Nie jesteś zalogowany.
Nasz sklep udziela odpowiedzi na każde pytanie.
Jesteśmy w stanie wiedzieć kto tu jest kto.
Proszę pisać na bok@pantsu.pl a udzielimy pomocy.
Każda sprawa zostanie wyjaśniona tylko trzeba napisać do nas na e-mail [udzielimy odpowiedzi w godzinach pracy]
Nie ukrywamy że do czynienia z bezprawnymi oskarżeniami też bywały lecz jeśli coś powstało z winy sklepu zapraszamy, szybko się z tym uporamy.
A od 1 lipca po starcie nowej odsłony sklepu usprawnimy wszystkim kontakt z Biurem obsługi klienta.
Wiesz, nie wiem, czy po takich "problemach" z dotychczasowymi klientami zyskacie jeszcze jakieś zaufanie. Swego czasu był jeszcze jeden podobny sklep, który się udzielał także na konwentach. Poległ, gdyż działo się dokładnie to samo, co z wami. W końcu właściciel otwarcie przyznał, że "olewa" ten interes i tyle go było widać.
Offline
Nasz sklep stara się rozwiązać każdy problem jaki powstał.
Nie ma idealnych sklepów. Nie będziemy podawać tutaj konkurencji ale sami klienci też wiedzą że różnie bywa.
Wystarczy chwilę poszukać i każdy będzie wiedział co się dzieje nawet w największych sklepach.
U nas parę problemów pojawiło się przez dostawcę i jednego pracownika. Temat zamknięty i pozostaje wewnątrz firmy.
Dołożymy starań aby każdy wyszedł zadowolony tutaj.
Nasi klienci jeśli przez coś musieli trochę poczekać mogę liczyć na dodatkową rekompensatę z naszej strony o czym są informowani już drogą prywatną.
Sklep nie będzie się poddawał i domyślamy się o kim jest mowa, lecz nie taka jest polityka naszej firmy aby zejść z sceny w takim stylu.
Prosimy aby wszyscy poczekali a zaprezentujemy Wam korzystne zmiany tak by klienci byli zadowoleni.
Cieszy nas też to że dostajemy pytania kiedy zakończymy pracę nad nową wersją i całą restrukturyzacją.
Połączenie nowych osób i obecnego działania zaowocuje szybsza obsługą klienta, ciągłym kontaktem z klientami, szybkim załatwianiem spraw, zabezpieczeniem zakupów naszych klientów. Już w ten weekend wszystko zostanie zakończone.
Natomiast klienci u których zostały odnotowane jakieś problemy zostali poinformowani, liczymy że po załatwieniu ich spraw wypowiedzą się że ich problem został wyjaśniony oraz zakończony a może pochwalą się też rekompensatami.
Offline
Pisze i pisze, a odpowiedzi ZERO...
Offline
Prosimy sprawdzić ewentualnie katalog spam.
Była wysyłana wiadomość nawet dwie.
Zapraszamy też jutro do odwiedzenia sklepu: www.pantsu.pl [nowa wersja skończona]
Pozdrawiamy
--------
Sklep nie jest prowadzony przez jedną osobę.
Na początku istnienia był.
Obecnie większa liczba osób jest w to zaangażowana właśnie w celu rozwoju.
Ostatnio edytowany przez Pantsu.pl (2012-07-14 13:13:26)
Offline
Jak to nadal ty, Uzumaki, prowadzisz pantsu.pl, to powodzenia w odzyskaniu klientów. Będzie ci trudno.
Offline
Sklep w trakcie wprowadzania finalnej wersji.
Wracamy już niebawem.
Ostateczny start sklepu to 14/15.07.2012
PC: i5 6600k, Gainward Phoenix GTX 970, DDR4 16Gb 3200Mhz.
Offline
Jak was typek robi w balona to wyje*** mu stronę (nową wersje) i tyle.
Ostatnio edytowany przez Zen (2012-07-14 16:08:19)
Offline
A ja nadal czekam na pieniądze i "rekompensatę", miały być 2 tygodnie temu i ciągle nic.
Offline
A ja nadal czekam na pieniądze i "rekompensatę", miały być 2 tygodnie temu i ciągle nic.
A już się zastanawiałem, kiedy się odezwiesz i powiesz, że dalej nic ci nie dali.
Offline
Chyba na prawdę lepiej coś z Japonii sobie sprowadzić. Na tym pantsu ceny odstraszają, jakoś nie wzbudza to już we mnie zaufania, a w dodatku strasznie mały wybór. Poza tym na różnych forach można zagadać do ludzi mieszkających w Japonii i poprosić o wysyłanie czegoś. (Na Ohayo-nippon) kilka osób zajmuje się taką wysyłką, tylko trzeba długo czekać.
Oczami Fana Blog ;]
Offline
14-15 lipca start strony. Muhahahhahha
PC: i5 6600k, Gainward Phoenix GTX 970, DDR4 16Gb 3200Mhz.
Offline
14-15 lipca start strony. Muhahahhahha
15 lica 2012 roku, godzina 21:17: strona nadal nie działa.
Proszę wszystkich użytkowników o przesyłanie mi nieudostępnionych synchronizacji.
O mnie.
Lista synchronizacji.
Link do folderu na pw.
Offline
Pisząc 14/15 teoretycznie sugerują, że będzie to bliżej 14 niż 16.
Proszę wszystkich użytkowników o przesyłanie mi nieudostępnionych synchronizacji.
O mnie.
Lista synchronizacji.
Link do folderu na pw.
Offline
Kilka dni temu temu było napisane, że strona startuje 1 lipca, a jeszcze wcześniej, że w czerwcu.
Offline
Dziś działa, ale layout bardziej wygląda na bloga jakiegoś nastolatka o grach, niż sklepu internetowego. xD
Offline
No. Cóż, mamy po niedzieli, zobaczymy, jak nasze zwroty, co Marcinie?
Offline
Dział strony "about" puuuusty (tak samo jak terms itp)... a powinien być pełny kontakt (nie tylko @) czyli, adres, telefon i nazwiska osób odpowiedzialnych za sklep. Ponadto KRS i inne dane, które można sprawdzić w urzędzie.
Bo póki co wygląda to bardzo marnie, a dosłownie jak firma krzak. No i przydałoby się, żebyście jednak przestali ignorować niezadowolonych klientów. No chyba, że lubicie być owiani złą sławą
Offline
Brak podstawowych danych = lipny sklep internetowy .
Offline
Ok.. ale z was hejterzy i nolify. Założę sie że żaden z was nic kreatywnego zrobić nie potrafi. Dajcie czas sklepowi i tyle. Jesteście z byt krytyczni i od razu nastawieni na anty...
np. Komikslandia duży sklep internetowy: http://komikslandia.pl/kontakt
Pracowałem w sklepie i wiem że klient nie jest ok do końca i też przewały robi niezłe, więc nie sądzę że połowa z tych pokrzywdzonych przez sklep to z winy właściciela czy tam pracowników, tylko własne gapiostwo i tępota.
W każdym sklepie obsługa mówi za plecami klienta że jest tępy, po własnych doświadczeniach i opowieściach znajomych uważam tak samo...
Ostatnio edytowany przez NOnameNO (2012-07-16 13:24:46)
Ludzie są tępi... Tępa bezkształtna masa, do tego podła, wredna i bezużyteczna.
Offline