#21 2006-11-11 18:33:25

wiluS
Użytkownik
Skąd: Andrychów
Dołączył: 2006-05-06

Odp: Need For Speed Carbon

Yaku napisał:

Plastikowy samochod? Musisz miec starego kompa xD

Dla niektorych pewnie leciwy ale carbon bez problemu chodzi w 800 na full detalach wiec nie narzekam. Samochody strasznie sie blyszcza przez co "gryza" sie z otoczeniem. Mam wtedy wrazenie jakbym gral na 2 roznych plaszczyznach;). Denerwuje mnie to. W nfs:u2 bylo zupelnie inaczej(bardziej stonowane kolory)(1024 na full detalach). Chyba ze od tego czasu wzrok mi sie pogorszyl(w co szczerze watpie). Ciekawe jak carbon wyglada na X360?

Jesli mialbym wybierac najlepsza gre z serii nfs to mim typem bylby Underground2

Offline

#22 2006-11-11 18:43:21

strusic
Użytkownik
Skąd: Sosnowiec
Dołączył: 2005-03-24

Odp: Need For Speed Carbon

wiluS napisał:

Ciekawe jak carbon wyglada na X360?

A wygląda mniej więcej tak KLIK
Oczywiście chodzi w wysokiej rozdzielczości. smile


strusic.pngmalsig2.png

Offline

#23 2006-11-11 18:44:29

Yaku
Użytkownik
Skąd: fushigi Kraków
Dołączył: 2005-11-27

Odp: Need For Speed Carbon

Cain napisał:

@Yaku: sterowanie: zepsuli mi drift, kaniony mogły być przygotowane bardziej "initialowo".
idąc dalej
Mako i Sayuki były z Usui, sie jeździły 240SX tylko Sil-80, czyli 180SX z przodem S13, więc 240SX jest bardziej podobna do samochodu Kenjiego.(..)

Nie tylko Kenji. Iketani tez ma Nissan S13 Silvia. Kenji jezdzi Nissan 180SX (RPS13). a te z Usagi.. masz racje. To połączenie 180SX z Silvia (nie wiem jak w polskim tłumaczeniu lecz w orginalnym Itsuki <chyba> tłumaczy ze to jakby przerobiona 180SX z przednimi swiatłami, przednimi błotnikami, maską, przodnim zdezakiem zapożyczonymi z S13.. nie wiem czy dobrze zakumałem lecz chyba również tył jest z S13) skąd nazwa Nissan Sil80

P.S.
Nie wiem dlaczego w liscie samochodow podane jest ze to AE86 skoro widac odrazu ze AE87
Takumi jezdził Toyota Sprinter Trueno - model starszy o 1 rok.

I tak - skopali drift po torze, ten w górach ujdzie ale klimat choc zblizony rozni sie od Initialowego

Kisiel czwórkę uważam za pierwszą z nieudanych. Za to jedynka była moją pierwszą symulacją na kompie i gdy przed miesiącem przypadkiem ją odkopałem przez wiele wieczorów driftowałem w RX-7 po ośniezonych szczytach jednej z tras ^^ Nie ma co. Wiele nowych produkcji nie sięga stóp ~10 gry ^^

wiluSNie mam takich problemów. Choc kompa nie mam suyper szybkiego to na srednich detalach spokojnie pomykam przy 800x600. Samochody sie nie błyszczą i idealnie komponują się z otoczeniem

Ostatnio edytowany przez Yaku (2006-11-11 18:50:06)


center

Offline

#24 2006-11-11 19:10:34

Kilgur
Użytkownik
Dołączył: przed 2004-07-25

Odp: Need For Speed Carbon

NFS symulacja to napewno nie jest jezor predzej gra zrecznosciowa, symulacja musi posiadac miedzy innymi realny system zniszczen czyli jedzesz 200 km/h wypadasz z trasy, uderzasz w przeszkode i koniec, a tego w nsf niepamietam. Z tamtych odleglych czasow, na miano symulacji zaslugiwala gra Formula One Grand Prix smile


ara ara...

