#41 2006-11-11 22:51:17

Przemek3
Użytkownik
Skąd: Warszawa
Dołączył: 2006-03-18

Odp: Need For Speed Carbon

w niektórych grach wyścigowych(w większości) nie ma zniszczeń, bo żadna firma, nie chce pokazywać jak ich samochody się szybko niszczą:) to chyab logiczne:) co do ograniczen sprzętowych to chyab nie za bardzo a żeby to udowodnić wystarczy odpalić burnout i się przkonać co można zrobić z samochodem kiedy się wiejżdża w ciężarówke przy prędkości 200 km/h:)

Offline

#42 2006-11-11 22:56:21

Yaku
Użytkownik
Skąd: fushigi Kraków
Dołączył: 2005-11-27

Odp: Need For Speed Carbon

ale nie ma takiej miazgi jak zobaczysz goscia robiącego identyczną scenę w realu ^^ Pozatym auta nie naprawiasz wtedy samotnie lecz pojawia ci sie naprawione w klejnym wyscigu czy po 'resecie'

Czy NFS1 jest symulatorem? Oczywiscie ze tak :
[cytuj]Symulator jest to urządzenie służące do odtwarzania w warunkach laboratoryjnych zespołu wymuszeń działających na badany obiekt. Symulator stanowi kolejny krok w rozwoju metod badawczych. Badania takie są uniezależnione od wpływu przypadkowych czynników zewnętrznych. W symulatorze pełna symulacja wszystkich czynników na urządzenie jest niemożliwa.[/quote]


center

Offline

#43 2006-11-11 23:08:30

Starfox
Użytkownik
Skąd: Dobczyce
Dołączył: 2005-09-12

Odp: Need For Speed Carbon

Obiwanshinobi napisał:
Starfox napisał:

Nikt przy zdrowym umyśle w nie zrzuci winy za brak uszkodzeń na ograniczenia sprzętowe.

"A czemu to, synalku, czemu to?", że zacytuję Zaciera. Tzw. fizyka z rozmaitymi bajerami siorbie sporo zasobów. Tera nie chodzi tylko o to, żeby coraz bardziej sponiewierany samochód coraz gorzej jeździł. Tera chodzi o realizm tzw. wizualizacji uszkodzeń.

Wkradł się mały błąd, miało być: Nikt przy zdrowym umyśle z Polyphony Digital nie zrzuci winy za brak uszkodzeń na ograniczenia sprzętowe.

Teraz jest dobrze, bo tak nie miałoby sensu zdanie z "ręką";]

Ostatnio edytowany przez Starfox (2006-11-11 23:10:43)

Offline

#44 2006-11-11 23:28:34

MAGNUM
Użytkownik
Dołączył: 2006-11-11

Odp: Need For Speed Carbon

strusic napisał:

Co wy się czepiacie NFSa? Gram na PS2, mam ok. 30% i nie narzekam. Świetny tryb jazdy w kanionach. W ogóle jest klimat! smile_big
Gran Turismo 4 jest okropnie nudne wg. mnie. Grając pod wieczór po 3 wyścigach prawie śpię...
Ktoś wspomniał Burnouta. Taa jest super, ale jakby nie patrzeć to kompletnie inna gra.

Usypiasz w czasie gry w GT4? Sorry ale jestes jakiś inny, jestes jedyną znana mi osoba którą nudzi GT4 smile
ale każdy dobiera grę do własnych umiejętności:)

Offline

#45 2006-11-11 23:42:07

Tkaczu
Użytkownik
Skąd: Szczecin
Dołączył: 2005-10-29

Odp: Need For Speed Carbon

Mi sie tam NFS:carbon podoba smile W sumie co ktos napisal ze sie przechodzi w 2 dni to racja. Ja mam 100% kariery i juz mi sie nie chce jezdzic w tych challenge series. Troszke sie zdziwilem jak po przejsciu na 100% kariery nie odblokowalem tego audi ostatniego co boss nim jezdzil jezor ale co tam ogolnie gierka spox;D

Offline

#46 2006-11-11 23:55:31

Sevortharte
Użytkownik
Dołączył: 2006-09-09

Odp: Need For Speed Carbon

Byla kiedys taka gierka ktora sie nazywala Midnight racing i jechalo sie w niej tylko do przodu chyba po jakiejs autostradzie i jak sie przywalilo w cos tak juz koniec byl bo z samochodu zostawala miazga. Gral w to ktos?

