#21 2014-02-18 18:14:43

jabolx
Użytkownik
Skąd: Katowice
Dołączył: 2010-06-21

Odp: [Dream Weavers] U.S.Z.I.O.K. (Polski Visual Novel)

Połączenie z Internetem nie jest wymagane. Można bez niego grać bez problemu. Jednak twoje osiągnięcia nie będą wysyłane do bazy przez co nie będziesz dodany do rankingu. Sam ranking też nie będzie działać. Reszta będzie sprawna. Poprostu zablokuj grę firewallem jeśli boisz się jakichś nieokreślonych bliżej problemòw. Pozdrawiam.

Offline

#22 2014-02-18 18:30:36

darthdragon
Użytkownik
Skąd: Ruda Śląska
Dołączył: 2008-12-21

Odp: [Dream Weavers] U.S.Z.I.O.K. (Polski Visual Novel)

Tak, połączenie nie jest wymagane, gdyż założyliśmy, że wśród graczy znajdzie się kilku paranoików (bez obrazy).


favoped_banner.jpg

Offline

#23 2014-02-18 18:31:28

Wooren
Użytkownik
Skąd: Wołomin
Dołączył: 2006-05-16

Odp: [Dream Weavers] U.S.Z.I.O.K. (Polski Visual Novel)

Tomik napisał:

Martwi mnie to sugerowane połączenie z internetem, aby podobno wszystko działało poprawnie. Czy aby na pewno nic się za tym nie kryje? Chyba wszyscy znają aferę z PRISM. Jaką mogę mieć pewność, że to nie jest jakiś program szpiegowski? Może nawet teraz jestem obserwowany przez kamerkę w moim laptopie. Na serio martwi to, chce zagrać, ale strach mi nie pozwala smutny

Chłopaki z twojego kompa będą atakować ddosami animu online. oczkod

Offline

#24 2014-02-18 19:23:38

LordCrane
Użytkownik
Dołączył: 2008-04-25

Odp: [Dream Weavers] U.S.Z.I.O.K. (Polski Visual Novel)

Tomik napisał:

Martwi mnie to sugerowane połączenie z internetem, aby podobno wszystko działało poprawnie. Czy aby na pewno nic się za tym nie kryje? Chyba wszyscy znają aferę z PRISM. Jaką mogę mieć pewność, że to nie jest jakiś program szpiegowski? Może nawet teraz jestem obserwowany przez kamerkę w moim laptopie. Na serio martwi to, chce zagrać, ale strach mi nie pozwala smutny

Aby być w 100% bezpiecznym, proponuję wyłączyć internet.

Offline

#25 2014-02-18 19:49:06

wtas
Użytkownik
Skąd: Gorzów Wielkopolski / Poznań
Dołączył: 2011-09-28

Odp: [Dream Weavers] U.S.Z.I.O.K. (Polski Visual Novel)

Wooren napisał:
Tomik napisał:

Martwi mnie to sugerowane połączenie z internetem, aby podobno wszystko działało poprawnie. Czy aby na pewno nic się za tym nie kryje? Chyba wszyscy znają aferę z PRISM. Jaką mogę mieć pewność, że to nie jest jakiś program szpiegowski? Może nawet teraz jestem obserwowany przez kamerkę w moim laptopie. Na serio martwi to, chce zagrać, ale strach mi nie pozwala smutny

Chłopaki z twojego kompa będą atakować ddosami animu online. oczkod

Właśnie mnie przekonałeś aby to pobrać i zainstalować oczkod

Offline

#26 2014-02-23 21:31:52

LordCrane
Użytkownik
Dołączył: 2008-04-25

Odp: [Dream Weavers] U.S.Z.I.O.K. (Polski Visual Novel)

Generalnie swoją minirecenzję gry napisałem po jej przejściu i poznaniu zakończenia. Jednakże podobnie jak w N.E.M.O. tutaj też było ukryte zakończenie, które było mi dane poznać dopiero dwa dni temu.

Moja reakcja:

Pokaż spoiler
115845-co-ja-kurwa-czytam.jpg

Drugi obrazek z dedykacją dla DD za owo zakończenie:

Pokaż spoiler

grumpy-cat-i-hate-you-allups--american-horror-story-consuming-the-heavens-fu4twf8b.jpg

Ostatnio edytowany przez LordCrane (2014-02-23 21:32:41)

Offline

#27 2014-03-09 00:05:23

darthdragon
Użytkownik
Skąd: Ruda Śląska
Dołączył: 2008-12-21

Odp: [Dream Weavers] U.S.Z.I.O.K. (Polski Visual Novel)

Witam wszystkich. Grę USZIOK w wersji 1.1 można pobrać stąd:

Torrent
MEGA

Po więcej informacji zapraszamy na Blog Dream Weavers, gdzie opublikowaliśmy wyniki konkursu na najlepszego wyłapywacza błędów oraz premierę miał pełnoprawny trailer gry (warto go zobaczyć).

