#1 2016-11-16 18:54:01

Kilgur
Użytkownik
Dołączył: przed 2004-07-25

Peria Chronicles

No niebawem gry beda jak animu wygladac, a tej produkcji niewiel juz brakuje smile_big
https://www.youtube.com/watch?v=5VCgN0pu5I0


ara ara...

Offline

#2 2016-11-16 19:15:17

Kenshiro
Użytkownik
Skąd: Polska
Dołączył: 2008-07-13

Odp: Peria Chronicles

Kilgur napisał:

No niebawem gry beda jak anime wygladac, a tej produkcji niewiele juz brakuje smile_big
https://www.youtube.com/watch?v=5VCgN0pu5I0

To po prostu niskiej jakości animacja 3d.
Ja nic nie mam do anime 3d, ale czegoś takiego nie chciałbym oglądać.
Zresztą co innego grafika w czasie rzeczywistym (gry), a co innego wyrenderowana wcześniej (chociażby wiele przerywników filmowych).

Offline

#3 2016-11-16 19:48:10

Spaiki
Użytkownik
Dołączył: 2013-03-21

Odp: Peria Chronicles

W porównaniu do większości gier w takiej stylistyce graficznej, to raczej spory krok na przód. No a anime 3d to już swoją drogom.

Offline

#4 2016-11-16 20:24:45

seba609
Użytkownik
Skąd: Poznań
Dołączył: 2009-07-13

Odp: Peria Chronicles

Spaiki napisał:

...swoją drogom.

Oh boy  szalony


Lupin, he's a nice man. Why he's cool, you know, he uses his walther. Yeah, the machine cries, bang bang.

Offline

#5 2016-11-16 20:31:52

Dennoss
Użytkownik
Skąd: Gniezno
Dołączył: 2013-01-05

Odp: Peria Chronicles

seba609 napisał:
Spaiki napisał:

...swoją drogom.

Oh boy  szalony

89HANHg.gif

Offline

#6 2016-11-16 21:01:16

Kilgur
Użytkownik
Dołączył: przed 2004-07-25

Odp: Peria Chronicles

Kenshiro napisał:
Kilgur napisał:

No niebawem gry beda jak anime wygladac, a tej produkcji niewiele juz brakuje smile_big
https://www.youtube.com/watch?v=5VCgN0pu5I0

To po prostu niskiej jakości animacja 3d.
Ja nic nie mam do anime 3d, ale czegoś takiego nie chciałbym oglądać.
Zresztą co innego grafika w czasie rzeczywistym (gry), a co innego wyrenderowana wcześniej (chociażby wiele przerywników filmowych).

To jest gra mmo i z tego co sie orientuje wszystko jest renderowane w czasie rzeczywistym


ara ara...

Offline

#7 2016-11-16 21:05:12

Spaiki
Użytkownik
Dołączył: 2013-03-21

Odp: Peria Chronicles

Jeszcze może jakieś fajerwerki. Temat o ortografii czy o grze? Możecie choć raz w życiu nie zaśmiecać tematu, choć raz? Jak macie taką misje z rehabilitowania ludzi, to na PW piszcie, a nie zaśmiecacie swoimi problemami tematy.

Ostatnio edytowany przez Spaiki (2016-11-16 21:06:40)

Offline

#8 2016-11-16 21:17:44

Dennoss
Użytkownik
Skąd: Gniezno
Dołączył: 2013-01-05

Odp: Peria Chronicles

Spaiki napisał:

Jeszcze może jakieś fajerwerki. Temat o ortografii czy o grze? Możecie choć raz w życiu nie zaśmiecać tematu, choć raz? Jak macie taką misje z rehabilitowania ludzi, to na PW piszcie, a nie zaśmiecacie swoimi problemami tematy.

Nawet moderator to tutaj robi hehe

Offline

#9 2016-11-16 22:23:54

Ares86
Użytkownik
Dołączył: 2011-07-10

Odp: Peria Chronicles

Niedługo będą? Sprawdź sobie Ni No Kuni, które to ma już kilka lat na karku.

Offline

#10 2016-11-17 00:19:19

baca130
Użytkownik
Skąd: Chojnice
Dołączył: 2015-04-15

Odp: Peria Chronicles

Toon Shading jest w miarę prosty jak i tani w wykorzystaniu, zbytnio też nie obciąża grafiki, często używam go w moich grach ponieważ daje znacznie lepszy efekt niż tradycyjne rozwiązania. Modele jak i tektury mogą być znacznie prostsze, przez co można ukryć swoje braki umiejętności.

Ostatnio edytowany przez baca130 (2016-11-17 00:20:11)

Offline

#11 2016-11-17 00:34:08

Kilgur
Użytkownik
Dołączył: przed 2004-07-25

Odp: Peria Chronicles

Ares86 napisał:

Niedługo będą? Sprawdź sobie Ni No Kuni, które to ma już kilka lat na karku.

