#1 2014-12-01 22:18:52

darthdragon
Użytkownik
Skąd: Ruda Śląska
Dołączył: 2008-12-21

N.O.N.E.Z. (trzeci Visual Novel twórców NEMO)

Teaser zapowiadający kolejny Visual Novel grupy Dream Weavers. Miłego seansu.

LINK
Devblog

Link do klipu w 1080p

Mam nadzieję, że się podoba. Do premiery daleko, więc oszczędzę szczegółów o fabule. Zresztą teaser zawiera pewne wskazówki.

Do zobaczenia wkrótce.

Ostatnio edytowany przez darthdragon (2015-01-28 20:41:15)


favoped_banner.jpg

Offline

#2 2014-12-02 00:01:46

iruel89
Użytkownik
Skąd: Białystok
Dołączył: 2008-01-23

Odp: N.O.N.E.Z. (trzeci Visual Novel twórców NEMO)

Wielkie dzięki za twoją pracę i życzę powodzenia  w projekcie.

Offline

#3 2015-01-28 20:51:55

darthdragon
Użytkownik
Skąd: Ruda Śląska
Dołączył: 2008-12-21

Odp: N.O.N.E.Z. (trzeci Visual Novel twórców NEMO)

Witam wszystkich. Udostępniliśmy kolejne promocyjne wideo NONEZa. Tym razem jest to krótkometrażowy film opowiadający kulisy zakończenia USZIOKa z trochę innej perspektywy. Nie jest to teaser ani trailer sensu strice, a raczej krótka historia, której celem jest zaostrzyć apetyty fanów. Miłego seansu.

ShatteredHopes.jpg

Link do YT
Link do MEGA

Polecam ściągnąć z MEGA, gdyż, YT zjadł cenne detale.

DevBlog

Ostatnio edytowany przez darthdragon (2015-01-28 20:55:48)


favoped_banner.jpg

Offline

#4 2015-01-28 21:28:14

marek2fgc
Użytkownik
Skąd: Lubin
Dołączył: 2010-06-28

Odp: N.O.N.E.Z. (trzeci Visual Novel twórców NEMO)

Mam rozumieć, że ten filmik będzie na początku gry? jezor
Dobrze zrobiony. Parę drobnych mankamentów jest typu nagle znikający obiekt w 4:26.
A dopiero by było, jakbyś umiał wykonać postacie w ruchu, ale to pewnie wyższa szkoła jazdy. smile_big
Tak z ciekawości - ile pełny rendering tych obiektów 3D by trwał? Bo widzę ślady, że raczej użyłeś przyspieszonego trybu.

Offline

#5 2015-01-28 21:40:48

Thebassa
Użytkownik
Skąd: Damian
Dołączył: 2007-12-19

Odp: N.O.N.E.Z. (trzeci Visual Novel twórców NEMO)

dlaczego


<KieR> robotic notes bylo niezle

Offline

#6 2015-01-28 22:19:19

darthdragon
Użytkownik
Skąd: Ruda Śląska
Dołączył: 2008-12-21

Odp: N.O.N.E.Z. (trzeci Visual Novel twórców NEMO)

Aż mnie mnie zaskoczyłeś z tym znikającym obiektem. Kamera zwyczajnie przeniknęła fizycznie przez okno kokpitu. Poruszała się dość szybko i w jednej klatce przeszła przez cały materiał, dlatego tak to wyglądało. Jedyne, co mi teraz przychodzi do głowy, to zapisać okno w osobnym passie i zrobić ręcznie dissolva. No ale decyzje już ostał podjęte.

Ciężko stwierdzić, ile trwało renderowałe, bo nie liczyłem tego. W czasie, gdy jedna scena się renderowała, modelowałem już następną. Produkcja trwała 15 dni z czego 3 dni poświęciłem na post processing i montaż, a pierwsze 2 dni modelowałem stację kosmiczną z pierwszej połowy klipu. Więc około 10 dni coś się renderowało z różnym natężeniem. Najdłuższa animacja miała chyba 2000 klatek i udało mi się ją zrobić w ciągu jednego dnia - jakieś 16 godzin.

Masz rację, przyśpieszałem wszystko na maksa. Pierwszy trik. Klip ma docelową rozdziałkę 1920x810, zaś ja ustawiłem w programie 3d 1600x675. Ten upscale jednak nie jest zbyt widoczny. Kolejny trik to ilość sampli, czyli ziarno widoczne w cieniach. Z tego, co czytałem, zadowalająca jakość to 800-1500 próbek. Ja ustawiałem różnie w zależności od sceny w granicach od 75-300 próbek. Przy dobrym ustawieniu lamp ziarno było minimalne. Mimo tego jedna klatka renderowała się około 30 sec przy scenach o niskim natężeniu, co daje przy animacji trwającej 5 sekund ponad godzinę renderowania. Najgorzej było w scenie z syreną alarmową, gdzie kluczową rolę grał depth of field, nie mogłem go niestety zrobić w After Effects, bo rozmazane tło musiało się załamywać w szkle razem z kaustyką. Tam jedna klatka renderowała się 4 minuty.

