#21 2016-05-30 11:25:24

marek2fgc
Użytkownik
Skąd: Lubin
Dołączył: 2010-06-28

Odp: Tagi ASS

Wątpię, że Silla jest twoją koleżanką.  papa

Ostatnio edytowany przez marek2fgc (2016-05-30 11:29:56)

Offline

#22 2016-05-30 11:40:17

Xam10
Użytkownik
Dołączył: 2011-03-27

Odp: Tagi ASS

Arisa85 napisał:
Nala_Alan napisał:

Skoro nie znasz angielskiego, to jak do cholery przetłumaczyłaś ten ending? Poza tym, w pierwszym poście tego tematu masz kody (tagi).

Ja robię Typesetting czyli tylko efekty. Koleżanka tłumaczy.

Koleżanka powiadasz? Dziwnym trafem tekst jest niemal identyczny z moim. Do "swojego" dorobiłaś tylko troszkę błędów.


podpisq.png

Offline

#23 2018-03-22 17:59:48

Hesher
Użytkownik
Dołączył: 2018-02-13

Odp: Tagi ASS

Jakim tagiem można zrobić efekt, by tekst się powiększał z czasem i przesuwał jednocześnie?

Offline

#24 2018-03-22 18:16:02

wincenty271
Użytkownik
Dołączył: 2012-03-23

Odp: Tagi ASS

powiększasz tekst albo \fscx i \fscy lub \fs

przesuwanie tekstu to \move(x1,y1,x2,y2,t1,t2) -
x1,y1 to pozycje poczatkowe tekstu
x2,y2 pozycje końcowe
t1, t2 czasy przesunięcia tekstu, start i koniec w ms

tagiem \t ustawiasz czas w jakim ma się wykonywać dany efekt.

\t("czas początku efektu", "czas końca efektu", "tagi jaki efekt ma być wykonany" )

np.

\t(100,400,\fscx120\fscy120)

- miedzy 100 a 400 ms tekst powiększy sie o 20%

w twoim przypadku będzie coś takiego:

\t(t1,t2,\fscx"tu wpisz wartośc"\fscy"tu wpisz wartośc")\move(x1,y1,x2,y2,t1,t2) 

za x1,y2,x2,... wpisujesz wartości jakie ci pasują.

Ostatnio edytowany przez wincenty271 (2018-03-22 18:21:37)


myanimelist_logo_by_gisellenya-da2lg7c.png

Offline

#25 2018-03-22 18:16:10

kostek00
Użytkownik
Skąd: Lublin
Dołączył: 2009-01-22

Odp: Tagi ASS

Przesuwanie robisz \move(x1,y1,x2,y2,t1,t2), x1 i y1 to współrzędne skąd przesuwa się tekst, x2 i y2 to współrzędne dokąd zmierza tekst, t1 to czas rozpoczęcia przesuwania tekstu, a t2 to jego koniec. Jeżeli tekst ma się przesuwać przez cały czas trwania linijki to możesz usunąć „,t1,t2”. Czas przesuwania nie musi być równy czasowi początkowemu i końcowemu całej linijki.
Zmianę wielkości czcionki robisz za pomocą \fs<liczba> wrzucone w animację \t(t1,t2,\). Np. \t(0,1000,\fs50). Dla powiększenia czcionki dajesz w \fs liczbę większą od tej w stylu, dla pomniejszenia mniejszą.
\move nie można animować, czyli nie wpisujesz go w \t().

Ostatnio edytowany przez kostek00 (2018-03-22 18:16:38)


Jestem słodki jak miód, człowiek - ciacho; genetyczny cud!  xD

Offline

#26 2018-03-22 18:25:12

Kamiyan3991
Użytkownik
Skąd: Katowice
Dołączył: 2014-01-18

Odp: Tagi ASS

No ta, ale obecnie w ogóle już się nie używa gołych tagów. Wszystko robi Mocha i skrypty. A najlepsze jest to, że obsługa tych wynalazków jest prosta jak konstrukcja cepa.


Ryzen R5 5600X
GTX 1660 Super
16GB 3200 MHz
Kingston KC3000

Offline

#27 2018-03-22 19:05:49

FAiM
Użytkownik
Skąd: Warszawa
Dołączył: przed 2004-07-25

Odp: Tagi ASS

kostek00 napisał:

Zmianę wielkości czcionki robisz za pomocą \fs<liczba> wrzucone w animację \t(t1,t2,\). Np. \t(0,1000,\fs50). Dla powiększenia czcionki dajesz w \fs liczbę większą od tej w stylu, dla pomniejszenia mniejszą.

Nigdy tego nie rób! klnie


K5Cqyo6.png?1

Offline

#28 2018-03-22 19:51:27

kostek00
Użytkownik
Skąd: Lublin
Dołączył: 2009-01-22

Odp: Tagi ASS

A niby czemu?


Jestem słodki jak miód, człowiek - ciacho; genetyczny cud!  xD

Offline

#29 2018-03-22 20:15:59

Kamiyan3991
Użytkownik
Skąd: Katowice
Dołączył: 2014-01-18

Odp: Tagi ASS

kostek00 napisał:

A niby czemu?

Bo to zmienia tylko wielkość czcionki. Jeśli masz tam jakiekolwiek inne efekty (np. blur), to nie będą się skalować. Do zmiany wielkości używa się tagów fscx/fscy.


Ryzen R5 5600X
GTX 1660 Super
16GB 3200 MHz
Kingston KC3000

Offline

#30 2018-03-23 15:53:59

Hesher
Użytkownik
Dołączył: 2018-02-13

Odp: Tagi ASS

Kamiyan3991 napisał:

No ta, ale obecnie w ogóle już się nie używa gołych tagów. Wszystko robi Mocha i skrypty. A najlepsze jest to, że obsługa tych wynalazków jest prosta jak konstrukcja cepa.

Jakieś szczegoly apropo "Mocha"?

/Edit
Wszystko ogarnięte, dzięki smile

Ostatnio edytowany przez Hesher (2018-03-26 22:39:07)

Offline

#31 2022-04-03 13:56:58

Arisa85
Użytkownik
Skąd: Zatory
Dołączył: 2016-05-28

Odp: Tagi ASS

Witam! Jaki kod wpisuje się żeby tylko w jednej linijce było marginesy o konkretnej odległości i tylko w jednej linijce. Niż w edycji głównych napisów. Chodzi mi o to co na kadrze pokazałam poniżej.

Pokaż spoiler
1e5a9e73d52c6.jpg
865b6ea102a4f.jpg

Pierwszy kadr pokazuje o jakie marginesy mi chodzi, a drugi gdzie chcę mieć wpisany kod marginesów. A chodzi mi o program Aegisub.
Proszę o pomoc, bo jestem w tym zielona i dlatego szukam pomocy.


Arisa85.jpg
[size=1]Anime-Planet.com - anime | manga | watch anime online[/size]

Offline

#32 2022-04-03 14:06:03

Szedar
Użytkownik
Dołączył: 2019-12-01

Odp: Tagi ASS

Te 3 pola odpowiadają za marginesy w danej linijce:
x9wn7nU.png

Offline

#33 2022-04-03 14:09:39

Arisa85
Użytkownik
Skąd: Zatory
Dołączył: 2016-05-28

Odp: Tagi ASS

Szedar napisał:

Te 3 pola odpowiadają za marginesy w danej linijce:
https://i.imgur.com/x9wn7nU.png

Dziękuję Ci bardzo, na prawdę dziękuję.


Arisa85.jpg
[size=1]Anime-Planet.com - anime | manga | watch anime online[/size]

Offline

Stopka forum

© Animesub.info 2024