Pamietam o tej grze smile Ale bardziej chodzilo mi o to ze w animu coraz czesciej siegaja po 3d, IMO ten mmo jakby troche go dopracowali moglby lepiej wygladac niz np ostatni berserk jezor

Ostatnio edytowany przez Kilgur (2016-11-17 16:26:55)


ara ara...

Offline

#12 2016-11-17 01:24:21

Kenshiro
Użytkownik
Skąd: Polska
Dołączył: 2008-07-13

Odp: Peria Chronicles

Kilgur napisał:

To jest gra mmo i z tego co sie orientuje wszystko jest renderowane w czasie rzeczywistym

No tak jest w każdej grze (nie licząc niektórych przerywników i tak zwanych obiektów nieruchomych służących jako tło).
Dlatego właśnie anime 3D nie mogłoby tak wyglądać, gdyż wszystko zostałoby wyrenderowane wcześniej.

Jednak gdyby chociażby osiągali jakość Appleseed  (mowa o filmach) to nie było źle.

Offline

#13 2016-11-17 16:34:55

Kilgur
Użytkownik
Dołączył: przed 2004-07-25

Odp: Peria Chronicles

Kenshiro napisał:

Dlatego właśnie anime 3D nie mogłoby tak wyglądać, gdyż wszystko zostałoby wyrenderowane wcześniej.

Jednak gdyby chociażby osiągali jakość Appleseed  (mowa o filmach) to nie było źle.


Nie ma roznicy w renderowaniu, oczywiscie gra i bajka robione sa innymi narzedziami, ale chodzi glownie o to ze przy filmach pre-renderowanych mozna sobie pozwolic na zdecydowanie wiecej szczegolow, bo kogo obchodzi to ze 1 klatka animacji renderuje sie 20 sekund czy tam minut jezor W grze tez mozna to osiagnac tylko jaki sprzet to uciagnie jezor


ara ara...

Offline

#14 2016-11-18 11:07:12

Kenshiro
Użytkownik
Skąd: Polska
Dołączył: 2008-07-13

Odp: Peria Chronicles

Kilgur napisał:

Nie ma roznicy w renderowaniu, oczywiscie gra i anime robione sa innymi narzedziami, ale chodzi glownie o to ze przy filmach pre-renderowanych mozna sobie pozwolic na zdecydowanie wiecej szczegolow, bo kogo obchodzi to ze 1 klatka animacji renderuje sie 20 sekund czy tam minut jezor W grze tez mozna to osiagnac tylko jaki sprzet to uciagnie jezor

Powiem w taki sposób, że nawet najlepsze wizualnie gry (mowa o cutscene) wyglądają wyraźnie gorzej, niż te zawierające wcześniej wyrenderowane filmiki i to nawet sprzed kilku lat.
Chociażby wtedy nie ma takiego zjawiska jak aliasing i obraz jest po prostu idealny.
Dobry przykład to takie Final Fantasy Advent Children lub Tekken Vengeance.
Nie ma co liczyć na gry z taką grafiką. To po prostu niemożliwe przez wiele lat.
Jeśli już to co najmniej za kilkadziesiąt.
Tekstury składają się z mnóstwa wielokątów, co chociażby powoduje niemożliwość uzyskania idealnie okrągłych przedmiotów (wszystko co okrągłe to w grach jest kanciaste, jeśli dokładnie się przyjrzeć).

Offline

#15 2016-11-18 13:46:54

marek2fgc
Użytkownik
Skąd: Lubin
Dołączył: 2010-06-28

Odp: Peria Chronicles

Kenshiro napisał:

Tekstury składają się z mnóstwa wielokątów, co chociażby powoduje niemożliwość uzyskania idealnie okrągłych przedmiotów (wszystko co okrągłe to w grach jest kanciaste, jeśli dokładnie się przyjrzeć).

cojest

Wiesz o tym, że dane dot. krzywych nie składają się z wielu punktów, tylko z paru, na podstawie których generowane są punkty pośrednie (polecam poczytać o NURBS)? Dzięki temu możemy taki model powiększać i nie zobaczymy powiększonych ząbków na krawędziach. Co nam to daje? To, im większą rozdzielczość gry osiągniemy, tym te ząbki na danej wielkości obrazu (np. 27") będą coraz mniejsze, aż staną się niewidoczne.
W taki sam sposób osiąga się ten efekt w filmach. Generuje się film w bardzo wysokiej rozdzielczości, po czym się skaluje go do mniejszej. Jednak problem z wydaniami takich filmów w 4K itd. jest w teksturach, które były robione pod daną rozdzielczość wyjściową, a nie wejściową. W grach ten problem jest dużo większy, bo musimy generować obraz w czasie rzeczywistym, czyli wszelkie efekty graficzne muszą działać płynnie i nie mogą zwieszać gry. Tutaj jest największy problem.

