Nie jesteś zalogowany.
Strony Poprzednia 1 2
Tu nie chodzi u szukanie pro grafików z ogromnym doświadczeniem jak i stażem, lecz w Polsce masz wiele osób, które dorównują Japończykom, tylko tutaj raczej chodzi o małe zainteresowanie VN.
To nie są wymówki, tylko gdybyś miał do wyboru...no właśnie, zachowam to dla siebie, ponieważ może zaszkodzić to moim interesom.
Co innego napisać, że coś się nie podoba, bo coś tam coś tam (gusta, guściki), ale co innego od razy zaznaczać (żeby nie napisać przechwalać się), że zrobiłoby się to lepiej, mimo iż nie ma się za bardzo czym pochwalić, aby pokazać swoje umiejętności.
Proszę. Nie jest to jakieś moje popisowe dzieło, lecz jak tak agresywnie poruszasz ten wątek;
Bonus. moja pierwsza w życiu animacja.
Wiesz, jak ktoś coś tam bazgrzę, to potrafi ocenić swój poziom, a czyiś. Tym bardziej, gdy widzę niezbyt proporcjonalne sylwetki, dziwne zgięcia itp. No właśnie, dlatego prosiłem o więcej sampli do odwołania się, lecz ich nie mam, więc odwołuję się do tego jednego.
Ostatnio edytowany przez kishida (2014-01-31 00:41:53)
Offline
Okładka premierowa będzie wyglądała jak plakat z pierwszego posta z paroma dodatkami. To są tylko prezentacje postaci. Już mogę zdradzić, że mam przygotowane jeszcze 4.
Na szybko policzyłem sprite'y z gry i jest ich około 820. Malowanie do VN to nie przelewki. Ja nie lubię jako tako typowej japońskiej kreski, ale taką najłatwiej wyprodukować nie posiadając umiejętności. Więc gdybym miał być rysownikiem w przyszłości, kierowałbym się ku "realizmie" i miękkiemu cieniowaniu.
Twoje rysunki są na przyzwoitym poziomie, tyle że tematyka nie moja. Gdybym kiedyś chciał stworzyć VN ze słitaśnymi dziewuszkami, to walę do ciebie.
Offline
Twoje rysunki są na przyzwoitym poziomie, tyle że tematyka nie moja. Gdybym kiedyś chciał stworzyć VN ze słitaśnymi dziewuszkami, to walę do ciebie.
Chyba lolitkami, hehe.
Offline
Darthdragon, no właśnie. Zająłeś się elementami graficzynymi, ponieważ nikt się tym nie zajął, czy też zająłeś się tym by rozwijać się w tym kierunku?
Wzorowanie się na jakimś schemacie jest to dobra metoda dla osób, które właśnie odkładają grafikę na drugi plan, a chcieliby uzyskać w miarę dobry efekt. Wszyscy to robią, wszyscy! Nawet profesjonalne studia.
To tylko zależy w jakim stopniu się wzoruje, ponieważ jest cienka granica pomiędzy wzorowaniem się a plagiatem.
Offline
Szybciej sam mogłem coś namalować niż znaleźć gotowego do współpracy artystę. Ogólnie jestem dumny z tego co osiągnąłem (myszka+grafika wektorowa). Dalszy rozwój wiązałby się z zakupem tabletu graficznego, ale nie czuję się na siłach, żeby to uczynić.
W NEMO był właśnie problem z moim wzorowaniem się na innych japońskich dziełach. Tym razem zrobiłem krok do przodu i zacząłem brać za modele prawdziwych ludzi. Teraz już nikt mi nie zarzuci, że odrysowałem postać x.
Nie wiem, co przyniesie przyszłość, ale nie wiążę z malowaniem bajkowych postaci swojej przyszłości. To nie moja para kaloszy.
Offline
W NEMO był właśnie problem z moim wzorowaniem się na innych japońskich dziełach. Tym razem zrobiłem krok do przodu i zacząłem brać za modele prawdziwych ludzi. Teraz już nikt mi nie zarzuci, że odrysowałem postać x.
Wiesz, jak nie lubisz rysować, tylko zrobiłeś to, ponieważ nikt nie był pod ręką, to nie widzę powodu oburzenia z jakiejkolwiek strony, że będziesz kalkować.
Na pewno wierzę, że pochłonęło ci sporo czasu. Bez tabletu to sporo trzeba się użerać. Sam zaczynałem od kartki i skaneru.
PS.
