Nie jesteś zalogowany.
Strony 1
Witam.
Mam dziwny problem i nie wiem jak sobie z nim poradzic ;/. Do rzeczy. Odpalam sobie plik avs w TMPGEnc, ustawiam sobie wszystko ładnie pięknie i włączam encode ze wspomaganiem CUDA. Zaczyna się konwersja i po chwili wyskakuje komunikat i przerywa encoding.
W magazynie brak miejsca do wykonania tej operacji. (error code 0x8007000E)
Dodam, że program jest zainstalowany na nowym lapku (ma tydzien) z winodws 7 świeżo zainstalowanym. Wszystkie sterowniki do Nvidia Cuda zainstalowane oraz CCCP, CoreAVC. Potrafi ktoś pomóc?
Przy okazji jeszcze jedno pytanie. Czy jest możliwość za pomocą avisynth podzielić video na części o wybranym przez siebie rozmiarze? Jeśli tak to jak będzie wyglądał skrypt?
Ostatnio edytowany przez Geass89 (2010-05-12 23:29:40)
Offline
Witam.
Przy okazji jeszcze jedno pytanie. Czy jest możliwość za pomocą avisynth podzielić video na części o wybranym przez siebie rozmiarze? Jeśli tak to jak będzie wyglądał skrypt?
Nie, avs jedynie przekazuje obraz do kodeka/gui. Możesz za pomocą jakiegoś bitrate kalkulatora ustalić, ile zajmować będzie plik o danej długości i bitrate, a potem odpowiednio podzielić (zwykłym trimem).
Offline
Tylko o wiele prościej będzie to pociąć w VDM, czy innym takim edytorze, bo na samych trimach to se porobi X skryptów, albo będzie siedział i liczył klatki co do jednej.
Może avs ma takie opcje, że wczytujesz skrypt w którym jest pare danych trimów i które automatycznei się kodują jako osobne pliki, ale o tym nigdy nie słyszałem.
A z tego co widzę, to kolega chce po prostu cały material filmowy dac na rowne kawalki po kolei, więc wystarczy ze skoduje byle VDM'em, gdzie jest opcja podziel pliki na maksymalny rozmiar xxx albo nawet czasowo się da.
Offline
Ok problem z TMPGEnc rozwiązany. Niestety powstał kolejny wiec napisze tu zeby nie smiecić. Nie wiem czemu kiedy w megui odpalam AVS Script creator i chce załadować odcinek to zamyka mi program?
Offline
Ok problem z TMPGEnc rozwiązany. :D
podzieli sie prosze informacja jak rozwiazales ten problem, bo dokladnie to samo i nic nie pomaga :/
Offline
Kodowanie z CUDA śmierdzi i to tak tygodniowymi skarpetami. Jeżeli chcesz bawić się śmocą karty graficznej to dodaj sobie do bata frazę --opengl. Ale i tak cudów się nie spodziewaj, bo działa to tylko w wersji 8bitowej. Ogólne wszystkie takie konwentery może i kodują szybko, ale obraz pozostawia wiele do życzenia.
Offline
Strony 1