Zapraszamy.


favoped_banner.jpg

Offline

#28 2014-03-09 00:09:47

Sasha1
Użytkownik
Skąd: Kraków
Dołączył: 2012-02-02

Odp: [Dream Weavers] U.S.Z.I.O.K. (Polski Visual Novel)

Trailer bosko wyszedł. Podoba mi się, warto zobaczyć. oczkod

Offline

#29 2014-03-09 00:14:05

marek2fgc
Użytkownik
Skąd: Lubin
Dołączył: 2010-06-28

Odp: [Dream Weavers] U.S.Z.I.O.K. (Polski Visual Novel)

Doczekałem się wersji z poprawkami. Teraz zacznę grać (mam nadzieję, że warto wstrzymać granie w G-Senjou no Maou, gdzie jestem już w IV rozdziale jezor).

Ten twój awatar, darthdragon, przypomina mi ikonę jakiejś aplikacji (był pokolorowany odcieniami niebieskiego).

Ostatnio edytowany przez marek2fgc (2014-03-09 00:21:31)

Offline

#30 2014-06-20 15:53:59

reddd
Użytkownik
Skąd: Warszawa/Puck
Dołączył: 2011-10-10

Odp: [Dream Weavers] U.S.Z.I.O.K. (Polski Visual Novel)

Jeszcze zbieram szczękę z podłogi. Po prostu łał. Nareszcie znalazłem chwilę, żeby usiąść do produkcji (w końcu sesja) i nie żałuję ani jednej spędzonej minuty. Kilka słów na gorąco po ukończeniu całej gry:

Fabuła.
Po przeczytaniu kilku komentarzy o pójściu w stronę bardziej poważnego klimatu trochę zacząłem się bać, że będą one mogły nużyć, ale nic bardziej mylnego. Nawet bym powiedział, że to był strzał w dziesiątkę. Co prawda, początkowe sekwencje w NEMO jakieś wybitne fabularnie nie były, ale były na tyle fajnie skonstruowane z dodatkiem umiarkowanego humoru, że bardzo przyjemnie i bez ziewnięcia się je czytało. Dalej było już tylko lepiej. Zaczęły wychodzić problemy każdej z bohaterek, które były mniej lub bardziej poważne, i nie miało się wewnętrznego wrażenia "ale tandeta". Każda z pobocznych ścieżek była ciekawa, a ich zakończenia kanoniczne w jakiś sposób poruszały. Dwie nowe bohaterki bardzo fajnie się wkomponowały w historię, chociaż za kujonką niezbyt przepadałem.
Natomiast ścieżka głównej bohaterki to było coś. Bardzo przygnębiająca i jednocześnie ciągle trzymająca w napięciu. Płynnie przechodząc do głównego wątku fabularnego, rozwikłanie całej tajemnicy bohatera, placówki i całej historii było po prostu mistrzowskie. Nie da się ukryć, że znacznej większości można się domyśleć jeszcze wcześniej, ale i tak sposób, w jaki zostało to zaserwowane, zrobił wrażenie.

Strona techniczna.
Tła to raczej to samo co w poprzedniej produkcji, więc nic do powiedzenia nie ma oprócz tego, że całkiem zgrabnie zostały dobrane. Za to arty postaci podniosły się o parę poziomów i do tego była ich znacznie większa różnorodność. Wszystkie zostały utrzymane w podobnych rozmiarach i nasyceniu barw przez co bardzo fajnie się na nie patrzyło.
Filmiki i efekty też bardzo zgrabnie zrobione zostały, żadnej tandety i próbowania na siłę zrobienia ciekawszych efektów (po jednym trailerze trochę się tego bałem, szczerze mówiąc). Prostota była bardzo dobrym krokiem.
Muzyka była świetnie dobrana. Zapadające w ucho kawałki, które idealnie oddawały klimat sytuacji. W muzyce z finału się zakochałem.
Wybory były już bardziej intuicyjne niż w poprzedniczce. Nie miało się wrażenia, że co by się nie zrobiło, lądujesz w tym samym miejscu.
Komiczne nazwy osiągnięć były fajną odskocznią od poważnego tematu serii.
Tekst. No i tutaj jest największa bolączka produkcji. Jak dialogi nie są już tak patetyczne, jak w poprzedniczce, to błędów i tak sporo się zapodziało. W większości to przecinki, ale bywały też literówki. A najwięcej z nich jest pod sam koniec produkcji, kiedy wszystkie karty zaczyna się nam odkrywać. No ale tekst nie przeszedł korekty, więc to poniekąd zrozumiałe. W każdym razie ani trochę nie odbierały one frajdy z produkcji.