Offline

#47 2006-11-12 01:13:12

fuchikoma
Użytkownik
Dołączył: 2006-04-25

Odp: Need For Speed Carbon

Sevortharte napisał:

Byla kiedys taka gierka ktora sie nazywala Midnight racing i jechalo sie w niej tylko do przodu chyba po jakiejs autostradzie i jak sie przywalilo w cos tak juz koniec byl bo z samochodu zostawala miazga. Gral w to ktos?

ale to była durna gra smile_big
wytrzymałem chyba z godzinę, ale ta gra to jakaś pomyłka imo smile

Offline

#48 2006-11-12 03:37:03

Kilgur
Użytkownik
Dołączył: przed 2004-07-25

Odp: Need For Speed Carbon

Obiwanshinobi napisał:

nie chodzi tylko o to, żeby coraz bardziej sponiewierany samochód coraz gorzej jeździł.

oczywiscie o to chodzi w symulatorze, dlatego symulatorem ciezko nazwac gre w ktorej auto jest wytrzymalosci czolgu lub ma "pasek zycia"

Obiwanshinobi napisał:

Tera chodzi o realizm tzw. wizualizacji uszkodzeń

Wizualizacja na PC zagoscila dawno temu, na konsolach xbox i ps2 ciezko to bylo zrobic, poprostu sprzetowo nie dawaly rady smile w nextgenach bedzie na bank wizualizacja uszkodzen smile Takze czytalem na temat Gran Turismo HD na ps3 i okazalo sie, ze za odblokowanie samochodow i tras trzeba bedzie placic okolo 1.5$ za samochod i od 3$ do 5$ za trase, tak wiec zycze powodzenia firmie ktora wpadla na tak genialny pomysl jezor

Ostatnio edytowany przez Kilgur (2006-11-12 03:41:55)


ara ara...

Offline

#49 2006-11-12 04:03:01

Obiwanshinobi
Użytkownik
Dołączył: 2005-11-05

Odp: Need For Speed Carbon

Kilgur napisał:
Obiwanshinobi napisał:

Tera chodzi o realizm tzw. wizualizacji uszkodzeń

Wizualizacja na PC zagoscila dawno temu

Weź, nie gadaj!
P.S. Nawiasem mówiąc już na PS2 w Colinie 3 samochód rozwalał się bardzo ładnie. Burnouty, jakby nie patrzeć, są właśnie na PS2 i na Kloca.

Ostatnio edytowany przez Obiwanshinobi (2006-11-12 04:36:43)

Offline

#50 2006-11-12 04:18:49

fuchikoma
Użytkownik
Dołączył: 2006-04-25

Odp: Need For Speed Carbon

Carbon Carbonem, ale po 3 tomie Initial D
zarzuciłem Gran Turismo 2, zakupiłem Sileighty i Trueno ('83 arggh, silnik SOHC? smile)
i zacząłem wreszcie dziobać w ustawieniach.

wyszły takie piękne auta do driftu, że nfsy to za 5 części może będzie można z GT porównać jezor
a GT2 ponownie zagości u mnie na czas nieokreślony, bo teraz
trzeba się nauczyć utrzymania się na trasie i wykręcenia w miarę dobrego czasu jezor

i tu się ujawnia wada NFSów, po przejściu można je odłożyć na kilka lat na półkę smile
jedynie nfs2k przykuwał na dłużej, zwłaszcza po LANie =)

edit: a dobranoc, dobranoc jezor

Ostatnio edytowany przez fuchikoma (2006-11-12 04:19:14)

Offline

#51 2006-11-12 04:35:33

Obiwanshinobi
Użytkownik
Dołączył: 2005-11-05

Odp: Need For Speed Carbon

Starfox napisał:
Obiwanshinobi napisał:
Starfox napisał:

Nikt przy zdrowym umyśle w nie zrzuci winy za brak uszkodzeń na ograniczenia sprzętowe.

