#1 2011-05-23 15:24:33

Kenshiro
Użytkownik
Skąd: Polska
Dołączył: 2008-07-13

Kodeki Windows 7 - 64 bity

Wiecie może czy są jakiekolwiek kodeki w wersji 64 bitowej do tego systemu potrafiące odtworzyć formaty True Audio (TTA) i Monkey Audio (APE) ? Jak również czy istnieje core vorbis w wersji 64 bitowej ? Tylko na core vorbis nie ma problemów z dźwiękiem. Na wszystkich innych kodekach miałem zakłócenia dźwięku.

Używam tylko media player classic home cinema więc właśnie z tym programem powinny współpracować.

Ostatnio edytowany przez Kenshiro (2011-05-23 15:25:48)

Offline

#2 2011-05-23 16:00:28

Bakura
Użytkownik
Skąd: Tychy
Dołączył: 2006-01-21

Odp: Kodeki Windows 7 - 64 bity

Jeśli chcesz kodeki 64 bit to i player musi być 64 bitowy, na 32 bitowym nie pójdzie, a MPC raczej nie jest 64 bit.


What's the point with pointer?
Szisza jest zła a Demo jeszcze gorsze
Kainote link
Umu umu

Offline

#3 2011-05-23 16:03:47

Kenshiro
Użytkownik
Skąd: Polska
Dołączył: 2008-07-13

Odp: Kodeki Windows 7 - 64 bity

Bakura napisał:

Jeśli chcesz kodeki 64 bit to i player musi być 64 bitowy, na 32 bitowym nie pójdzie, a MPC raczej nie jest 64 bit.

Mam również 64 bitowy MPC HC i 64 bitowe ffdshow. Chciałbym za jego pomocą odtwarzać taką muzykę, ale brakuje kodeków do tych formatów.

Ostatnio edytowany przez Kenshiro (2011-05-23 16:05:02)

Offline

#4 2011-05-23 16:58:47

Bakura
Użytkownik
Skąd: Tychy
Dołączył: 2006-01-21

Odp: Kodeki Windows 7 - 64 bity

No to rzeczywiście inna sprawa, jak program 64 bitowy to i kodeki takie trzeba a tych dwóch formatów nie możesz odtwarzać przez ffdshow?
TTA w nim widzę, ale małpich gówien nie. Ogólnie jeśli używasz ffdshow i jest 64 bitowy to może warto właśnie w nim ustawić obsługę przynajmniej tych dwóch formatów. Ale jak to gadają "jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego", lecz jakby nie było to ffdshow jest kodekiem wybawiającym z kłopotu, jak na innym nie chodzi to na nim pójdzie. A tak odnośnie kodeków na win 7 to mało co na nim działa, jakby nie k-lite, to pewnie dalej odtwarzałbym h264 windowsowskim kodekiem.


What's the point with pointer?
Szisza jest zła a Demo jeszcze gorsze
Kainote link
Umu umu

Offline

#5 2011-05-23 17:04:46

Tai_
Użytkownik
Dołączył: 2009-12-11

Odp: Kodeki Windows 7 - 64 bity

A ffdshow x64 i MPC x64 to nie są przypadkiem jakieś złe, zabugowane i nieprawda?


cccpdearsbanner.jpg

Offline

#6 2011-05-23 17:31:34

Kenshiro
Użytkownik
Skąd: Polska
Dołączył: 2008-07-13

Odp: Kodeki Windows 7 - 64 bity

Bakura napisał:

TTA w nim widzę

Ale mpc tego nie odtwarza. Tak samo było w wersji 32 bitowej lecz pod 32 bity istniało coś takiego jak RadLightAPE i RadLightTTA.
Poza tym K-Lite pack również odtwarzał TTA i APE jeśli chodzi o 32 bity.

W przypadku wersji 64 bitowych nie można odtworzyć tych formatów.

Ostatnio edytowany przez Kenshiro (2011-05-23 17:32:52)

Offline

#7 2011-05-23 18:25:56

Bakura
Użytkownik
Skąd: Tychy
Dołączył: 2006-01-21

Odp: Kodeki Windows 7 - 64 bity

Tak szczerze, to daje ci to coś, że masz 64 bit? Nie wiem, dźwięk i obraz jest lepszy, program się szybciej uruchamia, mniej jest podatny na zwiechy, czy co?