Offline

#25 2006-11-11 19:25:00

Yaku
Użytkownik
Skąd: fushigi Kraków
Dołączył: 2005-11-27

Odp: Need For Speed Carbon

wiesz Kilgur.. moze za 10 lat nie dasz wiary ze ktos mogl nazwac symulacją gre w której samochod nie gnie sie jak prawdziwy, karoseria nie jest identyczna jak w prawdziwym aucie, spalanie paliwa nie odzwierciedla realnych, opony nie zdzierają sie jak prawdziwe, nie odczuwasz na całym ciele skutkow drasniecia sie o barierkę xD


center

Offline

#26 2006-11-11 19:32:27

strusic
Użytkownik
Skąd: Sosnowiec
Dołączył: 2005-03-24

Odp: Need For Speed Carbon

Kilgur napisał:

NFS symulacja to napewno nie jest jezor predzej gra zrecznosciowa, symulacja musi posiadac miedzy innymi realny system zniszczen czyli jedzesz 200 km/h wypadasz z trasy, uderzasz w przeszkode i koniec, a tego w nsf niepamietam. Z tamtych odleglych czasow, na miano symulacji zaslugiwala gra Formula One Grand Prix smile

Podobno Gran Turismo jest świetnym symulatorem, a jakoś nie widać tam tego co opisujesz smile


strusic.pngmalsig2.png

Offline

#27 2006-11-11 20:12:03

Przemek3
Użytkownik
Skąd: Warszawa
Dołączył: 2006-03-18

Odp: Need For Speed Carbon

to opierając się na opisie Kilgura, to burnout to symulator:P kto grał lub widział tą gre, będzie wiedział o co chodzi, a jak ktoś nie wie to czek dys:)(dokładnie 6 screen:))

Offline

#28 2006-11-11 20:26:19

Cain
Użytkownik
Dołączył: 2006-04-17

Odp: Need For Speed Carbon

[cytuj]Nie tylko Kenji. Iketani tez ma Nissan S13 Silvia. Kenji jezdzi Nissan 180SX (RPS13). a te z Usagi.. masz racje. To połączenie 180SX z Silvia (nie wiem jak w polskim tłumaczeniu lecz w orginalnym Itsuki <chyba> tłumaczy ze to jakby przerobiona 180SX z przednimi swiatłami, przednimi błotnikami, maską, przodnim zdezakiem zapożyczonymi z S13.. nie wiem czy dobrze zakumałem lecz chyba również tył jest z S13) skąd nazwa Nissan Sil80[/quote]

Niestety Yaku, w Initialu nie zrobisz mnie w bambuko, za dobrze znam tą serię. Poza tym dalej nad nią pracuję z innymi maniakami pod adresem podanym w osatniej linijce mojego postu.
Owszem Iketani jeździł S13 ale to Silvia, blizniaczy samochód 180SX. A mówimy o konkretnie o modelu 240SX z NFS'a, którego łączy z Silvią jedynie platforma S. Ale to 2 rózne samochody (bliźniacze ale rózne)
Historia tych wozów wygląda tak, że pierwszą była linia samochodów, z której wywodzi się S13 Silvia, ten model oparty na platformie S był produkowany do '93 roku. 180SX Kenjiego to samochód z lat 89-98, sprzedawany jako "siostrzany model" z późniejszymi modyfikacjami, oczywiście zbudowany na platformie S tak jak S13 Silvia. Zatem owszem Iketani jeździ S13 ale modelem Silvia. S13 to tylko niejako rok modelowy (później byly S14 S15). Jakby nie patrzeć dwa równe samochody bo pochodzą z różnych linii.

No i cóż to takiego ta Sil-80. Ciekawy samochód, bo nie wymyślony przez samego Nissana, ale wykonywany początkowo "chałupniczo" z samochodów 180SX z rozbitym przodem. Jako, że Silvia i 180SX budowane były na jednej platformie, części z Silvii pasowały do 180SX a że były lżejsze i tańsze zaczęto z nich montować maski tych samochodów. I tak wyszła hybryda: przód Silvii i tył 180SX. Później pomysł podłapał Autoshop Kids Heart i wypuścił limitowaną serię 500 sztuk tego wozu znanego jako Sil-80.
Część tego wytłumaczył Kenji w mandze.

