Nie jesteś zalogowany.
1. czy to zachowanie Z/X jest domyślne?
2. myślałem że dałem to w podobnym miejscu, ale pewnie dla mnie jest podobne gdy mam kilka innych kolumn na stałe ukryte.
3. dałoby się zrobić
4. u mnie słabo z motywami więc nie wypowiadam się
What's the point with pointer?
Szisza jest zła a Demo jeszcze gorsze
Kainote link
Umu umu
Offline
1. czy to zachowanie Z/X jest domyślne?
Zresetowałem ustawienia i sprawdziłem i jest tak samo, więc zakładam, że tak.
~Shounen . DBNao.net . Grupa Mirai . Cytaty z anime
Offline
4. Nie myślał ktoś, żeby zrobić motyw z kolorami w stylu Aegi?
Pewnie nie bo wersja light jest troszkę podobna do aegi, pewnie byś musiał parę kolorków zmienić żeby było identyczne
Offline
To pewnie zmienili coś później, bo te skróty w gridzie pod audio to robiłem niby wzorując się na aegi, bo Wincenty chciał, ale przerobienie tego to nie jakiś trudny problem, gdy jest zapotrzebowanie. Obecnie przy Kainote wstrzymuje mnie rozgrzebany renaming configu i skrótów, jak się przemogę by to zrobić, to problemu nie będzie żadnego.
Ostatnio edytowany przez Bakura (2020-05-29 08:27:40)
What's the point with pointer?
Szisza jest zła a Demo jeszcze gorsze
Kainote link
Umu umu
Offline
Nie wiem czy to jest błąd czy tak ma być, ale troszkę mi to przeszkadza, a mianowicie:
Jak mam otwarty plik z napisami i otworzę kolejne napisy z poziomu programu to otwierają się w nowej karcie, a jak chcę otworzyć napisy bezpośrednio z folderu z poziomu eksploratora poprzez menu kontekstowe i opcję "Otwórz za pomocą Kainote" to napisy otwierają się w miejsce aktywnej karty zamiast w nowej.
Offline
Czy jest możliwość dodać do menu wideo, opcję "Użyj atrapy wideo"?
Coś podobnego jak w Aegisub.
Offline
Szedar, to nie jest błąd, bo jest opcja zmiany, by otwierało w nowej zakładce, jak kto lubi. Zahacz "Otwieraj napisy zawsze w nowej karcie" w opcjach edycji.
Akan69, co do dummy wideo to nie ma jeszcze takiej możliwości, bo blokuje mnie refaktoring wideo. W sensie za dużo syfu by się w kodzie narobiło jakbym to zrobił bez tego.
What's the point with pointer?
Szisza jest zła a Demo jeszcze gorsze
Kainote link
Umu umu
Offline
Dzięki za odpowiedź.
Offline
Szedar, to nie jest błąd, bo jest opcja zmiany, by otwierało w nowej zakładce, jak kto lubi. Zahacz "Otwieraj napisy zawsze w nowej karcie" w opcjach edycji.
Dzięki, zanim napisałem posta przejrzałem ustawienia bo czułem że takie coś powinno być, ale umknęła mi ta opcja
Offline
6 czerwca 2020 – Kainote dalej nie obsługuje libassa.
Ryzen R5 5600X
GTX 1660 Super
16GB 3200 MHz
Kingston KC3000
Offline
A ty odliczasz dni i godziny, jak na razie muszę odbugować wcześniejsze większe zmiany. A tak szczerze to muszę zacząć od pobrania kodu najnowszego Aegi, by zobaczyć jak to w ogóle jest użyte. Żadnego info o implementacji nie widziałem. FFMS2 chociaż miał jakiś opis, jak z niego coś wydusić, a tu zero.
What's the point with pointer?
Szisza jest zła a Demo jeszcze gorsze
Kainote link
Umu umu
Offline
Wszystkim zainteresowanym chciałem zakomunikować, że dodałem Libassa do Kainote jednakże na razie tylko na FFMS2 i z napisami w formacie ASS, jednakże w przyszłości zamierzam to zmienić i zrobić konwersję w locie dla innych formatów i obsługę dla Direct Show. Najlepszym w tym przypadku sposobem będzie przejrzenie rozwiązań w kodzie MPV albo innego programu, który tego używa. Program może zawierać jeszcze błędy z tym związane albo z poprzednimi przeróbkami, które powoli na prowadzą na dobry tor czytelniejszego kodu. Build dostępny na dysku Google i zalecam zrobić backup poprzedniej wersji w razie czego.
A i jeszcze dodam, że zmieniłem Visual Studio na 2017 z powodu Libassa, więc i zmieniły się pliki redista, jeśli zmienia się exe to należy je też dodać.
