#161 2020-05-28 23:06:52

Bakura
Użytkownik
Skąd: Tychy
Dołączył: 2006-01-21

Odp: Kainote beta - edytor napisów

1. czy to zachowanie Z/X jest domyślne?
2. myślałem że dałem to w podobnym miejscu, ale pewnie dla mnie jest podobne gdy mam kilka innych kolumn na stałe ukryte.
3. dałoby się zrobić
4. u mnie słabo z motywami więc nie wypowiadam się


What's the point with pointer?
Micro$oft - upierdliwość na poziomie
Kainote link

Offline

#162 2020-05-29 00:21:23

SoheiMajin
Moderator
Skąd: Gdańsk
Dołączył: 2009-04-10

Odp: Kainote beta - edytor napisów

Bakura napisał:

1. czy to zachowanie Z/X jest domyślne?

Zresetowałem ustawienia i sprawdziłem i jest tak samo, więc zakładam, że tak.

Offline

#163 2020-05-29 00:27:25

matiasmovie
Użytkownik
Skąd: Poznań (ポズナン)
Dołączył: 2008-10-23

Odp: Kainote beta - edytor napisów

SoheiMajin napisał:

4. Nie myślał ktoś, żeby zrobić motyw z kolorami w stylu Aegi?

Pewnie nie bo wersja light jest troszkę podobna do aegi, pewnie byś musiał parę kolorków zmienić żeby było identyczne smile_big


sALiRRN.png

Offline

#164 2020-05-29 08:19:45

Bakura
Użytkownik
Skąd: Tychy
Dołączył: 2006-01-21

Odp: Kainote beta - edytor napisów

To pewnie zmienili coś później, bo te skróty w gridzie pod audio to robiłem niby wzorując się na aegi, bo Wincenty chciał,  ale przerobienie tego to nie jakiś trudny problem, gdy jest zapotrzebowanie.  Obecnie przy Kainote wstrzymuje mnie rozgrzebany renaming configu i skrótów, jak się przemogę by to zrobić, to problemu nie będzie żadnego.

Ostatnio edytowany przez Bakura (2020-05-29 08:27:40)


What's the point with pointer?
Micro$oft - upierdliwość na poziomie
Kainote link

Offline

#165 2020-05-29 16:16:33

Szedar
Użytkownik
Dołączył: 2019-12-01

Odp: Kainote beta - edytor napisów

Nie wiem czy to jest błąd czy tak ma być, ale troszkę mi to przeszkadza, a mianowicie:
Jak mam otwarty plik z napisami i otworzę kolejne napisy z poziomu programu to otwierają się w nowej karcie, a jak chcę otworzyć napisy bezpośrednio z folderu z poziomu eksploratora poprzez menu kontekstowe i opcję "Otwórz za pomocą Kainote" to napisy otwierają się w miejsce aktywnej karty zamiast w nowej.

Offline

#166 2020-05-29 18:09:46

Akan69
Użytkownik
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Dołączył: 2013-03-04

Odp: Kainote beta - edytor napisów

Czy jest możliwość dodać do menu wideo, opcję "Użyj atrapy wideo"?
Coś podobnego jak w Aegisub.

Offline

#167 2020-05-29 19:27:57

Bakura
Użytkownik
Skąd: Tychy
Dołączył: 2006-01-21

Odp: Kainote beta - edytor napisów

Szedar, to nie jest błąd, bo jest opcja zmiany, by otwierało w nowej zakładce, jak kto lubi. Zahacz "Otwieraj napisy zawsze w nowej karcie" w opcjach edycji.
Akan69, co do dummy wideo to nie ma jeszcze takiej możliwości, bo blokuje mnie refaktoring wideo. W sensie za dużo syfu by się w kodzie narobiło jakbym to zrobił bez tego.


What's the point with pointer?
Micro$oft - upierdliwość na poziomie
Kainote link

Offline

#168 2020-05-29 20:41:22

Akan69
Użytkownik
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Dołączył: 2013-03-04

Odp: Kainote beta - edytor napisów

Dzięki za odpowiedź.

Offline

#169 2020-05-29 21:27:52

Szedar
Użytkownik
Dołączył: 2019-12-01

Odp: Kainote beta - edytor napisów

Bakura napisał:

Szedar, to nie jest błąd, bo jest opcja zmiany, by otwierało w nowej zakładce, jak kto lubi. Zahacz "Otwieraj napisy zawsze w nowej karcie" w opcjach edycji.

Dzięki, zanim napisałem posta przejrzałem ustawienia bo czułem że takie coś powinno być, ale umknęła mi ta opcja  wstyd

Offline

#170 2020-06-06 15:38:10

Kamiyan3991
Użytkownik
Skąd: Katowice
Dołączył: 2014-01-18

Odp: Kainote beta - edytor napisów

6 czerwca 2020 – Kainote dalej nie obsługuje libassa.

Offline

#171 2020-06-06 16:49:29

Bakura
Użytkownik
Skąd: Tychy
Dołączył: 2006-01-21

Odp: Kainote beta - edytor napisów

A ty odliczasz dni i godziny, jak na razie muszę odbugować wcześniejsze większe zmiany. A tak szczerze to muszę zacząć od pobrania kodu najnowszego Aegi, by zobaczyć jak to w ogóle jest użyte. Żadnego info o implementacji nie widziałem. FFMS2 chociaż miał jakiś opis, jak z niego coś wydusić, a tu zero.


What's the point with pointer?
Micro$oft - upierdliwość na poziomie
Kainote link

Offline

#172 2020-06-27 09:37:06

Bakura
Użytkownik
Skąd: Tychy
Dołączył: 2006-01-21

Odp: Kainote beta - edytor napisów

Wszystkim zainteresowanym chciałem zakomunikować, że dodałem Libassa do Kainote jednakże na razie tylko na FFMS2 i z napisami w formacie ASS, jednakże w przyszłości zamierzam to zmienić i zrobić konwersję w locie dla innych formatów i obsługę dla Direct Show. Najlepszym w tym przypadku sposobem będzie przejrzenie rozwiązań w kodzie MPV albo innego programu, który tego używa. Program może zawierać jeszcze błędy z tym związane albo z poprzednimi przeróbkami, które powoli na prowadzą na dobry tor czytelniejszego kodu. Build dostępny na dysku Google i zalecam zrobić backup poprzedniej wersji w razie czego.
A i jeszcze dodam, że zmieniłem Visual Studio na 2017 z powodu Libassa, więc i zmieniły się pliki redista, jeśli zmienia się exe to należy je też dodać.

Kamiyan minęło prawie dwa miesiące, odkąd zgłosiłeś, że chciałbyś ten ficzer. To i tak niewiele, jak na ilość przeróbek, które on wymagał. Po pierwszych testach, stwierdzam, że Libass jest nieznacznie szybszy od xy Vsfiltra. Ale z drugiej strony nie uzupełnia brakujących znaków czcionką domyślą, tu głównie chodzi o japońskie, czy choćby głupi cudzysłów. Wysyła sporo błędów typu fatal/error, np o brakujących znakach. A na przykład to, że czcionki nie zaczytał bo Freetype2 żadnych znaków nie znalazł traktuje już jako warning. Tak czy owak musiałem zrobić wersję silent loga, który pokaże dopiero swoje wnętrze po włączeniu okna. Bo ciągle przy zmianie czcionki wył logami.

Ostatnio edytowany przez Bakura (2020-06-27 10:30:37)


What's the point with pointer?
Micro$oft - upierdliwość na poziomie
Kainote link

Offline

Stopka forum

© Animesub.info 2020