Nie jesteś zalogowany.
w niektórych grach wyścigowych(w większości) nie ma zniszczeń, bo żadna firma, nie chce pokazywać jak ich samochody się szybko niszczą:) to chyab logiczne:) co do ograniczen sprzętowych to chyab nie za bardzo a żeby to udowodnić wystarczy odpalić burnout i się przkonać co można zrobić z samochodem kiedy się wiejżdża w ciężarówke przy prędkości 200 km/h:)
Offline
ale nie ma takiej miazgi jak zobaczysz goscia robiącego identyczną scenę w realu ^^ Pozatym auta nie naprawiasz wtedy samotnie lecz pojawia ci sie naprawione w klejnym wyscigu czy po 'resecie'
Czy NFS1 jest symulatorem? Oczywiscie ze tak :
[cytuj]Symulator jest to urządzenie służące do odtwarzania w warunkach laboratoryjnych zespołu wymuszeń działających na badany obiekt. Symulator stanowi kolejny krok w rozwoju metod badawczych. Badania takie są uniezależnione od wpływu przypadkowych czynników zewnętrznych. W symulatorze pełna symulacja wszystkich czynników na urządzenie jest niemożliwa.[/quote]
Offline
Starfox napisał:Nikt przy zdrowym umyśle w nie zrzuci winy za brak uszkodzeń na ograniczenia sprzętowe.
"A czemu to, synalku, czemu to?", że zacytuję Zaciera. Tzw. fizyka z rozmaitymi bajerami siorbie sporo zasobów. Tera nie chodzi tylko o to, żeby coraz bardziej sponiewierany samochód coraz gorzej jeździł. Tera chodzi o realizm tzw. wizualizacji uszkodzeń.
Wkradł się mały błąd, miało być: Nikt przy zdrowym umyśle z Polyphony Digital nie zrzuci winy za brak uszkodzeń na ograniczenia sprzętowe.
Teraz jest dobrze, bo tak nie miałoby sensu zdanie z "ręką";]
Ostatnio edytowany przez Starfox (2006-11-11 23:10:43)
Offline
Co wy się czepiacie NFSa? Gram na PS2, mam ok. 30% i nie narzekam. Świetny tryb jazdy w kanionach. W ogóle jest klimat!
Gran Turismo 4 jest okropnie nudne wg. mnie. Grając pod wieczór po 3 wyścigach prawie śpię...
Ktoś wspomniał Burnouta. Taa jest super, ale jakby nie patrzeć to kompletnie inna gra.
Usypiasz w czasie gry w GT4? Sorry ale jestes jakiś inny, jestes jedyną znana mi osoba którą nudzi GT4
ale każdy dobiera grę do własnych umiejętności:)
Offline
Mi sie tam NFS:carbon podoba W sumie co ktos napisal ze sie przechodzi w 2 dni to racja. Ja mam 100% kariery i juz mi sie nie chce jezdzic w tych challenge series. Troszke sie zdziwilem jak po przejsciu na 100% kariery nie odblokowalem tego audi ostatniego co boss nim jezdzil ale co tam ogolnie gierka spox;D
Offline
Byla kiedys taka gierka ktora sie nazywala Midnight racing i jechalo sie w niej tylko do przodu chyba po jakiejs autostradzie i jak sie przywalilo w cos tak juz koniec byl bo z samochodu zostawala miazga. Gral w to ktos?
Offline
Byla kiedys taka gierka ktora sie nazywala Midnight racing i jechalo sie w niej tylko do przodu chyba po jakiejs autostradzie i jak sie przywalilo w cos tak juz koniec byl bo z samochodu zostawala miazga. Gral w to ktos?
ale to była durna gra
wytrzymałem chyba z godzinę, ale ta gra to jakaś pomyłka imo
Offline
nie chodzi tylko o to, żeby coraz bardziej sponiewierany samochód coraz gorzej jeździł.
oczywiscie o to chodzi w symulatorze, dlatego symulatorem ciezko nazwac gre w ktorej auto jest wytrzymalosci czolgu lub ma "pasek zycia"
Tera chodzi o realizm tzw. wizualizacji uszkodzeń
Wizualizacja na PC zagoscila dawno temu, na konsolach xbox i ps2 ciezko to bylo zrobic, poprostu sprzetowo nie dawaly rady w nextgenach bedzie na bank wizualizacja uszkodzen Takze czytalem na temat Gran Turismo HD na ps3 i okazalo sie, ze za odblokowanie samochodow i tras trzeba bedzie placic okolo 1.5$ za samochod i od 3$ do 5$ za trase, tak wiec zycze powodzenia firmie ktora wpadla na tak genialny pomysl
Ostatnio edytowany przez Kilgur (2006-11-12 03:41:55)
ara ara...