Zdaję sobie sprawę z tych niedoróbek, ale robiłem wszystko na laptopie. Może kiedyś sprawię sobie komputer z dwoma GTX 960 w SLI, wtedy będę mógł zaszaleć.

Ps. Na intro gry mam jeszcze inne plany.

Ostatnio edytowany przez darthdragon (2015-01-28 22:20:35)


favoped_banner.jpg

Offline

#7 2015-07-24 14:37:19

darthdragon
Użytkownik
Skąd: Ruda Śląska
Dołączył: 2008-12-21

Odp: N.O.N.E.Z. (trzeci Visual Novel twórców NEMO)

Witamy wszystkich. Do premiery NONEZa już bardzo blisko, dlatego polecamy się zapoznać z najnowszymi wpisami na naszym devblogu. Z tej okazji przygotowałem specjalną grafikę promocyjną.

Pokaż spoiler
nonez_wallpaper2.png

Zapraszamy do lektury.

Devblog

Do zobaczenia wkrótce!


favoped_banner.jpg

Offline

#8 2015-08-05 20:13:11

darthdragon
Użytkownik
Skąd: Ruda Śląska
Dołączył: 2008-12-21

Odp: N.O.N.E.Z. (trzeci Visual Novel twórców NEMO)

Witamy wszystkich, którzy śledzą naszą najnowsza produkcję. Premiera już za dwa dni, czyli 07.08.2015, z tej okazji przedstawiamy wam specjalny trailer. Miłego seansu i do zobaczenia wkrótce!

Trailer YT
Link MEGA


favoped_banner.jpg

Offline

#9 2015-08-05 22:51:48

pyransc
Użytkownik
Dołączył: 2012-06-10

Odp: N.O.N.E.Z. (trzeci Visual Novel twórców NEMO)

Nie myśleliście o jakimś crowdfundingu? Projekt wydaje się ciekawy i starannie wykonany, a jakiś zastrzyk gotówki pomógł by wam podskoczyć poziom wyżej. Zresztą sam after effects nie jest tani.

Offline

#10 2015-08-06 15:12:14

darthdragon
Użytkownik
Skąd: Ruda Śląska
Dołączył: 2008-12-21

Odp: N.O.N.E.Z. (trzeci Visual Novel twórców NEMO)

Ten projekt jest już zakończony, więc nie ma na co zbierać. Kiedyś można by pomyśleć o zbiórce, ale to wiąże się z wieloma przeszkodami, dlatego na razie takich planów nie ma. Wtedy jednak należałoby stworzyć wersję angielską i bardziej zadbać o przestrzeganie prawa autorskiego. Spokojnie, wiemy o tym, lecz Visual Novel to chyba ślepa uliczka. Choć mogę się mylić, ciężko stwierdzić.


favoped_banner.jpg

Offline

#11 2015-08-06 16:13:06

pyransc
Użytkownik
Dołączył: 2012-06-10

Odp: N.O.N.E.Z. (trzeci Visual Novel twórców NEMO)

Nigdy nic nie wiadomo, a może akurat wypali.

Życzę powodzenia.

Offline

#12 2015-10-03 16:04:47

kuru
Użytkownik
Dołączył: 2013-04-17

Odp: N.O.N.E.Z. (trzeci Visual Novel twórców NEMO)

Mam problem. Zapisz/Wczytaj mi nie działa. Doradzi może ktoś jak to rozwiązać?

Edit:
Spróbowałem użyć hotfixu z USZIOK-a i chyba działa poprawnie smile
A tak z ciekawości, to wie ktoś co powoduje ten błąd?

I'm sorry, but an uncaught exception occurred.

While running game code:
  File "renpy/common/00gamemenu.rpy", line 163, in script
    $ ui.interact()
  File "renpy/common/00gamemenu.rpy", line 163, in <module>
    $ ui.interact()
  File "game/scripts/screens.rpy", line 1131, in execute
  File "game/scripts/screens.rpy", line 1162, in execute
  File "game/scripts/screens.rpy", line 1163, in execute
  File "game/scripts/screens.rpy", line 1170, in execute
  File "game/scripts/screens.rpy", line 1176, in execute
  File "game/scripts/screens.rpy", line 1176, in <module>
  File "renpy/common/00action_file.rpy", line 161, in FileTime
    return time.strftime(format.encode("utf-8"), time.localtime(mtime)).decode("utf-8")
UnicodeDecodeError: 'utf8' codec can't decode byte 0x9f in position 5: invalid start byte

