Nie jesteś zalogowany.
Strony 1
Teaser zapowiadający kolejny Visual Novel grupy Dream Weavers. Miłego seansu.
Mam nadzieję, że się podoba. Do premiery daleko, więc oszczędzę szczegółów o fabule. Zresztą teaser zawiera pewne wskazówki.
Do zobaczenia wkrótce.
Ostatnio edytowany przez darthdragon (2015-01-28 20:41:15)
Offline
Wielkie dzięki za twoją pracę i życzę powodzenia w projekcie.
Offline
Witam wszystkich. Udostępniliśmy kolejne promocyjne wideo NONEZa. Tym razem jest to krótkometrażowy film opowiadający kulisy zakończenia USZIOKa z trochę innej perspektywy. Nie jest to teaser ani trailer sensu strice, a raczej krótka historia, której celem jest zaostrzyć apetyty fanów. Miłego seansu.
Polecam ściągnąć z MEGA, gdyż, YT zjadł cenne detale.
Ostatnio edytowany przez darthdragon (2015-01-28 20:55:48)
Offline
Mam rozumieć, że ten filmik będzie na początku gry?
Dobrze zrobiony. Parę drobnych mankamentów jest typu nagle znikający obiekt w 4:26.
A dopiero by było, jakbyś umiał wykonać postacie w ruchu, ale to pewnie wyższa szkoła jazdy.
Tak z ciekawości - ile pełny rendering tych obiektów 3D by trwał? Bo widzę ślady, że raczej użyłeś przyspieszonego trybu.
Offline
dlaczego
<KieR> robotic notes bylo niezle
Offline
Aż mnie mnie zaskoczyłeś z tym znikającym obiektem. Kamera zwyczajnie przeniknęła fizycznie przez okno kokpitu. Poruszała się dość szybko i w jednej klatce przeszła przez cały materiał, dlatego tak to wyglądało. Jedyne, co mi teraz przychodzi do głowy, to zapisać okno w osobnym passie i zrobić ręcznie dissolva. No ale decyzje już ostał podjęte.
Ciężko stwierdzić, ile trwało renderowałe, bo nie liczyłem tego. W czasie, gdy jedna scena się renderowała, modelowałem już następną. Produkcja trwała 15 dni z czego 3 dni poświęciłem na post processing i montaż, a pierwsze 2 dni modelowałem stację kosmiczną z pierwszej połowy klipu. Więc około 10 dni coś się renderowało z różnym natężeniem. Najdłuższa animacja miała chyba 2000 klatek i udało mi się ją zrobić w ciągu jednego dnia - jakieś 16 godzin.
Masz rację, przyśpieszałem wszystko na maksa. Pierwszy trik. Klip ma docelową rozdziałkę 1920x810, zaś ja ustawiłem w programie 3d 1600x675. Ten upscale jednak nie jest zbyt widoczny. Kolejny trik to ilość sampli, czyli ziarno widoczne w cieniach. Z tego, co czytałem, zadowalająca jakość to 800-1500 próbek. Ja ustawiałem różnie w zależności od sceny w granicach od 75-300 próbek. Przy dobrym ustawieniu lamp ziarno było minimalne. Mimo tego jedna klatka renderowała się około 30 sec przy scenach o niskim natężeniu, co daje przy animacji trwającej 5 sekund ponad godzinę renderowania. Najgorzej było w scenie z syreną alarmową, gdzie kluczową rolę grał depth of field, nie mogłem go niestety zrobić w After Effects, bo rozmazane tło musiało się załamywać w szkle razem z kaustyką. Tam jedna klatka renderowała się 4 minuty.
Zdaję sobie sprawę z tych niedoróbek, ale robiłem wszystko na laptopie. Może kiedyś sprawię sobie komputer z dwoma GTX 960 w SLI, wtedy będę mógł zaszaleć.
Ps. Na intro gry mam jeszcze inne plany.
Ostatnio edytowany przez darthdragon (2015-01-28 22:20:35)
Offline
Witamy wszystkich. Do premiery NONEZa już bardzo blisko, dlatego polecamy się zapoznać z najnowszymi wpisami na naszym devblogu. Z tej okazji przygotowałem specjalną grafikę promocyjną.
Zapraszamy do lektury.
Do zobaczenia wkrótce!
Offline
Witamy wszystkich, którzy śledzą naszą najnowsza produkcję. Premiera już za dwa dni, czyli 07.08.2015, z tej okazji przedstawiamy wam specjalny trailer. Miłego seansu i do zobaczenia wkrótce!
Offline
Nie myśleliście o jakimś crowdfundingu? Projekt wydaje się ciekawy i starannie wykonany, a jakiś zastrzyk gotówki pomógł by wam podskoczyć poziom wyżej. Zresztą sam after effects nie jest tani.
Offline
Ten projekt jest już zakończony, więc nie ma na co zbierać. Kiedyś można by pomyśleć o zbiórce, ale to wiąże się z wieloma przeszkodami, dlatego na razie takich planów nie ma. Wtedy jednak należałoby stworzyć wersję angielską i bardziej zadbać o przestrzeganie prawa autorskiego. Spokojnie, wiemy o tym, lecz Visual Novel to chyba ślepa uliczka. Choć mogę się mylić, ciężko stwierdzić.