Offline
Obiwanshinobi napisał:Tera chodzi o realizm tzw. wizualizacji uszkodzeń
Wizualizacja na PC zagoscila dawno temu
Weź, nie gadaj!
P.S. Nawiasem mówiąc już na PS2 w Colinie 3 samochód rozwalał się bardzo ładnie. Burnouty, jakby nie patrzeć, są właśnie na PS2 i na Kloca.
Ostatnio edytowany przez Obiwanshinobi (2006-11-12 04:36:43)
Offline
Carbon Carbonem, ale po 3 tomie Initial D
zarzuciłem Gran Turismo 2, zakupiłem Sileighty i Trueno ('83 arggh, silnik SOHC? )
i zacząłem wreszcie dziobać w ustawieniach.
wyszły takie piękne auta do driftu, że nfsy to za 5 części może będzie można z GT porównać
a GT2 ponownie zagości u mnie na czas nieokreślony, bo teraz
trzeba się nauczyć utrzymania się na trasie i wykręcenia w miarę dobrego czasu
i tu się ujawnia wada NFSów, po przejściu można je odłożyć na kilka lat na półkę
jedynie nfs2k przykuwał na dłużej, zwłaszcza po LANie =)
edit: a dobranoc, dobranoc
Ostatnio edytowany przez fuchikoma (2006-11-12 04:19:14)
Offline
Obiwanshinobi napisał:Starfox napisał:Nikt przy zdrowym umyśle w nie zrzuci winy za brak uszkodzeń na ograniczenia sprzętowe.
"A czemu to, synalku, czemu to?", że zacytuję Zaciera. Tzw. fizyka z rozmaitymi bajerami siorbie sporo zasobów. Tera nie chodzi tylko o to, żeby coraz bardziej sponiewierany samochód coraz gorzej jeździł. Tera chodzi o realizm tzw. wizualizacji uszkodzeń.
Wkradł się mały błąd, miało być: Nikt przy zdrowym umyśle z Polyphony Digital nie zrzuci winy za brak uszkodzeń na ograniczenia sprzętowe.
Teraz jest dobrze, bo tak nie miałoby sensu zdanie z "ręką";]
Hmmm... Hideo Kojima podobno narzekał na pierwszego Pleja. Niby, że kiedy zapoznał się z jego możliwościami, wyszło na to, że z wielu pomysłów na MGS będzie musiał zrezygnować. Nawet, jeśli to plotki - brzmią wiarygodnie. Twórcy GT pewnie jeszcze wytrą se gęby PS2, kiedy już będzie PS3.
Offline
symulator zniszczeń(to taki istnieje? ).. symulator pogodowy .. symulator jazdy .. .. symulator metropoli .. symulator rodziny .. symulator pierwszej cywilizacji .. - ludzie, tego jest naprawde dużo
Cały czas spieracie sie mowiąc: "to" nie jest symulator tylko "to" xD Baka! Wszyscy wymieniający tytuł symulacji w tym jednym momencie mają racje
Offline
Carbon jest niezły, ale i tak na konsolach jeżeli chodzi o zręcznościowe wyścigi rządzi Burnout Revenge a jeżeli chodzi o symulacje rządzą Gran Turismo 3 i 4.
Offline
Carbon Carbonem, ale po 3 tomie Initial D
zarzuciłem Gran Turismo 2, zakupiłem Sileighty i Trueno ('83 arggh, silnik SOHC? )
i zacząłem wreszcie dziobać w ustawieniach.
rocznik '83 nie ma nic wspólnego z typem samochodu (Trueno produkowane od '83 do '87, to dalej jest AE86 jeśli ma silnik z rodziny 4A-G (czyli 1587 DOHC) natomiast AE85 ma silnik 1452 SOHC z rodziny 3A-U a w Ameryce 4A-C 1587 SOHC. (Tych silników 3A-U ze świecą szukać).