"A czemu to, synalku, czemu to?", że zacytuję Zaciera. Tzw. fizyka z rozmaitymi bajerami siorbie sporo zasobów. Tera nie chodzi tylko o to, żeby coraz bardziej sponiewierany samochód coraz gorzej jeździł. Tera chodzi o realizm tzw. wizualizacji uszkodzeń.

Wkradł się mały błąd, miało być: Nikt przy zdrowym umyśle z Polyphony Digital nie zrzuci winy za brak uszkodzeń na ograniczenia sprzętowe.

Teraz jest dobrze, bo tak nie miałoby sensu zdanie z "ręką";]

Hmmm... Hideo Kojima podobno narzekał na pierwszego Pleja. Niby, że kiedy zapoznał się z jego możliwościami, wyszło na to, że z wielu pomysłów na MGS będzie musiał zrezygnować. Nawet, jeśli to plotki - brzmią wiarygodnie. Twórcy GT pewnie jeszcze wytrą se gęby PS2, kiedy już będzie PS3.

Offline

#52 2006-11-12 10:06:33

Yaku
Użytkownik
Skąd: fushigi Kraków
Dołączył: 2005-11-27

Odp: Need For Speed Carbon

symulator zniszczeń(to taki istnieje? ).. symulator pogodowy .. symulator jazdy .. .. symulator metropoli .. symulator rodziny .. symulator pierwszej cywilizacji .. - ludzie, tego jest naprawde dużo
Cały czas spieracie sie mowiąc: "to" nie jest symulator tylko "to" xD Baka! Wszyscy wymieniający tytuł symulacji w tym jednym momencie mają racje


center

Offline

#53 2006-11-12 11:36:22

zergadis0
Użytkownik
Skąd: Poznań
Dołączył: 2006-04-09

Odp: Need For Speed Carbon

Carbon jest niezły, ale i tak na konsolach jeżeli chodzi o zręcznościowe wyścigi rządzi Burnout Revenge a jeżeli chodzi o symulacje rządzą Gran Turismo 3 i 4.

Offline

#54 2006-11-12 11:52:56

Cain
Użytkownik
Dołączył: 2006-04-17

Odp: Need For Speed Carbon

fuchikoma napisał:

Carbon Carbonem, ale po 3 tomie Initial D
zarzuciłem Gran Turismo 2, zakupiłem Sileighty i Trueno ('83 arggh, silnik SOHC? smile)
i zacząłem wreszcie dziobać w ustawieniach.

rocznik '83 nie ma nic wspólnego z typem samochodu (Trueno produkowane od '83 do '87, to dalej jest AE86 jeśli ma silnik z rodziny 4A-G (czyli 1587 DOHC) natomiast AE85 ma silnik 1452 SOHC z rodziny 3A-U a w Ameryce 4A-C 1587 SOHC. (Tych silników 3A-U ze świecą szukać).

Gdybym mial PS2 to na NFS'a bym nawet nie popatrzył, w GT można grać i grać (grałem w 1 i 2 na PSX, ale niestety śmierć konsoli mi to skutecznie nie umozliwiła).


Niczego nie jest mi szkoda, nic z tego czego jeszcze mi brak!
Starczy, gdy kocham, huczy las i wieje wiatr.