Kamiyan minęło prawie dwa miesiące, odkąd zgłosiłeś, że chciałbyś ten ficzer. To i tak niewiele, jak na ilość przeróbek, które on wymagał. Po pierwszych testach, stwierdzam, że Libass jest nieznacznie szybszy od xy Vsfiltra. Ale z drugiej strony nie uzupełnia brakujących znaków czcionką domyślą, tu głównie chodzi o japońskie, czy choćby głupi cudzysłów. Wysyła sporo błędów typu fatal/error, np o brakujących znakach. A na przykład to, że czcionki nie zaczytał bo Freetype2 żadnych znaków nie znalazł traktuje już jako warning. Tak czy owak musiałem zrobić wersję silent loga, który pokaże dopiero swoje wnętrze po włączeniu okna. Bo ciągle przy zmianie czcionki wył logami.
Ostatnio edytowany przez Bakura (2020-06-27 10:30:37)
What's the point with pointer?
Szisza jest zła a Demo jeszcze gorsze
Kainote link
Umu umu
Offline
mam pytanie na tablecie z win 10 od lenowo rozszerzyłem pamieć kartą pamięci i tam wypakowuje program jest w porządku przerzucam go na dysk ssd i wyskakuje to
08:08:10: can't open file 'C:\Program Files (x86)\Kainote_x64\Config\Config.txt' (error 5: odmowa dostępu.)
08:08:09: Directory 'C:\Program Files (x86)\Kainote_x64\Indices' couldn't be created (error 5: odmowa dostępu.)
08:08:09: Directory 'C:\Program Files (x86)\Kainote_x64\AudioCache' couldn't be created (error 5: odmowa dostępu.)
i nie chce się załadować video otwiera się okno logów i piszę nie można zapisać indeksu,wystopił błąd failed to open C:\Program Files (x86)\Kainote_x64\Indices (nazwa pliku) 2.ffindex
może ma to znaczenie że jak chce coś wrzucić na dysk c za każdym pyta mnie o uprawnienia administratora
szczerze to żaden problem ale lubię mieć programy w jednym folderze
Ostatnio edytowany przez Wąski (2020-07-18 08:25:43)
Cziki briki i v damke/Чики брики и в дамки
https://www.youtube.com/watch?v=BnTW6fZz-1E
---------------------------------------------------------------------------
http://animesub.info/osoba.php?id=97163
Offline
Bo programu nie wrzuca się do program files tylko albo na dysk c gdzie musi być w tym folderze, w którym jest obecnie, byś tam samych plików później nie wrzucił.
To system blokuje zapis w program files i zawsze będzie ci takie błędy walić. No to niestety będziesz musiał zmienić trochę preferencje, bo Kainote z program files nie odpali.
Edit: da się to zrobić, ale musisz być zalogowany jako administrator albo uruchomić program jako administrator, ale przynajmniej z tym drugim wiążą się pewne niedogodności.
Ostatnio edytowany przez Bakura (2020-07-18 10:27:28)
What's the point with pointer?
Szisza jest zła a Demo jeszcze gorsze
Kainote link
Umu umu
Offline
dzięki za odp.
Cziki briki i v damke/Чики брики и в дамки
https://www.youtube.com/watch?v=BnTW6fZz-1E
---------------------------------------------------------------------------
http://animesub.info/osoba.php?id=97163
Offline
Po 7 miesiącach znów nadeszła pora na relejs, tym razem bardziej poprawkowy po większych zmianach kodu.
Lista zmian:
- Poprawiony crash powodowany przez szukanie wideo z innego wątku niż główny.
- Poprawki narzędzi edycji wizualnej, obrotów org, wycinków wektorowych i skali.
- Uciszenie błędów wideo, które są widoczne bezpośrednio w oknie logów.
- Update LuaJIT pozwalający na działanie skryptów LUA przy dużej ilości otwartych zakładek w wersji x64.
- Kilka poprawek odnośnie wielu monitorów.
- Płynniejsze przewijanie zakładek.
- Naprawiony crash po błędnym wczytaniu audio.
- Poprawki filtrowania napisów.
- Dodany haczyk jednokrotnego pytania o wczytywanie plików skojarzonych do napisów.
- Poprawka brakujących skrótów w podręcznym menu wideo.
- Poprawiony nie działający prawy przycisk w narzędziu wizualnym przesunięcia.
- Dodane kilka okien z pytaniem o usuwanie a także ustawienie aktywnego przycisku na "Nie".
- Poprawki przechodzenia do następnego / poprzedniego rozdziału wideo oraz zaznaczania rozdziału w menu wideo.
- Poprawione użycie ALT z przestawianiem znaczników start i koniec na wykresie audio.
- Przerobione odświeżanie kursora audio podczas odtwarzania na osobny wątek, co sprawia, że nie zacina się przy większym obciążeniu wątku głównego.
- Dodanie filtra do napisów Libass, który jest szybszy od xy-Vsfiltra i lepiej radzi sobie z potężnymi efektami. Ponadto nie zapisuje napisów na dysk twardy, co dodatkowo przyspiesza wczytywanie napisów po kilkanaście megabajtów.
- Migracja na Visual Studio 17.
- Poprawka nie działającego przeciągania linii start na wykresie audio, gdzie automatycznie ustawiało koniec.
- Poprawka crashy xy-Vsfiltra, które były dość częste przy użyciu Direct Show i FFMS2 jednocześnie.