[cytuj]Nie wiem dlaczego w liscie samochodow podane jest ze to AE86 skoro widac odrazu ze AE87
Takumi jezdził Toyota Sprinter Trueno - model starszy o 1 rok.[/quote]
I znowu się mylisz, bo coś takiego jak AE87 nie istnieje. Jest AE85 z silnikiem SOHC i AE86 z silnikiem DOHC produkowana do roku 1987. Takumi jeździł 86, a z którego roku była, tego nie wie nikt bo nigdzie nikt nie powiedział.
Więcej tłumaczył nie będę, zrobił to Yuichi również w mandze do której odsyłam przez podlinkowaną sygnaturkę lub przez ten link: www.initiald.glt.pl

Ostatnio edytowany przez Cain (2006-11-11 20:31:46)


Niczego nie jest mi szkoda, nic z tego czego jeszcze mi brak!
Starczy, gdy kocham, huczy las i wieje wiatr.

Offline

#29 2006-11-11 20:34:29

fuchikoma
Użytkownik
Dołączył: 2006-04-25

Odp: Need For Speed Carbon

wiluS napisał:

Dodatkowym atutem carbona jest rewelacyjna muzyka(ktora i tak, zawsze stala na wysokim poziomie). Poza tym nic nowego. Grafika na PC nie specjalnie mnie nie zachwycila. Plastikowy wyglad samochodu kloci sie z otoczeniem. Pamietam jak zacieralem rece z kazda nastepna czescia nfs'a poczawszy od Underground'a.

muzyka zawsze była plusem NFSa
a zacierałem łapki począwszy już od "NFS II SE"  smile

btw: czy "NFS II SE" obsługiwało tylko karty voodoo,
czy bez nich też działa? bo w SE było takie fajne autko bonusowe cool

~Cain: a manga jest co najmniej tak dobra jak serial, właśnie czytam smile

Ostatnio edytowany przez fuchikoma (2006-11-11 20:37:35)

Offline

#30 2006-11-11 20:36:05

s0n1c
Użytkownik
Skąd: Tokyo-3
Dołączył: 2005-09-24

Odp: Need For Speed Carbon

Ludzie kto tu pisze takie glupoty ze NFS to symulator! Najblizszy temu byl NFS 2000.
Przykald symulatora? Richard Burns Rally, GTR1/2 i klony. W te gry nie gra sie bez kierownicy. Ostatecznoscia jest analogowy joypad.
W nastepnej czesci NFS zostawia tylko klawisz lewo-prawo (bo gaz bedzie def. wlaczony, a hamulce niepotrzebne hehe).

Edit.
Co do AE86, naszczescie sie mylilem. Jak odblokowac? Sa kody i trainery.
Natomiast NFS2 SE dzialala na innych kartach tez, ale jak wiekszosc gier w tych czasach na voodoo wygladala o klase lepiej.

Ostatnio edytowany przez s0n1c (2006-11-11 20:38:47)


KiXBu

Offline

#31 2006-11-11 20:41:55

Kilgur
Użytkownik
Dołączył: przed 2004-07-25

Odp: Need For Speed Carbon

strusic napisał:
Kilgur napisał:

NFS symulacja to napewno nie jest jezor predzej gra zrecznosciowa, symulacja musi posiadac miedzy innymi realny system zniszczen czyli jedzesz 200 km/h wypadasz z trasy, uderzasz w przeszkode i koniec, a tego w nsf niepamietam. Z tamtych odleglych czasow, na miano symulacji zaslugiwala gra Formula One Grand Prix smile

Podobno Gran Turismo jest świetnym symulatorem, a jakoś nie widać tam tego co opisujesz smile

czytaj ze zrozumieniem smile napisalem "miedzy innymi", a tych innych cech odrozniajacych symulator od gier wycigowo-zrecznosciowych jest jeszcze kilka, sa tez gry ktore posiadaja duzo cech symulatora, jak i sa gry ktore nie posiadaja ich prawie wcale smile. Zreszta wiele osob uwaza Diablo za cRPG-a, Gran Turismo nie jest symulatorem jezor ma duzo cech symulatora ale nim niejest, jak sama nazwa symulator ma symulowac rzeczywistosc, a w GT przywalenie w sciane przy 300 km/h znacznie rozni sie od tego co stalo by sie w rzeczywistosci jezor

Ostatnio edytowany przez Kilgur (2006-11-11 20:45:11)


ara ara...