Offline

#55 2006-11-12 16:50:53

fuchikoma
Użytkownik
Dołączył: 2006-04-25

Odp: Need For Speed Carbon

Cain napisał:
fuchikoma napisał:

Carbon Carbonem, ale po 3 tomie Initial D
zarzuciłem Gran Turismo 2, zakupiłem Sileighty i Trueno ('83 arggh, silnik SOHC? smile)
i zacząłem wreszcie dziobać w ustawieniach.

rocznik '83 nie ma nic wspólnego z typem samochodu (Trueno produkowane od '83 do '87, to dalej jest AE86 jeśli ma silnik z rodziny 4A-G (czyli 1587 DOHC) natomiast AE85 ma silnik 1452 SOHC z rodziny 3A-U a w Ameryce 4A-C 1587 SOHC.

i znowu masz rację, a ja nie przeczytałem opisu modelu w GT2,
bo zapomniałem o nich w pośpiechu cholera

[URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=85394f931ad1498b]85394f931ad1498bm.jpg[/URL]   [URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=cfb5deff152076a9]cfb5deff152076a9m.jpg[/URL]

a gram na emu, bo GT2 w platynie kupiłem jak jeszcze nie miałem PSXa, i pod emu mam niezłego save'a smile
zresztą pad-analog od plejka działa z emu jezor

Ostatnio edytowany przez fuchikoma (2006-11-12 16:52:17)

Offline

#56 2006-11-12 17:04:22

Starfox
Użytkownik
Skąd: Dobczyce
Dołączył: 2005-09-12

Odp: Need For Speed Carbon

Obiwanshinobi napisał:
Starfox napisał:
Obiwanshinobi napisał:
Starfox napisał:

Nikt przy zdrowym umyśle w nie zrzuci winy za brak uszkodzeń na ograniczenia sprzętowe.

"A czemu to, synalku, czemu to?", że zacytuję Zaciera. Tzw. fizyka z rozmaitymi bajerami siorbie sporo zasobów. Tera nie chodzi tylko o to, żeby coraz bardziej sponiewierany samochód coraz gorzej jeździł. Tera chodzi o realizm tzw. wizualizacji uszkodzeń.

Wkradł się mały błąd, miało być: Nikt przy zdrowym umyśle z Polyphony Digital nie zrzuci winy za brak uszkodzeń na ograniczenia sprzętowe.

Teraz jest dobrze, bo tak nie miałoby sensu zdanie z "ręką";]

Hmmm... Hideo Kojima podobno narzekał na pierwszego Pleja. Niby, że kiedy zapoznał się z jego możliwościami, wyszło na to, że z wielu pomysłów na MGS będzie musiał zrezygnować. Nawet, jeśli to plotki - brzmią wiarygodnie. Twórcy GT pewnie jeszcze wytrą se gęby PS2, kiedy już będzie PS3.

Hideo Kojima nie jest w zespole, który jest wewnętrzną częścią SCE'a, a Polyphony Digital to wewnętrzne studio Sony(dlatego nie będą narzekać na sprzęt swoich bossów:])
A tak w ogóle, to nie ma sensu przywoływać przykładu Hideo Kojimy, bo nie tylko on narzekał na Pleja(jak już co to podaj przykłady ludzi, którzy pracowali przy GT i narzekali na ograniczenia sprzętowe).

Offline

#57 2006-11-16 01:00:43

Yaku
Użytkownik
Skąd: fushigi Kraków
Dołączył: 2005-11-27

Odp: Need For Speed Carbon

Cain juz prawie doszedłem do tego jak odblokowac upragniony przez nas wózek :
AE86 - perfect drifting

Ostatnio edytowany przez Yaku (2006-11-16 01:01:22)


center

Offline

#58 2006-11-16 13:37:56

fuchikoma
Użytkownik
Dołączył: 2006-04-25

Offline

#59 2006-11-16 15:13:08

strusic
Użytkownik
Skąd: Sosnowiec
Dołączył: 2005-03-24

Odp: Need For Speed Carbon

Ten pierwszy mnie zabił @@ btw. Carbon po japońsku? baka

Drift hehe smile

Ostatnio edytowany przez strusic (2006-11-16 15:19:03)


strusic.pngmalsig2.png

Offline

#60 2006-11-16 15:22:19

Natanael
Użytkownik
Skąd: Miejska Górka/Poznań
Dołączył: 2006-09-03

Odp: Need For Speed Carbon

Tak przy okazji Trueno i Carbona. Mam 100% w karierze ale nie mam Trueno. Jak ja moge odblokowac??


bartholomewvz3.png

Offline

Stopka forum

© Animesub.info 2024