Nie jesteś zalogowany.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
To [tlacatlc6] to jest variable bitrate, lel. A [bxyh] mogę polecić, sam niedawno oglądałem. Nawet jest w 4:4:4. Tylko być może Ӄ7 zależy na mniejszym pliku, chociaż IMO 500MB bardzo spoko, tym bardziej, że to wydanie jest wyśmienitej jakości.
Swoją drogą, strasznie nieintuicyjna ta strona, plus górne menu nie jest na samej górze u mnie tylko jakby po środku, przez baner cda.pl, weź chłopie zainwestuj w jakiś najtańszy serwer za 5 zł, albo chociaż normalny darmowy hosting jak ct8.pl.
Zgadzam się, belka powinna zostawać na górze przy przewijaniu. Poprzednia strona była lepsza, nie wiem po co ją zmienialiście xD
Ostatnio edytowany przez meowchin (2017-04-28 23:53:29)
Offline
Kodowanie: Wooren (odc. 1 – 5), Hi10 (odc. 6 – )
Bo używa najgorszych możliwych relków. Tu albo tu masz coś zdatniejszego. Hi10 to najgorszy syf. :V
Swoją drogą, strasznie nieintuicyjna ta strona, plus górne menu nie jest na samej górze u mnie tylko jakby po środku, przez baner cda.pl, weź chłopie zainwestuj w jakiś najtańszy serwer za 5 zł, albo chociaż normalny darmowy hosting jak ct8.pl.
jak się poblokuje banery to działa jak należy
Offline
To [tlacatlc6] to jest variable bitrate, lel.
Każde x264 jest variable. Po prostu przy 2pass znasz wagę pliku, a przy CRF znasz jakość.
Ryzen R5 5600X
GTX 1660 Super
16GB 3200 MHz
Kingston KC3000
Offline
meowchin napisał:To [tlacatlc6] to jest variable bitrate, lel.
Każde x264 jest variable. Po prostu przy 2pass znasz wagę pliku, a przy CRF znasz jakość.
Miałem na myśli framerate. [tlacatlc6] ma zmienny.
Offline
Kamiyan3991 napisał:meowchin napisał:To [tlacatlc6] to jest variable bitrate, lel.
Każde x264 jest variable. Po prostu przy 2pass znasz wagę pliku, a przy CRF znasz jakość.
Miałem na myśli framerate. [tlacatlc6] ma zmienny.
Niektóre serie wymagają zmiennego. Nie zdarza się to zbyt często, ale jednak zdarza. I to jest raczej domena tylko niektórych źródeł obrazu (np. kanał WOWOW sypie się bez VBR).
Ryzen R5 5600X
GTX 1660 Super
16GB 3200 MHz
Kingston KC3000
Offline
Dziękuję za sugestie, które postanowiłem wykorzystać. Pora pogodzić się z faktem, że nie ma co liczyć na dedykowanego kodera. Znak czasów.
12 odcinek już na wydaniu bxyh. 11 się wgrywa. Reszta sukcesywnie będzie podmieniana.
Ostatnio edytowany przez Ӄ7 (2017-05-02 17:43:37)
:: Projekt K7 M&A ::
Offline
Dziękuję za sugestie, które postanowiłem wykorzystać. Pora pogodzić się z faktem, że nie ma co liczyć na dedykowanego kodera.
Po prostu w sieci jest zbyt dużo dobrych gotowców, żeby komuś się chciało. Podobnie z timingiem. Poza tym angielskie grupy mają dostęp do większej liczby źródeł (jak np. obraz z niemieckich streamingów etc).
Ryzen R5 5600X
GTX 1660 Super
16GB 3200 MHz
Kingston KC3000
Offline
No i fajno. Życzę powodzenia, bo Mushishi to seria, która naprawdę zasługuje na dobrego, polskiego hardka.
Edit: to jeszcze sugestia co do głównego stylu: dodajcie czarne, ew. kolorowe obramowanie bez blura, bo w obecnym stanie nie najlepiej się to czyta.
Ostatnio edytowany przez meowchin (2017-05-02 20:55:26)
Offline
Pechowa trzynastka do obejrzenia.
Wszystkie odcinki od szóstego włącznie są na wydaniu bxyh.
:: Projekt K7 M&A ::
Offline
plik nie istnieje :{
gdy próbuję pobrać 13 ep :{
Offline
plik nie istnieje :{
gdy próbuję pobrać 13 ep :{
Działa tylko pewnie źle klikasz.
Offline
teraz jest :}
Offline
W odcinku 8 i 12 nie zgadza się CRC.
Offline
Nielegalna czternastka na stronie.
P.S.
Nie mam kopii, więc 8 i 12 skompilowałem jeszcze raz. Ogólnie coś się Mega sypie. Pobrałem parę swoich rzeczy i też sumy nie były poprawne.
:: Projekt K7 M&A ::
Offline
Dzięki.
Offline
Legalna 15 od kilku dni leży na serwerze - http://projektk7.tk/zaklinacz-robakow-odcinek-15
:: Projekt K7 M&A ::
Offline
Offline
Pełnoletni Robaczek dostępny. Chyba zapomniało mi się o poinformowaniu o wcześniejszym.
Życzę Wszystkim dobrej zabawy Sylwestrowej i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.
:: Projekt K7 M&A ::
Offline
Offline
Dzięki. W przypadku tego anime takie spokojne tempo oglądania w oczekiwaniu na odcink jest dobre.
Offline
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna