie moge dokladnie powiedziec, gdyz po demku (bardzo zachecajacym zreszta), gra sie wyklada. Jest wprawdzie patch, ktory ma niby owy problem naprawiac, ale... tez mi sie wyklada. No nic powalcze dalej z produktem niejakiego Billa G.

Co do Bloodrayne, to lubie a owszem dobra giera IMO. 2ke ostatnio skatowalem i musze powiedziec, ze sporo rzeczy poprawili w porownaniu z czescia pierwsza, ale krotka niestety.

Offline

Stopka forum

© Animesub.info 2020