Wszystkim nie-prosom takim jak ja, poleciłbym wzorowanie się na innych artystach, bądź są do tego programy.
3D custom girl z tego co pamiętam, miał być takim symulatorem wyłącznie do fap scen, lecz ludziom się spodobało, że jest tysiące modów na kilkaset GB (stroje, ozdobki itd.) i można zrobić z tego dobre modele.
Ostatnio edytowany przez kishida (2014-02-04 17:22:02)
Offline
Z pewnością graficznie nie jest źle, ja tam sam bym chciał chociaż tak rysować, niestety nigdy nie umiałem i prawdopodobnie nie będę umiał
Mieć tablet i nawet nie rysować xD
Tak więc gratki darth.
Offline
Na naszym blożku pojawiły się kolejne wpisy dotyczące nadchodzącej gry VN. Zainteresowanych zapraszamy do lektury i zapoznaniu się z jedną starą i jedną nową bohaterką. Premiera w tym miesiącu.
Zapraszamy.
Offline
O, to fajnie. Ciekawe czy wyrobicie się między 15-22, bo wtedy mam sporo wolnego czasu i byłoby kiedy pograć. No ale w sumie potem mamy początek semestru, więc też nie będzie źle. xd
Ja mam pytanie trochę innej natury, może powinienem na blogu je zadać, ale skoro już tu piszę... Czy będzie jakaś forma beta testów jak to było przy N.E.M.O.? Pamiętam, że wtedy nawet przez nie przedarła się olbrzymia ilość literówek, która co prawda nie zabijała przyjemności z gry, ale na pewno była trochę irytująca. Macie jakiś sposób na poradzenie sobie z tym przy USZIOK?
Offline
Zdecydowaliśmy się nie organizować betatestów, bo to wydłużyłoby znacznie proces tworzenia. Oczywiście, będziemy aktywnie wspierać produkt przez jakiś czas, więc chętnie poprawimy wytknięte błędy. Liczymy, że wiele ich nie będzie. Bardziej martwimy się częścią programistyczną.
Offline
A jeśli idzie o błędy, to w jaki sposób je wypisywać? Na myśl przychodzi mnie tylko zrobienie screena (jam być laik). Pytam oczywiście czysto teoretycznie.
Offline
A jeśli idzie o błędy, to w jaki sposób je wypisywać? Na myśl przychodzi mnie tylko zrobienie screena (jam być laik). Pytam oczywiście czysto teoretycznie.
Wystarczyłoby dodać funkcję wyświetlającą dane na temat tego, w którym pliku znajduje się dany tekst oraz przedział (dla gracza ta informacja będzie nieistotna, bo pewnie wszystkie pliki będą spakowane). Pokaże się też tekst z tego miejsca, po czym usuwasz tę niepotrzebną część i tylko dodajesz na koniec swoje spostrzeżenia. Oczywiście przed edycją wszystko kopiujesz do jakiegoś notatnika, potem wysyłasz już gotową wersję do autora gry.
Chociaż cały czas mówimy o grze na gotowym silniku, więc ciekawią mnie jego ograniczenia.
Ale skoro beta-testów nie będzie, to nie ma nad czym się rozwodzić.
Ostatnio edytowany przez marek2fgc (2014-02-10 11:35:54)
Offline
Po co kombinować, wystarczyłoby dać korektorom sam scenariusz w pliku tekstowym. Były takie plany, lecz zostały porzucone z kilku powodów. Zrobiliśmy małe ogłoszenie i spotkało się z zerowym zainteresowaniem, więc przestałem w to brnąć. Po drugie 7-9 miesięcy temu (gdy scenariusz nadawałby się do takowej korekty) projekt miał niepewną przyszłość. Po trzecie tekstu jest od groma, znając polski zapał, mało kto dałby radę się przez niego przebić. No i nie chcieliśmy zdradzać ludziom fabuły.
Cała procedura wytykania błędów zostanie jeszcze ustalona. Spokojnie.
Offline
Wystarczy żeby jakiś przycisk (np. któryś z klawiszy funkcyjnych) kopiował aktualny tekst do schowka. A jeśli się boicie, że ktoś wam wszystkie dialogi skopiuje i wrzuci na łonlajny , to zawsze może się kopiować numer/kod linijki (typu R01L23 ).
Można polecieć jeszcze dalej, taki przycisk odpalałby okienko z możliwością napisania co jest nie tak i od razu zgłoszenie leciałoby na bugtrackera .
Offline
Strony Poprzednia 1 2