Offline

#32 2006-11-11 20:48:11

fuchikoma
Użytkownik
Dołączył: 2006-04-25

Odp: Need For Speed Carbon

a tak w ogóle NFSy to fajna seria jezor
choć najbardziej lubię nfs porsche, to każda część warta była
zmarnowania kilku/nastu/dziesięciu godzin życia mojego jezor

s0n1c napisał:

Natomiast NFS2 SE dzialala na innych kartach tez, ale jak wiekszosc gier w tych czasach na voodoo wygladala o klase lepiej.

dzięki za info, bo z wrapperami 3dfxa to mam problemy smile

Ostatnio edytowany przez fuchikoma (2006-11-11 20:49:38)

Offline

#33 2006-11-11 21:32:09

Obiwanshinobi
Użytkownik
Dołączył: 2005-11-05

Odp: Need For Speed Carbon

Kilgur napisał:

czytaj ze zrozumieniem

Pisz z myśleniem.

Offline

#34 2006-11-11 22:12:19

Starfox
Użytkownik
Skąd: Dobczyce
Dołączył: 2005-09-12

Odp: Need For Speed Carbon

W Gran Turismo tylko model jazdy podchodzi pod symulator, bo brak uszkodzeń itp. to raczej lenistwo panów z Polyphony Digital. Co nie zmienia faktu, że GT traktuje się jako symulator wyścigów, a na razie w tej kwestii dorównała mu Forza z xboxa.

Offline

#35 2006-11-11 22:18:17

Obiwanshinobi
Użytkownik
Dołączył: 2005-11-05

Odp: Need For Speed Carbon

Starfox napisał:

W Gran Turismo tylko model jazdy podchodzi pod symulator, bo brak uszkodzeń itp. to raczej lenistwo panów z Polyphony Digital.

Hem, hem... Albo ograniczenia sprzętowe.

Offline

#36 2006-11-11 22:19:31

Starfox
Użytkownik
Skąd: Dobczyce
Dołączył: 2005-09-12

Odp: Need For Speed Carbon

Obiwanshinobi napisał:
Starfox napisał:

W Gran Turismo tylko model jazdy podchodzi pod symulator, bo brak uszkodzeń itp. to raczej lenistwo panów z Polyphony Digital.

Hem, hem... Albo ograniczenia sprzętowe.

Albo to albo to:] Tego nigdy się nie dowiemy:]

Offline

#37 2006-11-11 22:29:51

Obiwanshinobi
Użytkownik
Dołączył: 2005-11-05

Odp: Need For Speed Carbon

A może jednak kiedyś...

Offline

#38 2006-11-11 22:34:56

Starfox
Użytkownik
Skąd: Dobczyce
Dołączył: 2005-09-12

Odp: Need For Speed Carbon

Nikt przy zdrowym umyśle w nie zrzuci winy za brak uszkodzeń na ograniczenia sprzętowe. Więc na pewno się tego nie dowiemy:] Bo nie karci się ręki, która cię karmi:]

Offline

#39 2006-11-11 22:42:21

Obiwanshinobi
Użytkownik
Dołączył: 2005-11-05

Odp: Need For Speed Carbon

Starfox napisał:

Nikt przy zdrowym umyśle w nie zrzuci winy za brak uszkodzeń na ograniczenia sprzętowe.

"A czemu to, synalku, czemu to?", że zacytuję Zaciera. Tzw. fizyka z rozmaitymi bajerami siorbie sporo zasobów. Tera nie chodzi tylko o to, żeby coraz bardziej sponiewierany samochód coraz gorzej jeździł. Tera chodzi o realizm tzw. wizualizacji uszkodzeń.

Offline

#40 2006-11-11 22:42:26

Yaku
Użytkownik
Skąd: fushigi Kraków
Dołączył: 2005-11-27

Odp: Need For Speed Carbon

ja bym mogł powiedziec ze zadna z obecnych gier nie jest symulatorem bo nie oddaje w 100% wiernie realizmu

NFS jest symulatorem z dawnych lat - koniec, kropek


center

Offline

Stopka forum

© Animesub.info 2024