Aż dziw bierze, że to tylko amatorska produkcja. Historia rodem z co lepszych powieści Sci-Fi.
Włożyliście w to tyle pracy i tak cholernie dobrze wam to wyszło, że mam ochotę przynajmniej postawić wam po kolejce dobrego piwa. I jako fana trochę mnie boli, że gra jest tylko po polsku, bo zasługuję na większy rozgłos i satysfakcję większej ilości graczy. No ale niektórych rzeczy się nie przeskoczy.

Chapeau bas, panowie. Czekam na zwieńczenie trylogii.


XX1BYr3.gif

Offline

#31 2016-07-16 22:27:41

matiasmovie
Użytkownik
Skąd: Poznań (ポズナン)
Dołączył: 2008-10-23

Odp: [Dream Weavers] U.S.Z.I.O.K. (Polski Visual Novel)

Po przejściu i odblokowaniu wszystkiego jestem pod wrażeniem progressu jakościowego względem poprzedniej produkcji.
Gra jest świetna, zakończenie daje jeszcze więcej pytań "co dalej?" względem poprzedniczki i motywuje do daszego odkrywania historii.
Muzyka ponownie jest dobrze dobrana, bardzo mi się spodobał pomysł zakładki z utworami i linkami do nich.
Jako fan DnB, najbardziej mi się podobały właśnie utwory z tego klimatu, ale nawet te kilka dubstepowych głównie na stacji przypadło mi do gustu.
System zapisu z dużą ilością slotów też był ok, jedynie brakło mi np. dodawania tytułu save np. jak zapisuję wybór z Mariolą to albo żeby np. było automatycznie "Mariola coś coś" albo dać graczowi samemu zapisać swoją nazwę.
Było też kilka niezgodności fabularnych

Pokaż spoiler
z tego co pamiętam np. mówienie że coś się stało siostrze pół godziny temu pomimo że jechało się autobusem ze 3 godzinki

no i masę literówek albo przekręconych słów, ale przy takiej ilości tekstu i zerowym budżecie jest to do wybaczenia.
Podobały mi się także "problemy systemowe", które wyglądały trochę jak nawiązanie do wyreżyserowanych gliczy w Assasin Creed.
Jedyne czego brakło to przewijania w wątku stacji jeżeli chciało się zdobyć tylko achivment, bez oglądania ponownie rozmowy z kimś tam.

Z czystym sumieniem mogę da tej grze 11/10 smile_big

Ostatnio edytowany przez matiasmovie (2016-07-16 22:28:37)

Offline

#32 2016-07-17 11:10:05

darthdragon
Użytkownik
Skąd: Ruda Śląska
Dołączył: 2008-12-21

Odp: [Dream Weavers] U.S.Z.I.O.K. (Polski Visual Novel)

W takim razie w ostatniej części trylogii powinieneś być jeszcze bardziej ukontentowany utworami muzycznymi. Też uwielbiam d&b, ale ten gatunek z racji szybkiego tempa nadaje się tylko do scen akcji.


favoped_banner.jpg

Offline

#33 2016-07-17 21:20:41

matiasmovie
Użytkownik
Skąd: Poznań (ポズナン)
Dołączył: 2008-10-23

Odp: [Dream Weavers] U.S.Z.I.O.K. (Polski Visual Novel)

Tak, domyśliłem się że nie może być wszędzie,ale i tak super że pojawił się w odpowiednich momentach i nadał klimat rozgrywce.
W N.O.N.E.Z. na razie jestem kawałek za pierwszą sekwencją,

Pokaż spoiler
(już są po ślubie i przejął firmę)

ale mam nadzieje że się lekko rozkręci (troszkę nowy "styl" mnie odrzucił jest taki...inny xD), chęć poznawania historii i tak jest silniejsza smile_big