Offline
Nigdy nic nie wiadomo, a może akurat wypali.
Życzę powodzenia.
Offline
Mam problem. Zapisz/Wczytaj mi nie działa. Doradzi może ktoś jak to rozwiązać?
Edit:
Spróbowałem użyć hotfixu z USZIOK-a i chyba działa poprawnie
A tak z ciekawości, to wie ktoś co powoduje ten błąd?
I'm sorry, but an uncaught exception occurred.
While running game code:
File "renpy/common/00gamemenu.rpy", line 163, in script
$ ui.interact()
File "renpy/common/00gamemenu.rpy", line 163, in <module>
$ ui.interact()
File "game/scripts/screens.rpy", line 1131, in execute
File "game/scripts/screens.rpy", line 1162, in execute
File "game/scripts/screens.rpy", line 1163, in execute
File "game/scripts/screens.rpy", line 1170, in execute
File "game/scripts/screens.rpy", line 1176, in execute
File "game/scripts/screens.rpy", line 1176, in <module>
File "renpy/common/00action_file.rpy", line 161, in FileTime
return time.strftime(format.encode("utf-8"), time.localtime(mtime)).decode("utf-8")
UnicodeDecodeError: 'utf8' codec can't decode byte 0x9f in position 5: invalid start byte
-- Full Traceback ------------------------------------------------------------
Full traceback:
File "renpy/common/00gamemenu.rpy", line 163, in script
$ ui.interact()
File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\ast.py", line 785, in execute
renpy.python.py_exec_bytecode(self.code.bytecode, self.hide, store=self.store)
File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\python.py", line 1382, in py_exec_bytecode
exec bytecode in globals, locals
File "renpy/common/00gamemenu.rpy", line 163, in <module>
$ ui.interact()
File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\ui.py", line 247, in interact
rv = renpy.game.interface.interact(roll_forward=roll_forward, **kwargs)
File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\display\core.py", line 2149, in interact
repeat, rv = self.interact_core(preloads=preloads, **kwargs)
File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\display\core.py", line 2397, in interact_core
root_widget.visit_all(lambda i : i.per_interact())
File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\display\core.py", line 338, in visit_all
d.visit_all(callback)
File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\display\core.py", line 338, in visit_all
d.visit_all(callback)
File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\display\core.py", line 338, in visit_all
d.visit_all(callback)
File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\display\core.py", line 338, in visit_all
d.visit_all(callback)
File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\display\screen.py", line 382, in visit_all
callback(self)
File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\display\core.py", line 2397, in <lambda>
root_widget.visit_all(lambda i : i.per_interact())
File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\display\screen.py", line 394, in per_interact
self.update()
File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\display\screen.py", line 555, in update
self.screen.function(**self.scope)
File "game/scripts/screens.rpy", line 1131, in execute
File "game/scripts/screens.rpy", line 1162, in execute
File "game/scripts/screens.rpy", line 1163, in execute
File "game/scripts/screens.rpy", line 1170, in execute
File "game/scripts/screens.rpy", line 1176, in execute
File "game/scripts/screens.rpy", line 1176, in <module>
File "renpy/common/00action_file.rpy", line 161, in FileTime
return time.strftime(format.encode("utf-8"), time.localtime(mtime)).decode("utf-8")
File "/home/tom/ab/x64lucid-deps/install/lib/python2.7/encodings/utf_8.py", line 16, in decode
UnicodeDecodeError: 'utf8' codec can't decode byte 0x9f in position 5: invalid start byte
Windows-post2008Server-6.2.9200
Ren'Py 6.18.3.761
N.O.N.E.Z. 1.1
Ostatnio edytowany przez kuru (2015-10-03 16:46:52)
Offline
Witam,
To standardowy błąd RenPy, czyli silnika którego używa gra. Występuje on na bardzo znikomej ilości komputerów i zależy to od tego jak Twój system operacyjny współgra z formatem utf-8. Z tego co widzę to masz jakaś serwerową edycję Windowsa na której uruchamiałeś grę więc taki problem jest możliwy. Cieszę się, że sobie poradziłeś jako, że rzeczywiście hotfix dla U.S.Z.I.O.K.-a w tej sprawie powinien również tutaj pomóc.
Pozdrawiam.
Offline
Po ograniu gry stwierdzam, że fabuła była całkiem spoko, jedynie troszkę wątek starożytny by troszkę nużący jak dla mnie.
Postacie trochę zmienione w moim odczuci na gorsze, ale nabrały bardziej poważnego tonu.
Muzyka jak zawsze dobrana dobrze, teraz słysząc gdziekolwiek te utwory jak i z poprzednich części widzę "życie Zenka".
W każdym razie oceniając całe uniwersum przyjemnie się grało i oby więcej takich produkcji
Ostatnio edytowany przez matiasmovie (2016-07-25 05:02:28)
Offline
Strony 1