What's the point with pointer?
Szisza jest zła a Demo jeszcze gorsze
Kainote link
Umu umu

Offline

#8 2011-05-23 18:33:36

m4ni3k
Użytkownik
Skąd: Łomża
Dołączył: 2006-09-23

Odp: Kodeki Windows 7 - 64 bity

64-bity pozwalają na szybsze obliczenia programu, więc na pewno działa szybciej (a przynajmniej powinien). Sam mam 64-MPC i działa bardzo dobrze smile

Offline

#9 2011-05-23 18:46:53

Bakura
Użytkownik
Skąd: Tychy
Dołączył: 2006-01-21

Odp: Kodeki Windows 7 - 64 bity

No może i działa szybciej, ale na wolnych pamięciach i tak rewelacyjnie szybko się nie odpali, wiem to bo przesiadłem się z ddr2 800mhz na ddr3 1600 i różnica jest diametralna jeśli chodzi o odpalanie się bestplayera, bo tego programu używam, dobra alternatywa dla zastępstwa subedita, tyle że bez edytora napisów, który już mi nawet nie jest potrzebny. Przy odtwarzaniu to raczej wiele nie pomaga, może na starszych kompach odczuje się różnicę, ale na nowych to pewnie jej się nie zobaczy. Tak czy siak jeszcze kilka lat i kodeki do wszystkich formatów będą 64 bit no i może i więcej rdzeni będą obsługiwać.

Ostatnio edytowany przez Bakura (2011-05-23 18:48:21)


What's the point with pointer?
Szisza jest zła a Demo jeszcze gorsze
Kainote link
Umu umu

Offline

#10 2011-05-23 21:11:47

qwig
Użytkownik
Skąd: Warszawa
Dołączył: 2007-10-23

Odp: Kodeki Windows 7 - 64 bity

m4ni3k napisał:

64-bity pozwalają na szybsze obliczenia programu, więc na pewno działa szybciej (a przynajmniej powinien). Sam mam 64-MPC i działa bardzo dobrze smile

Source or gfto.


-=PIERWSZA TROLLOWA MIĘDZYNARODÓWKA=-

dobre, lepsze, radzieckie!

Offline

#11 2011-05-23 21:34:12

Bakura
Użytkownik
Skąd: Tychy
Dołączył: 2006-01-21

Odp: Kodeki Windows 7 - 64 bity

gfto, a nie tak czasem gtfo? No chyba, że to inny skrót niż myślę.
Tak czy owak więcej daje obsługa wielu rdzeni (gdy się je ma) niż 64 bitowość.


What's the point with pointer?
Szisza jest zła a Demo jeszcze gorsze
Kainote link
Umu umu

Offline

#12 2011-05-24 07:31:13

Subarashi
Użytkownik
Dołączył: 2010-06-24

Odp: Kodeki Windows 7 - 64 bity

64 bit działa lepiej... Kilka dni temu przesiadłem się z systemu x86 na x64 i nie ma porównania w responsywności systemu czy programów. Odpalanie MPC z DXVA niemal natychmiastowe - nawet wersji 32 bit.
Wersje 64 bitowe ma ffdshow, mpc-hc i haali, więc wszystko co potrzeba. U mnie nie działa tylko ffdshow DXVA.

Source or gfto.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Architektura_64-bitowa
co bezpośrednio przekłada się na wydajność, najbardziej w wymagających zadaniach. Inna sprawa, że w domu nie wykorzystasz w pełni tych 64 bitów, dlatego tyle czasu zajmuje migracja z x86 ;/

@topic
http://www.free-codecs.com/download/Tru … er_TTA.htm
jest napisane, że wspiera architekturę x64 -> powinien mieć 64-bitowe biblioteki.


flzQwEU.jpg

Offline

#13 2011-05-24 09:25:09

Kenshiro
Użytkownik
Skąd: Polska
Dołączył: 2008-07-13

Odp: Kodeki Windows 7 - 64 bity

Jest coś takiego jak filtry źródłowe. Bez nich nie odtworzy się danego formatu.

Offline

#14 2011-05-24 11:17:53

qwig
Użytkownik
Skąd: Warszawa
Dołączył: 2007-10-23

Odp: Kodeki Windows 7 - 64 bity

Subarashi napisał:

Source or gfto.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Architektura_64-bitowa
co bezpośrednio przekłada się na wydajność, najbardziej w wymagających zadaniach. Inna sprawa, że w domu nie wykorzystasz w pełni tych 64 bitów, dlatego tyle czasu zajmuje migracja z x86 ;/

Ale wiesz, że w powyższym linku nie ma potwierdzenia tamtej teorii?


-=PIERWSZA TROLLOWA MIĘDZYNARODÓWKA=-

dobre, lepsze, radzieckie!

Offline

Stopka forum

© Animesub.info 2024