Nie jesteś zalogowany.
Strony 1
Ma ktoś LUA do czegoś takiego (drżące linijki), czy to się ręcznie TS-uje?
Dialogue: 0,0:23:18.58,0:23:18.62,ED-rom2,,0,0,0,edjp18,{\blur0.5\pos(640.79,19.41)\1a&HFF&\3a&HFF&\4a&HFF&\t(\1a&HDD&\3a&HDD&\4a&HE6&)}Leben, was ist das?
Dialogue: 0,0:23:18.62,0:23:18.66,ED-rom2,,0,0,0,edjp18,{\blur0.5\pos(641.34,18.82)\1a&HDD&\3a&HDD&\4a&HE6&\t(\1a&HBB&\3a&HBB&\4a&HCD&)}Leben, was ist das?
Dialogue: 0,0:23:18.66,0:23:18.71,ED-rom2,,0,0,0,edjp18,{\blur0.5\pos(640.56,19.02)\1a&HBB&\3a&HBB&\4a&HCD&\t(\1a&H90&\3a&H90&\4a&HAD&)}Leben, was ist das?
Dialogue: 0,0:23:18.71,0:23:18.75,ED-rom2,,0,0,0,edjp18,{\blur0.5\pos(639.73,18.71)\1a&H90&\3a&H90&\4a&HAD&\t(\1a&H6E&\3a&H6E&\4a&H95&)}Leben, was ist das?
Dialogue: 0,0:23:18.75,0:23:18.79,ED-rom2,,0,0,0,edjp18,{\blur0.5\pos(640.23,19.75)\1a&H6E&\3a&H6E&\4a&H95&\t(\1a&H4C&\3a&H4C&\4a&H7C&)}Leben, was ist das?
Dialogue: 0,0:23:18.79,0:23:18.83,ED-rom2,,0,0,0,edjp18,{\blur0.5\pos(640.39,19.88)\1a&H4C&\3a&H4C&\4a&H7C&\t(\1a&H2A&\3a&H2A&\4a&H63&)}Leben, was ist das?
Dialogue: 0,0:23:18.83,0:23:18.87,ED-rom2,,0,0,0,edjp18,{\blur0.5\pos(640.16,19.39)\1a&H2A&\3a&H2A&\4a&H63&\t(\1a&H08&\3a&H08&\4a&H4A&)}Leben, was ist das?
Dialogue: 0,0:23:18.87,0:23:18.91,ED-rom2,,0,0,0,edjp18,{\blur0.5\pos(641.01,20.15)\1a&H08&\3a&H08&\4a&H4A&\t(0,10,\1a&H00&\3a&H00&\4a&H44&)}Leben, was ist das?
Dialogue: 0,0:23:18.91,0:23:18.96,ED-rom2,,0,0,0,edjp18,{\blur0.5\pos(641.13,19.66)}Leben, was ist das?
Dialogue: 0,0:23:18.96,0:23:19.00,ED-rom2,,0,0,0,edjp18,{\blur0.5\pos(640.72,19.79)}Leben, was ist das?
Dialogue: 0,0:23:19.00,0:23:19.04,ED-rom2,,0,0,0,edjp18,{\blur0.5\pos(639.84,19.79)}Leben, was ist das?
Dialogue: 0,0:23:19.04,0:23:19.08,ED-rom2,,0,0,0,edjp18,{\blur0.5\pos(638.94,20.21)}Leben, was ist das?
Dialogue: 0,0:23:19.08,0:23:19.12,ED-rom2,,0,0,0,edjp18,{\blur0.5\pos(639.81,20.02)}Leben, was ist das?
Dialogue: 0,0:23:19.12,0:23:19.16,ED-rom2,,0,0,0,edjp18,{\blur0.5\pos(640.53,20.34)}Leben, was ist das?
Dialogue: 0,0:23:19.16,0:23:19.21,ED-rom2,,0,0,0,edjp18,{\blur0.5\pos(640.53,19.97)}Leben, was ist das?
Dialogue: 0,0:23:19.21,0:23:19.25,ED-rom2,,0,0,0,edjp18,{\blur0.5\pos(640.18,19.81)}Leben, was ist das?
Dialogue: 0,0:23:19.25,0:23:19.29,ED-rom2,,0,0,0,edjp18,{\blur0.5\pos(639.43,20.36)}Leben, was ist das?
Dialogue: 0,0:23:19.29,0:23:19.33,ED-rom2,,0,0,0,edjp18,{\blur0.5\pos(639.04,20.07)}Leben, was ist das?
Ryzen R5 5600X
GTX 1660 Super
16GB 3200 MHz
Kingston KC3000
Offline
Można zrobić do czegoś takiego skrypt (losowa pozycja i ograniczenie liczb), ale więcej nie pomogę, bo nie umiem zasad lua.
Offline
Można zrobić do czegoś takiego skrypt (losowa pozycja i ograniczenie liczb), ale więcej nie pomogę, bo nie umiem zasad lua.