-- Full Traceback ------------------------------------------------------------

Full traceback:
  File "renpy/common/00gamemenu.rpy", line 163, in script
    $ ui.interact()
  File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\ast.py", line 785, in execute
    renpy.python.py_exec_bytecode(self.code.bytecode, self.hide, store=self.store)
  File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\python.py", line 1382, in py_exec_bytecode
    exec bytecode in globals, locals
  File "renpy/common/00gamemenu.rpy", line 163, in <module>
    $ ui.interact()
  File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\ui.py", line 247, in interact
    rv = renpy.game.interface.interact(roll_forward=roll_forward, **kwargs)
  File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\display\core.py", line 2149, in interact
    repeat, rv = self.interact_core(preloads=preloads, **kwargs)
  File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\display\core.py", line 2397, in interact_core
    root_widget.visit_all(lambda i : i.per_interact())
  File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\display\core.py", line 338, in visit_all
    d.visit_all(callback)
  File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\display\core.py", line 338, in visit_all
    d.visit_all(callback)
  File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\display\core.py", line 338, in visit_all
    d.visit_all(callback)
  File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\display\core.py", line 338, in visit_all
    d.visit_all(callback)
  File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\display\screen.py", line 382, in visit_all
    callback(self)
  File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\display\core.py", line 2397, in <lambda>
    root_widget.visit_all(lambda i : i.per_interact())
  File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\display\screen.py", line 394, in per_interact
    self.update()
  File "C:\Gry\N.O.N.E.Z\renpy\display\screen.py", line 555, in update
    self.screen.function(**self.scope)
  File "game/scripts/screens.rpy", line 1131, in execute
  File "game/scripts/screens.rpy", line 1162, in execute
  File "game/scripts/screens.rpy", line 1163, in execute
  File "game/scripts/screens.rpy", line 1170, in execute
  File "game/scripts/screens.rpy", line 1176, in execute
  File "game/scripts/screens.rpy", line 1176, in <module>
  File "renpy/common/00action_file.rpy", line 161, in FileTime
    return time.strftime(format.encode("utf-8"), time.localtime(mtime)).decode("utf-8")
  File "/home/tom/ab/x64lucid-deps/install/lib/python2.7/encodings/utf_8.py", line 16, in decode
UnicodeDecodeError: 'utf8' codec can't decode byte 0x9f in position 5: invalid start byte

Windows-post2008Server-6.2.9200
Ren'Py 6.18.3.761
N.O.N.E.Z. 1.1

Ostatnio edytowany przez kuru (2015-10-03 16:46:52)


9LxDqT0.gif

Offline

#13 2015-10-04 21:42:43

jabolx
Użytkownik
Skąd: Katowice
Dołączył: 2010-06-21

Odp: N.O.N.E.Z. (trzeci Visual Novel twórców NEMO)

Witam,

To standardowy błąd RenPy, czyli silnika którego używa gra. Występuje on na bardzo znikomej ilości komputerów i zależy to od tego jak Twój system operacyjny współgra z formatem utf-8. Z tego co widzę to masz jakaś serwerową edycję Windowsa na której uruchamiałeś grę więc taki problem jest możliwy. Cieszę się, że sobie poradziłeś jako, że rzeczywiście hotfix dla U.S.Z.I.O.K.-a w tej sprawie powinien również tutaj pomóc.

Pozdrawiam. smile

Offline

#14 2016-07-25 04:54:57

matiasmovie
Użytkownik
Skąd: Poznań (ポズナン)
Dołączył: 2008-10-23

Odp: N.O.N.E.Z. (trzeci Visual Novel twórców NEMO)

Po ograniu gry stwierdzam, że fabuła była całkiem spoko, jedynie troszkę wątek starożytny by troszkę nużący jak dla mnie.
Postacie trochę zmienione w moim odczuci na gorsze, ale nabrały bardziej poważnego tonu.
Muzyka jak zawsze dobrana dobrze, teraz słysząc gdziekolwiek te utwory jak i z poprzednich części widzę "życie Zenka".

Pokaż spoiler
Jeżeli chodzi bardziej o całe uniwersum w U.S.Z.I.O.K. brakowało mi jakiegoś charakterystycznego utworu w scenie jak zenek stawał się "zwierzęcy" coś w stylu
Muzzy - Dust Devil
lub
Muzzy - Timberwolf

Szkoda tylko trochę że gra się sama przechodzi...no prawie sama (cholerne puzzle). Mogłoby być w Achivmentach od razu przeskok do danej niezaliczonej gry nie trzeba by było wtedy robić save przed grą w np. puzzle.

Pokaż spoiler
Tak się zastanawiam czy przeniesienie do innego wymiaru to otwarta furtka w razie gdyby jednak twórca chciał rozwinąć kolejny wątek fabularny.

W każdym razie oceniając całe uniwersum przyjemnie się grało i oby więcej takich produkcji smile

Pokaż spoiler
Ogólnie te minigierki jak puzzle, kości czy memory by mogły być fajnym "standalone" na Androida z jakimś trybem multi albo rywalizacji okraszone jakimiś achivmentami.

Ostatnio edytowany przez matiasmovie (2016-07-25 05:02:28)

Offline

Stopka forum

© Animesub.info 2024