Gdybym mial PS2 to na NFS'a bym nawet nie popatrzył, w GT można grać i grać (grałem w 1 i 2 na PSX, ale niestety śmierć konsoli mi to skutecznie nie umozliwiła).
Niczego nie jest mi szkoda, nic z tego czego jeszcze mi brak!
Starczy, gdy kocham, huczy las i wieje wiatr.
Offline
fuchikoma napisał:Carbon Carbonem, ale po 3 tomie Initial D
zarzuciłem Gran Turismo 2, zakupiłem Sileighty i Trueno ('83 arggh, silnik SOHC? )
i zacząłem wreszcie dziobać w ustawieniach.rocznik '83 nie ma nic wspólnego z typem samochodu (Trueno produkowane od '83 do '87, to dalej jest AE86 jeśli ma silnik z rodziny 4A-G (czyli 1587 DOHC) natomiast AE85 ma silnik 1452 SOHC z rodziny 3A-U a w Ameryce 4A-C 1587 SOHC.
i znowu masz rację, a ja nie przeczytałem opisu modelu w GT2,
bo zapomniałem o nich w pośpiechu
[URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=85394f931ad1498b][/URL] [URL=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=cfb5deff152076a9][/URL]
a gram na emu, bo GT2 w platynie kupiłem jak jeszcze nie miałem PSXa, i pod emu mam niezłego save'a
zresztą pad-analog od plejka działa z emu
Ostatnio edytowany przez fuchikoma (2006-11-12 16:52:17)
Offline
Starfox napisał:Obiwanshinobi napisał:Starfox napisał:Nikt przy zdrowym umyśle w nie zrzuci winy za brak uszkodzeń na ograniczenia sprzętowe.
"A czemu to, synalku, czemu to?", że zacytuję Zaciera. Tzw. fizyka z rozmaitymi bajerami siorbie sporo zasobów. Tera nie chodzi tylko o to, żeby coraz bardziej sponiewierany samochód coraz gorzej jeździł. Tera chodzi o realizm tzw. wizualizacji uszkodzeń.
Wkradł się mały błąd, miało być: Nikt przy zdrowym umyśle z Polyphony Digital nie zrzuci winy za brak uszkodzeń na ograniczenia sprzętowe.
Teraz jest dobrze, bo tak nie miałoby sensu zdanie z "ręką";]
Hmmm... Hideo Kojima podobno narzekał na pierwszego Pleja. Niby, że kiedy zapoznał się z jego możliwościami, wyszło na to, że z wielu pomysłów na MGS będzie musiał zrezygnować. Nawet, jeśli to plotki - brzmią wiarygodnie. Twórcy GT pewnie jeszcze wytrą se gęby PS2, kiedy już będzie PS3.
Hideo Kojima nie jest w zespole, który jest wewnętrzną częścią SCE'a, a Polyphony Digital to wewnętrzne studio Sony(dlatego nie będą narzekać na sprzęt swoich bossów:])
A tak w ogóle, to nie ma sensu przywoływać przykładu Hideo Kojimy, bo nie tylko on narzekał na Pleja(jak już co to podaj przykłady ludzi, którzy pracowali przy GT i narzekali na ograniczenia sprzętowe).
Offline
Cain juz prawie doszedłem do tego jak odblokowac upragniony przez nas wózek :
AE86 - perfect drifting
Ostatnio edytowany przez Yaku (2006-11-16 01:01:22)
Offline
a tutaj to co w poprzednim poście, tylko więcej i szybciej
1) http://www.youtube.com/watch?v=PLZElJwSfpU
2) http://www.youtube.com/watch?v=5VwYMScAv40
3) http://www.youtube.com/watch?v=TXIzY3DmW1o
4) http://www.youtube.com/watch?v=irkU8bIrQVg
5) http://www.youtube.com/watch?v=FgKhNkZTsxU
6) http://www.youtube.com/watch?v=7QRwXvsUOH8
mocarny kolo, na manualnej skrzyni jeździ
Offline
Ten pierwszy mnie zabił @@ btw. Carbon po japońsku?
Ostatnio edytowany przez strusic (2006-11-16 15:19:03)
Offline
Offline