Bakura już obiecał napisać mi taki skrypt w lua <wesoła minka>
Ryzen R5 5600X
GTX 1660 Super
16GB 3200 MHz
Kingston KC3000
Offline
Podobny efekcik XD (automation>Apply karaoke template)
Comment: 1,0:02:39.74,0:02:41.98,Default,,0,0,0,template line noblank,!maxloop(line.duration/200)!!retime("line",(j-1)*100,-line.duration+j*100)!{\blur0.5\pos(!$center+math.random(-3,3)!,!$middle+math.random(-3,3)!)!j>(maxj/4) and "" or "\\1a".._G.ass_alpha((255/(maxj/4))*((maxj/4+1)-j)).."\\3a".._G.ass_alpha((255/(maxj/4))*((maxj/4+1)-j)).."\\4a".._G.ass_alpha((255/(maxj/4))*((maxj/4+1)-j)).."\\t(\\1a".._G.ass_alpha((255/(maxj/4))*((maxj/4)-j)).."\\3a".._G.ass_alpha((255/(maxj/4))*((maxj/4)-j)).."\\4a".._G.ass_alpha((255/(maxj/4))*((maxj/4)-j))!}
Offline
@wincent – dobrze mi to wkleiłeś?
Bo śmiga niby dobrze, ale trochę za szybko mi linijki znikają.
Poza tym chodziło mi tutaj o efekt na romaji, dałoby radę ustawić to na \an8?
Na polskie ustawiam sobie do kompletu coś takiego:
{\q2\blur1\fad(200,200)\fsp22\t(0,200,1,\fsp2)\t(3900,4100,1,\fsp22)}
i w połączeniu z tymi drżącymi linijkami na górze wygląda moim zdaniem nieźle.
Ostatnio edytowany przez Kamiyan3991 (2014-09-12 22:53:01)
Ryzen R5 5600X
GTX 1660 Super
16GB 3200 MHz
Kingston KC3000
Offline
{\q2}{\fsp22\t(0,200,\fsp2}{\fsp2\t(3900,4100)\fsp22}
Lepiej będzie, jak zrobi to ktoś, kto zna chociażby składnie ASS .
Offline
Kamiyan3991 napisał:{\q2}{\fsp22\t(0,200,\fsp2}{\fsp2\t(3900,4100)\fsp22}
Lepiej będzie, jak zrobi to ktoś, kto zna chociażby składnie ASS .
Dżiiiz, wklepałem to na szybko nawet dokładnie nie patrząc, bo chciałem tylko zobrazować o co mi chodzi.
{\q2\blur1\fad(200,200)\fsp22\t(0,200,1,\fsp2)\t(3900,4100,1,\fsp22)}
Teraz zadowolony i świat uratowany?
Bo wolałbym jednak dostać efekt, niż czytać standardowe czepialskie uwagi na NAZI.
Ryzen R5 5600X
GTX 1660 Super
16GB 3200 MHz
Kingston KC3000
Offline
Okej, Bakurak poprawił mi template od wincenta.
Dzięki chłopaki.
Temat można zamknąć.
Ryzen R5 5600X
GTX 1660 Super
16GB 3200 MHz
Kingston KC3000
Offline
trochę poprawek zrobiłem i Kamiyan jest zadowolony, wygląda to tak
Comment: 1,0:02:39.74,0:02:41.98,I SAY 2,,0,0,0,template syl noblank,!maxloop(line.duration/80)!!retime("line",(j-1)*80,-line.duration+j*80)!{\blur0.5\pos(!$center+math.random(-2,2)!,!20+math.random(-2,2)!)!j>(maxj/4) and "" or "\\1a".._G.ass_alpha((255/(maxj/4))*((maxj/4+1)-j)).."\\3a".._G.ass_alpha((255/(maxj/4))*((maxj/4+1)-j)).."\\4a".._G.ass_alpha((255/(maxj/4))*((maxj/4+1)-j)).."\\t(\\1a".._G.ass_alpha((255/(maxj/4))*((maxj/4)-j)).."\\3a".._G.ass_alpha((255/(maxj/4))*((maxj/4)-j)).."\\4a".._G.ass_alpha((255/(maxj/4))*((maxj/4)-j))!}
linijki znikały za wcześnie, bo dzielnik w maxloop był 2 razy większy no i pozycję własną ustawiłem, tak czy siak, nie wiedziałem, że template jest tak prymitywne i nie obsługuje liczb po przecinku, bez tego pozycjonowanie kuleje w karaoke jak cholera.
What's the point with pointer?
Szisza jest zła a Demo jeszcze gorsze
Kainote link
Umu umu
Offline
linijki znikały za wcześnie, bo dzielnik w maxloop był 2 razy większy no i pozycję własną ustawiłem, tak czy siak, nie wiedziałem, że template jest tak prymitywne i nie obsługuje liczb po przecinku, bez tego pozycjonowanie kuleje w karaoke jak cholera.
To "wina" lua:
> math.random(lower, upper) generates integer numbers between lower and upper.
!maxloop(line.duration/(2*41.71))!!retime("line",(j-1)*(2*41.71),-line.duration+j*(2*41.71))!{\blur0.5\pos(!$center+math.random(-200,200)*0.01!,!20+math.random(-200,200)*0.01!)!j>(maxj/4) and "" or "\\1a".._G.ass_alpha((255/(maxj/4))*((maxj/4+1)-j)).."\\3a".._G.ass_alpha((255/(maxj/4))*((maxj/4+1)-j)).."\\4a".._G.ass_alpha((255/(maxj/4))*((maxj/4+1)-j)).."\\t(\\1a".._G.ass_alpha((255/(maxj/4))*((maxj/4)-j)).."\\3a".._G.ass_alpha((255/(maxj/4))*((maxj/4)-j)).."\\4a".._G.ass_alpha((255/(maxj/4))*((maxj/4)-j))!}
Podstawy .
Offline
Strony 1