- Poprawka nie działającego szukania tekstu oryginału, gdy oryginał jest ukryty na wideo.
- Poprawka nie działającego dwukrotnego kliknięcia i przeciągania w polu tekstowym tekstu dialogu.
- Poprawka braku tła narzędzia wycinka wektorowego.
- Poprawki narzędzia wycinka prostokątnego.
- Poprawka crasha przy jednoczesnym szukaniu wideo i włączaniu / wyłączaniu narzędzi wizualnych.
- Usunięcie przycisku edycji wielu stylów jednocześnie i dodanie zapytania czy zmienić wiele stylów po wciśnięciu "OK" bądź "Zastosuj".
- Poprawiony crash po zmianie FFMS2.dll na inną wersję, nie ma już potrzeby usuwania indeksów.
- Usunięcie opcji szukania w tekście oryginału i zmiana, by szukało jednocześnie w obu tekstach.
- Opcja wyłączenia centrowania aktywnej linii w polu napisów.
- Poprawione literówki w polskich tekstach programu.
- Dodana opcja nie zmieniania zaznaczenia przy duplikacji linijek.
- Poprawka pokazywania znalezionych fraz na tekstach oryginału.
- Dodane ustawianie skrótów do wszystkich okien niezależnie od okna pochodzenia skrótu.
- Poprawka wyświetlania błędów pisowni przy włączonym zastępowaniu tagów na znak zastępczy.
- Wiele poprawek postprocessora, by różne opcje użyte na raz nie dokonywały zmian, gdy czas obejmuje klatkę kluczową.
- Poprawiony brak pionowego paska przewijania w oknie wyboru ścieżek.
- Poprawione odczytywanie marginesów w narzędziu wizualnym pozycjonowania.
- Dodana możliwość zmiany wielkości okna "Poprawy drobnych błędów".
- Poprawka uaktywniania poprzednio używanego okna mimo kliknięcia w inne okno, co powodowało irytujący błąd.
- Poprawione nie działające "Anuluj" przy pytaniu czy podmienić style.
- Dodana opcja wyłączania odtwarzania poprzedniej / następnej linijki na wykresie audio.
- Poprawione limity w polach numerycznych.
- Dodane otwieranie plików przez FFMS2 na pełnym ekranie.
- Poprawione nie działające zmniejszanie okna wideo, bo całkowitym powiększeniu.
Poza tym opcje zostały zmienione na bardziej czytelne i została dodana konwersja.
Również została zrobiona refaktoryzacja klas wideo, która wiele nie zmienia w samym działaniu programu,
ale umożliwia dalszy rozwój.
O Libass to Kamiyan ciągle truł w tym temacie więc napisałem, gdy tylko się pojawił.
Poza tym zaktualizowałem FFMS2 i LuaJIT więc zalecam, by wyczyścić folder i zostawić w nim tylko config i wrzucić wszystkie pliki z zip.
Link do programu:
https://github.com/bjakja/Kainote/releases/latest
Link do wersji beta: https://drive.google.com/uc?id=1ECqsrLo … t=download
What's the point with pointer?
Szisza jest zła a Demo jeszcze gorsze
Kainote link
Umu umu
Offline
Dla zainteresowanych Libassem chciałem oficjalnie oznajmić, że dodałem nową wersję, a także rozszerzyłem działanie na Direct Show, do pobrania na razie tylko jako wersja beta z Google.
What's the point with pointer?
Szisza jest zła a Demo jeszcze gorsze
Kainote link
Umu umu
Offline
Dla zainteresowanych Libassem chciałem oficjalnie oznajmić, że dodałem nową wersję, a także rozszerzyłem działanie na Direct Show, do pobrania na razie tylko jako wersja beta z Google.
Witam.
Brakuje mi w edycji napisów opcji "popraw nakładające się czasy".
A może taka jest, tylko jej nie widzę?
Ostatnio edytowany przez toooomelo (2021-01-10 10:41:48)
Offline
Jest taka opcja, okno przesuwania czasów i tam jest ostatnia lista korekcja czasów końcowych. Tylko nie pamiętam czy przy przesunięciu = 0 zadziała. Jest nawet opcja ustawiania nowych czasów końcowych wg czasu na jeden znak ustawionego w opcjach konwersji. Tylko pomiń wszelki TS bo wszystko szlag trafi.
What's the point with pointer?
Szisza jest zła a Demo jeszcze gorsze
Kainote link
Umu umu
Offline
Jest taka opcja, okno przesuwania czasów
No, jest. Sprytnie ukryte. To okno "czasów" mogłoby być wyeksponowane. Bo do synchronizacji jest podstawowe.
Muszę przyznać, że jest to potężne narzędzie edycyjne. Nawet, jak dla mnie, za dużo opcji, he he ;-)
Ale trochę przypomina funkcjami popularnego niegdyś SubEditPlayera. Tylko tamten był prosty jak drut :-)
Ostatnio edytowany przez toooomelo (2021-01-11 00:09:29)
Offline