Offline

#34 2016-07-17 22:18:07

darthdragon
Użytkownik
Skąd: Ruda Śląska
Dołączył: 2008-12-21

Odp: [Dream Weavers] U.S.Z.I.O.K. (Polski Visual Novel)

Zabawne jest to, że chyba wszyscy grający mi o tym wspominali. Cóż mogę powiedzieć... Decyzję o zmianie designu przemyślałem i wprowadziłem. Mnie osobiście sprawiło dużo frajdy tworzenie postaci, a i nie pozostało to bez wpływu na fabułę, bo lekko to wytłumaczyłem.


favoped_banner.jpg

Offline

#35 2016-07-18 20:51:32

kuru
Użytkownik
Dołączył: 2013-04-17

Odp: [Dream Weavers] U.S.Z.I.O.K. (Polski Visual Novel)

Mi w sumie też ten nowy design nie przypadł do gustu, mimo animacji postacie wydają się puste jezor ale ogólnie jest sporo elementów, które mi się bardzo podobają smile
Planujecie może wydać jakiś nowy projekt czy jednak czas nie pozwala?


9LxDqT0.gif

Offline

#36 2016-07-18 21:02:42

matiasmovie
Użytkownik
Skąd: Poznań (ポズナン)
Dołączył: 2008-10-23

Odp: [Dream Weavers] U.S.Z.I.O.K. (Polski Visual Novel)

darthdragon:
bo lekko to wytłumaczyłem

Bardzo fajnie że udało ci się wpleść w historię wytłumaczenie i znowu powstała przez to pewna spójność miedzy historiami z poprzednich części.

darthdragon:
Mnie osobiście sprawiło dużo frajdy tworzenie postaci,

I to też dobre bo widać że nie jest to ciągnięcie czegoś na siłę tylko kolejna "zabawa", która daje satysfakcję twórcy.

Jedynie te puzzle istny demon chyba projektował smile_big

Offline

#37 2016-07-19 10:22:14

darthdragon
Użytkownik
Skąd: Ruda Śląska
Dołączył: 2008-12-21

Odp: [Dream Weavers] U.S.Z.I.O.K. (Polski Visual Novel)

kuru

Więc jednak nikomu nie podobał się nowy desing... Ale podtrzymuję to, co już napisałem, że to ostatni raz, gdy ja maluję postacie, więc bez obaw, już nie zobaczycie tego dziadostwa.

Coś jeszcze na pewno wyjdzie spod naszego dłuta. Natomiast nie wiem, co będzie dalej, bo sytuacja jest dość niepewna.


favoped_banner.jpg

Offline

#38 2016-07-20 04:06:39

kuru
Użytkownik
Dołączył: 2013-04-17

Odp: [Dream Weavers] U.S.Z.I.O.K. (Polski Visual Novel)

darthdragon napisał:

Coś jeszcze na pewno wyjdzie spod naszego dłuta.

Więc wyczekuję premiery, dzięki okej

darthdragon napisał:

Natomiast nie wiem, co będzie dalej, bo sytuacja jest dość niepewna.

Rozumiem - trochę wiem ile trzeba zachodu, żeby zrobić naprawdę spoko VN-kę.


9LxDqT0.gif

Offline

#39 2016-07-20 08:16:36

darthdragon
Użytkownik
Skąd: Ruda Śląska
Dołączył: 2008-12-21

Odp: [Dream Weavers] U.S.Z.I.O.K. (Polski Visual Novel)

Aha, czyli nie wiesz? To niekoniecznie musi być VN, bo dużo rzeczy chodzi nam po głowie. Poza tym bardzo zainteresowałem się grafiką 3d, wiec najchętniej zrobiłbym coś w tym kierunku.


favoped_banner.jpg

Offline

#40 2016-07-25 05:18:13

matiasmovie
Użytkownik
Skąd: Poznań (ポズナン)
Dołączył: 2008-10-23

Odp: [Dream Weavers] U.S.Z.I.O.K. (Polski Visual Novel)

Widząc grafika 3D i pisząc w dziale o VN od razu przed oczyma widzę obraz czegoś pokroju Life is Strange.
Pewnie by wielu takie coś ucieszyło szczególnie, że chyba coraz popularniejsze stają się takie gry z wyborem,
(oczywiście wiem że możecie w ogolę nie celować w grę z jakimiś wyborami) na pewno miło by było zobaczyć coś co ma jakieś dylematy wyboru albo różne kombinacje przejścia gry.

Offline

Stopka forum

© Animesub.info 2024