Nie jesteś zalogowany.
Dzięki za info, mądry Polak po szkodzie.
Offline
Też zostałam oszukana przez Pantsu. Po 3 miesiącach nieustannych próbach skontaktowania się z nimi napisali że wyślą mi moje figurki. A czekam nadal. Poradźcie mi co mam zrobić. Czy mam iść z tym na policję?
Offline
Wyślij im maila, a nawet polecony, że jeśli nie oddadzą kasy lub nie wyślą figurek, pójdziesz do rzecznika praw konsumentów. A jeszcze lepiej zbierz kilka innych osób do tego.
myhandhelds.pl - tam robię recki gier na Vitę i Switcha, zamiast tłumaczyć animu :V
Zakupy na Play-Asia $3 taniej z kodem MYPSVITA
Offline
Sądy Wam pomogą, ja walczę o 140zł od 2008 roku, dokładnie od lutego. Typ zwałkował ponad 20 ludu, każdego na 140zł i więcej (zależnie ile sztuk). Mimo, że mają 100% dowody, zeznania, dane i wszystko inne, to jak na razie miała miejsce tylko jedna sprawa w sądzie.
Od tamtej pory kupuje tylko zaufanych czy pewnych w 100% sklepach internetowych.
Żeby nie było offtopu, to po kiego wafela kupować figurki z jakiegoś śmiesznego sklepu skoro yatta.pl oferuje konkretne figurki, a nawet preordery? Pewnie jest jeszcze kilka czy nawet naście sklepów w Polsce, które oferują figurki. Już nie wspomnę, że na konwencie można dostać. Ale co ja tam wiem, nie siedzę w tym.
Ostatnio edytowany przez Quithe (2012-06-13 23:58:28)
Offline
Nie napisałem nic o sądach
myhandhelds.pl - tam robię recki gier na Vitę i Switcha, zamiast tłumaczyć animu :V
Zakupy na Play-Asia $3 taniej z kodem MYPSVITA
Offline
No to pozwijcie go zbiorowo, w czym problem.
http://www.pozywamy-zbiorowo.pl/
Ty dulowaty userze!
Offline
Dzięki coellus za stronkę A co do pisania do nich maili na żadnego nie odpisują. Szczerze mówiąc napisałam już do nich chyba ze 20 wiadomości i kilkanaście razy dzwoniłam.
Offline
Mówiłaś, że w końcu odpisali, że wyślą te figurki. A jak dawno to było?
~Shounen . DBNao.net . Grupa Mirai . Cytaty z anime
Offline
Witamy
Prosimy użytkownika Nat-chan666 o kontakt z sklepem.
Bardzo chętnie i szybko wyjaśnimy sprawę tylko musimy mieć więcej informacji.
Zapraszamy: bok@pantsu.pl
Offline
Sklep Pantsu skontaktował się ze mną, obiecując że spróbują rozwiązać problem. Poinformuję was co z tego wynikło.
Offline
Nic z tego nie wyniknie : ] Zapewne zaraz ogłoszą że zbankrutowali
PC: i5 6600k, Gainward Phoenix GTX 970, DDR4 16Gb 3200Mhz.
Offline
To ja się ładnie spytam pantsu.pl, dlaczego nikt nie odpowiada znów na moje maile?
Offline
To ja się ładnie spytam pantsu.pl, dlaczego nikt nie odpowiada znów na moje maile?
Wiesz, nie trudno się domyślić... Ja bym ci lepiej radził, żebyś odzyskał swoje pieniądze i kupił gdzie indziej. Zawsze ci zostaje Yatta, albo inne, pomniejsze sklepy. Na Yatta masz przynajmniej 99% szans, że trafisz na oryginał. Na niektórych innych bywa różnie.
Ostatnio edytowany przez Merry_Nightmare (2012-06-15 12:25:37)
Offline
Tak, mam teraz zamiar tylko odzyskać moje pieniądze, nic więcej. Czy tylko yatta.pl jest już sprawdzonym sklepem?
Nat-chan666, udało się coś załatwić?
Ostatnio edytowany przez Marcin_S (2012-06-22 22:15:06)
Offline
No cóż... niestety jestem kolejną osobą, która walczy o zamówiony produkt lub o zwrot pieniędzy. W kwietniu zamówiłam u nich torbę. Po dwóch tygodniach czekania zaczęłam pisać do nich mail'e i cisza. Na telefonie też głucho...
Widząc, że nie jestem jedyna napiszę do nich ponownie i po raz ostatni. Jeśli nie odpiszą, wtedy na nieszczęście pantsu kolejne kroki zmierzą do sądu, a dalej do komornika o wyegzekwowanie. Na ich nieszczęście, gdyż moja mama jest prawnikiem, a do tego i komornikiem, więc zna się na tym doskonale.
Offline
Ja walczę o plecak, a w tej chwili o zwrot pieniędzy od września... W tej chwili ZERO odpowiedzi na jakiekolwiek maile...
Ostatnio edytowany przez Blueberry (2012-06-26 19:57:52)
Offline
Tak, mam teraz zamiar tylko odzyskać moje pieniądze, nic więcej. Czy tylko yatta.pl jest już sprawdzonym sklepem?
Nat-chan666, udało się coś załatwić?
Tak Na szczęście udało się. Walczyłam do wczoraj i w końcu otrzymałam moje pieniądze. Marcin_S, Et i Blueberry musicie być namolni, wręcz wkurzający. Zawalajcie ich wiadomościami i straszcie policją, sądem itp. Jak napiszecie na tego maila to powinni odpisać bok@pantsu.pl. Życzę powodzenia
Offline
Mam jeszcze jeden, w sumie jedyny na którym robię zakupy, sprawdzony sklep. http://sklepmangacitypl.shoper.pl/. Sklep ten jest cudny! Właściciel jest uczciwy i przede wszystkim nie sprzedaje bubli. Cenowo jest bardzo atrakcyjnie. Polecam ten sklep każdemu. Kupowałam już tam wiele razy i za każdym razem jestem zadowolona.
Co do yatta.pl to nie jestem zbytnio przekonana do tego sklepu. Zakochałam się w sklepie manga-city ^^
Offline
Ja nie rozumiem, po co się użerać i straszyć - już abstrahując od tego, że niektórzy się użerają prawie rok, to równie dobrze mogłabym zapytać nie tylko "po co", ale również "ileż można?".
Niech oni się użerają. Z sądem i komornikiem.
Ale w sumie jak wam się chce, to się użerajcie. Widocznie takie hobby.
Ty dulowaty userze!
Offline
Nasz sklep udziela odpowiedzi na każde pytanie.
Nie jesteśmy w stanie wiedzieć kto tu jest kto.
Proszę pisać na bok@pantsu.pl a udzielimy pomocy.
Każda sprawa zostanie wyjaśniona tylko trzeba napisać do nas na e-mail [udzielimy odpowiedzi w godzinach pracy]
Nie ukrywamy że do czynienia z bezprawnymi oskarżeniami też bywały lecz jeśli coś powstało z winy sklepu zapraszamy, szybko się z tym uporamy.
A od 1 lipca po starcie nowej odsłony sklepu usprawnimy wszystkim kontakt z Biurem obsługi klienta.
Ostatnio edytowany przez Pantsu.pl (2012-06-28 12:44:59)
Offline