Btw. tekstury składają się z 4 kątów. O ile mi wiadomo. smile

Ostatnio edytowany przez marek2fgc (2016-11-18 14:08:12)

Offline

#16 2016-11-18 14:44:45

Hunter Killer
Moderator
Skąd: Zielona Góra
Dołączył: 2011-03-29

Odp: Peria Chronicles

Kenshiro napisał:

Tekstury składają się z mnóstwa wielokątów, co chociażby powoduje niemożliwość uzyskania idealnie okrągłych przedmiotów (wszystko co okrągłe to w grach jest kanciaste, jeśli dokładnie się przyjrzeć).

Chyba obiekty. Tekstury to bitmapy, pomijając te tekstury proceduralne, gdzie opcja 3d istnieje, ale to i tak nie o to ci chodziło (chyba).


155222.jpg zzsldjt.png

Offline

#17 2016-11-18 15:09:59

baca130
Użytkownik
Skąd: Chojnice
Dołączył: 2015-04-15

Odp: Peria Chronicles

Hunter Killer napisał:
Kenshiro napisał:

Tekstury składają się z mnóstwa wielokątów, co chociażby powoduje niemożliwość uzyskania idealnie okrągłych przedmiotów (wszystko co okrągłe to w grach jest kanciaste, jeśli dokładnie się przyjrzeć).

Chyba obiekty. Tekstury to bitmapy, pomijając te tekstury proceduralne, gdzie opcja 3d istnieje, ale to i tak nie o to ci chodziło (chyba).

A konkretniej modele 3D. Obiekt bo bardziej gotowy element gry, czyli model z texturą i shaderem do tego animacją i skryptami.
Textura to bitmapa, którą nakłada się na modele.

Offline

#18 2016-11-18 15:51:36

Kilgur
Użytkownik
Dołączył: przed 2004-07-25

Odp: Peria Chronicles

Odechcialo mi sie jezor zapomnialem z kim dyskutowac nie ma sensu evil

Ostatnio edytowany przez Kilgur (2016-11-18 15:52:16)


ara ara...

Offline

#19 2016-11-18 18:21:11

Kenshiro
Użytkownik
Skąd: Polska
Dołączył: 2008-07-13

Odp: Peria Chronicles

marek2fgc napisał:

Co nam to daje? To, im większą rozdzielczość gry osiągniemy, tym te ząbki na danej wielkości obrazu (np. 27") będą coraz mniejsze, aż staną się niewidoczne.

Na pewno 4K to stanowczo za niska rozdzielczość aby osiągnąć taki efekt. smile
A obecnie nie ma nawet kart graficznych do płynnego grania w 4K na najwyższych ustawieniach w każdej grze.

marek2fgc napisał:

W grach ten problem jest dużo większy, bo musimy generować obraz w czasie rzeczywistym, czyli wszelkie efekty graficzne muszą działać płynnie i nie mogą zwieszać gry. Tutaj jest największy problem.

Dlatego jest to praktycznie niemożliwe w przeciągu najbliższych kilkudziesięciu lat.
Pamiętam te antyczne filmiki z Diablo 2. Nawet w obecnych grach nie ma takiego realizmu w czasie rzeczywistym.

marek2fgc napisał:

tekstury składają się z 4 kątów. O ile mi wiadomo. smile

Z tego co czytałem, to z trójkątów. smile  Chociażby przedmioty w grach.

Hunter Killer napisał:

Chyba obiekty. Tekstury to bitmapy, pomijając te tekstury proceduralne, gdzie opcja 3d istnieje, ale to i tak nie o to ci chodziło (chyba).

https://pl.wikipedia.org/wiki/Teksturowanie

Tekstura decyduje o wyglądzie obiektów w grze, więc potocznie tak można napisać.

Ostatnio edytowany przez Kenshiro (2016-11-18 18:24:04)

Offline

#20 2016-11-18 19:00:21

XxBhaalxX
Użytkownik
Skąd: Ożarów Mazowiecki - zapraszam.
Dołączył: 2010-11-07

Odp: Peria Chronicles

Gra zapowiada się dosyć interesująco jak na dzisiejszy standardy wiec może nie będzie tu bezmyślnego bicie w pve bo to już jest wszędzie, aż wypala oczy i wyżera mózg, chociaż nie wiem czy tu będzie lepiej ale sam system rozwoju jest już czymś nowym w tego typu grach mmo.
Ps. Jeżeli będzie system pk to zagrał bym bez narzekania. evil

Offline

Stopka forum

© Animesub.info 2024