#1 2006-07-26 15:20:43

Sheno
Użytkownik
Skąd: Mała Mieścina
Dołączył: 2006-07-25

Hardsuby i

Ściągłem sobie ostatnia wszystkie odcinki znanego wam wszystkim anime "Love Hina". Odcinki są w avi oraz posiadają anglojęzyczne hardsuby. Po obejrzeniu pierwszego odcinka postanowiłem jednak ściągnąć sobie polskie napisy bo ciągłe zatrzymywanie filmu i czytanie ze zrozumieniem hardsubów trochę mnie męczyło (musze zatrzymywać film ponieważ hardsuby szybko znikają a ja nie jestem specjalnie dobry w j. angielskim.). Weszłem na animesub i ściągałem potrzebne mi napisy txt. I tutaj zaczyna się mój problem napisy nie są wyświetlane. Jestem kompletnym "zielony"  w tych sprawach więc bardzo proszę o odpowiedz w tym temacie lub odesłanie do jakiegoś poradnika lub innego tematu. 

Diękuje za uwage smile_big

Offline

#2 2006-07-26 15:43:02

Hatake
Użytkownik
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Dołączył: 2004-12-15

Odp: Hardsuby i

Czytaj FAQ!

EDIT: Ah, zawsze chciałem to powiedzieć:D

Ostatnio edytowany przez Hatake (2006-07-26 15:43:25)

Offline

#3 2006-07-26 16:21:21

Hatake
Użytkownik
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Dołączył: 2004-12-15

Odp: Hardsuby i

kubik napisał:

Przeczytaj FAQ (tylko solidnie). Zainstaluj sobie k-lite albo cccp. Nazwij plik napisów tak samo jak film. Teraz odtwórz a w zasobniku powinna się pojawić zielona strzłka. Kliknij na nią i przełącz tam na swoje napisy. Jeśli strzałki nie ma wejdź w ustawienia directvobsuba(vsfiltra) - znajdziesz w menu start - i tam w zakładce general  w sekcji loading zmień na always load.

Edit: Wprawdzie hatake mnie uprzedził...ale gówno pomógł. Hatake zauważ, że to noob (bez urazy) więc trzeba mieć trochę wyrozumiałości. Chociaż fakt - to że jest nowy nie usprawiedliwia nie przeczytania FAQ.

No właśnie, sam to powiedziałeś, co z tego że noob, właśnie to nooby powinny czytać faq zanim napiszą coś na forum.

Offline

#4 2006-07-26 16:30:22

MistrzSztuki
Zbanowany
Skąd: [cenzura]
Dołączył: 2006-05-03

Odp: Hardsuby i