Nie jesteś zalogowany.
Strony Poprzednia 1 2
Wątpię, że Silla jest twoją koleżanką.
Ostatnio edytowany przez marek2fgc (2016-05-30 11:29:56)
Offline
Nala_Alan napisał:Skoro nie znasz angielskiego, to jak do cholery przetłumaczyłaś ten ending? Poza tym, w pierwszym poście tego tematu masz kody (tagi).
Ja robię Typesetting czyli tylko efekty. Koleżanka tłumaczy.
Koleżanka powiadasz? Dziwnym trafem tekst jest niemal identyczny z moim. Do "swojego" dorobiłaś tylko troszkę błędów.
Offline
Jakim tagiem można zrobić efekt, by tekst się powiększał z czasem i przesuwał jednocześnie?
Offline
powiększasz tekst albo \fscx i \fscy lub \fs
przesuwanie tekstu to \move(x1,y1,x2,y2,t1,t2) -
x1,y1 to pozycje poczatkowe tekstu
x2,y2 pozycje końcowe
t1, t2 czasy przesunięcia tekstu, start i koniec w ms
tagiem \t ustawiasz czas w jakim ma się wykonywać dany efekt.
\t("czas początku efektu", "czas końca efektu", "tagi jaki efekt ma być wykonany" )
np.
\t(100,400,\fscx120\fscy120)
- miedzy 100 a 400 ms tekst powiększy sie o 20%
w twoim przypadku będzie coś takiego:
\t(t1,t2,\fscx"tu wpisz wartośc"\fscy"tu wpisz wartośc")\move(x1,y1,x2,y2,t1,t2)
za x1,y2,x2,... wpisujesz wartości jakie ci pasują.
Ostatnio edytowany przez wincenty271 (2018-03-22 18:21:37)
Offline
Przesuwanie robisz \move(x1,y1,x2,y2,t1,t2), x1 i y1 to współrzędne skąd przesuwa się tekst, x2 i y2 to współrzędne dokąd zmierza tekst, t1 to czas rozpoczęcia przesuwania tekstu, a t2 to jego koniec. Jeżeli tekst ma się przesuwać przez cały czas trwania linijki to możesz usunąć „,t1,t2”. Czas przesuwania nie musi być równy czasowi początkowemu i końcowemu całej linijki.
Zmianę wielkości czcionki robisz za pomocą \fs<liczba> wrzucone w animację \t(t1,t2,\). Np. \t(0,1000,\fs50). Dla powiększenia czcionki dajesz w \fs liczbę większą od tej w stylu, dla pomniejszenia mniejszą.
\move nie można animować, czyli nie wpisujesz go w \t().
Ostatnio edytowany przez kostek00 (2018-03-22 18:16:38)
Jestem słodki jak miód, człowiek - ciacho; genetyczny cud! xD
Offline
No ta, ale obecnie w ogóle już się nie używa gołych tagów. Wszystko robi Mocha i skrypty. A najlepsze jest to, że obsługa tych wynalazków jest prosta jak konstrukcja cepa.
Ryzen R5 5600X
GTX 1660 Super
16GB 3200 MHz
Kingston KC3000
Offline
Zmianę wielkości czcionki robisz za pomocą \fs<liczba> wrzucone w animację \t(t1,t2,\). Np. \t(0,1000,\fs50). Dla powiększenia czcionki dajesz w \fs liczbę większą od tej w stylu, dla pomniejszenia mniejszą.
Nigdy tego nie rób!
Offline
A niby czemu?
Jestem słodki jak miód, człowiek - ciacho; genetyczny cud! xD
Offline
A niby czemu?
Bo to zmienia tylko wielkość czcionki. Jeśli masz tam jakiekolwiek inne efekty (np. blur), to nie będą się skalować. Do zmiany wielkości używa się tagów fscx/fscy.
Ryzen R5 5600X
GTX 1660 Super
16GB 3200 MHz
Kingston KC3000
Offline
No ta, ale obecnie w ogóle już się nie używa gołych tagów. Wszystko robi Mocha i skrypty. A najlepsze jest to, że obsługa tych wynalazków jest prosta jak konstrukcja cepa.
Jakieś szczegoly apropo "Mocha"?
/Edit
Wszystko ogarnięte, dzięki
Ostatnio edytowany przez Hesher (2018-03-26 22:39:07)
Offline
Witam! Jaki kod wpisuje się żeby tylko w jednej linijce było marginesy o konkretnej odległości i tylko w jednej linijce. Niż w edycji głównych napisów. Chodzi mi o to co na kadrze pokazałam poniżej.
[size=1]Anime-Planet.com - anime | manga | watch anime online[/size]
Offline
Te 3 pola odpowiadają za marginesy w danej linijce:
Offline
Te 3 pola odpowiadają za marginesy w danej linijce:
https://i.imgur.com/x9wn7nU.png
Dziękuję Ci bardzo, na prawdę dziękuję.
[size=1]Anime-Planet.com - anime | manga | watch anime online[/size]
Offline
Strony Poprzednia 1 2