Nie jesteś zalogowany.
Strony Poprzednia 1 2
Tekstury z trójkątów? Mieszają ci się polygony (ściany) z teksturami (wypełnieniem). To tak jakbyś okrąg nazwał kołem. Tekstury są czworokątne (z wyjątkiem proceduralnych). Polygony najczęściej trójkątne i czworokątne.
Ostatnio edytowany przez marek2fgc (2016-11-18 23:33:42)
Offline
Tekstury z trójkątów? Mieszają ci się polygony (ściany) z teksturami (wypełnieniem). To tak jakbyś okrąg nazwał kołem. Tekstury są czworokątne (z wyjątkiem proceduralnych). Polygony najczęściej trójkątne i czworokątne.
Czworokąty i inne wielokąty to są jedynie trójkąty połączone ze sobą.
Offline
Dwa trójkąty łącznie o tej samej powierzchni co czworokąt będą miały więcej informacji do zapisu niż czysty czworokąt. Nie rozdrabniajmy niepotrzebnie kwestii.
Ostatnio edytowany przez marek2fgc (2016-11-19 00:21:28)
Offline
Tekstury z trójkątów? Mieszają ci się polygony (ściany) z teksturami (wypełnieniem). To tak jakbyś okrąg nazwał kołem. Tekstury są czworokątne (z wyjątkiem proceduralnych). Polygony najczęściej trójkątne i czworokątne.
Mowa oczywiście o obiektach.
"Obiekty w scenie 3D są zbudowane z połączonych ze sobą wielokątów (na ogół są to trójkąty). "
Offline
Dwa trójkąty łącznie o tej samej powierzchni co czworokąt będą miały więcej informacji do zapisu niż czysty czworokąt. Nie rozdrabniajmy niepotrzebnie kwestii.
W przypadku zapisywania danych o czworokacie mozesz zapisac go jako jeden trojkat i przy wywolaniu/wyswietlaniu skladasz czworokat i tak byla/jest wiekszosc rzeczy robiona
btw. jesli sie nie myle wiekszosc wielokatow mozna podzielic na takie identyczne trojkaty
Ostatnio edytowany przez Kilgur (2016-11-19 14:17:54)
ara ara...
Offline
Strony Poprzednia 1 2