Nie jesteś zalogowany.
No niebawem gry beda jak animu wygladac, a tej produkcji niewiel juz brakuje
https://www.youtube.com/watch?v=5VCgN0pu5I0
ara ara...
Offline
No niebawem gry beda jak anime wygladac, a tej produkcji niewiele juz brakuje
https://www.youtube.com/watch?v=5VCgN0pu5I0
To po prostu niskiej jakości animacja 3d.
Ja nic nie mam do anime 3d, ale czegoś takiego nie chciałbym oglądać.
Zresztą co innego grafika w czasie rzeczywistym (gry), a co innego wyrenderowana wcześniej (chociażby wiele przerywników filmowych).
Offline
W porównaniu do większości gier w takiej stylistyce graficznej, to raczej spory krok na przód. No a anime 3d to już swoją drogom.
Offline
...swoją drogom.
Oh boy
Lupin, he's a nice man. Why he's cool, you know, he uses his walther. Yeah, the machine cries, bang bang.
Offline
Spaiki napisał:...swoją drogom.
Oh boy
Offline
Kilgur napisał:No niebawem gry beda jak anime wygladac, a tej produkcji niewiele juz brakuje
https://www.youtube.com/watch?v=5VCgN0pu5I0To po prostu niskiej jakości animacja 3d.
Ja nic nie mam do anime 3d, ale czegoś takiego nie chciałbym oglądać.
Zresztą co innego grafika w czasie rzeczywistym (gry), a co innego wyrenderowana wcześniej (chociażby wiele przerywników filmowych).
To jest gra mmo i z tego co sie orientuje wszystko jest renderowane w czasie rzeczywistym
ara ara...
Offline
Jeszcze może jakieś fajerwerki. Temat o ortografii czy o grze? Możecie choć raz w życiu nie zaśmiecać tematu, choć raz? Jak macie taką misje z rehabilitowania ludzi, to na PW piszcie, a nie zaśmiecacie swoimi problemami tematy.
Ostatnio edytowany przez Spaiki (2016-11-16 21:06:40)
Offline
Jeszcze może jakieś fajerwerki. Temat o ortografii czy o grze? Możecie choć raz w życiu nie zaśmiecać tematu, choć raz? Jak macie taką misje z rehabilitowania ludzi, to na PW piszcie, a nie zaśmiecacie swoimi problemami tematy.
Nawet moderator to tutaj robi
Offline
Niedługo będą? Sprawdź sobie Ni No Kuni, które to ma już kilka lat na karku.
Offline
Toon Shading jest w miarę prosty jak i tani w wykorzystaniu, zbytnio też nie obciąża grafiki, często używam go w moich grach ponieważ daje znacznie lepszy efekt niż tradycyjne rozwiązania. Modele jak i tektury mogą być znacznie prostsze, przez co można ukryć swoje braki umiejętności.
Ostatnio edytowany przez baca130 (2016-11-17 00:20:11)
Offline
Niedługo będą? Sprawdź sobie Ni No Kuni, które to ma już kilka lat na karku.
Pamietam o tej grze Ale bardziej chodzilo mi o to ze w animu coraz czesciej siegaja po 3d, IMO ten mmo jakby troche go dopracowali moglby lepiej wygladac niz np ostatni berserk
Ostatnio edytowany przez Kilgur (2016-11-17 16:26:55)
ara ara...
Offline
To jest gra mmo i z tego co sie orientuje wszystko jest renderowane w czasie rzeczywistym
No tak jest w każdej grze (nie licząc niektórych przerywników i tak zwanych obiektów nieruchomych służących jako tło).
Dlatego właśnie anime 3D nie mogłoby tak wyglądać, gdyż wszystko zostałoby wyrenderowane wcześniej.
Jednak gdyby chociażby osiągali jakość Appleseed (mowa o filmach) to nie było źle.
Offline
Dlatego właśnie anime 3D nie mogłoby tak wyglądać, gdyż wszystko zostałoby wyrenderowane wcześniej.
Jednak gdyby chociażby osiągali jakość Appleseed (mowa o filmach) to nie było źle.
Nie ma roznicy w renderowaniu, oczywiscie gra i bajka robione sa innymi narzedziami, ale chodzi glownie o to ze przy filmach pre-renderowanych mozna sobie pozwolic na zdecydowanie wiecej szczegolow, bo kogo obchodzi to ze 1 klatka animacji renderuje sie 20 sekund czy tam minut W grze tez mozna to osiagnac tylko jaki sprzet to uciagnie
ara ara...
Offline
Nie ma roznicy w renderowaniu, oczywiscie gra i anime robione sa innymi narzedziami, ale chodzi glownie o to ze przy filmach pre-renderowanych mozna sobie pozwolic na zdecydowanie wiecej szczegolow, bo kogo obchodzi to ze 1 klatka animacji renderuje sie 20 sekund czy tam minut W grze tez mozna to osiagnac tylko jaki sprzet to uciagnie
Powiem w taki sposób, że nawet najlepsze wizualnie gry (mowa o cutscene) wyglądają wyraźnie gorzej, niż te zawierające wcześniej wyrenderowane filmiki i to nawet sprzed kilku lat.
Chociażby wtedy nie ma takiego zjawiska jak aliasing i obraz jest po prostu idealny.
Dobry przykład to takie Final Fantasy Advent Children lub Tekken Vengeance.
Nie ma co liczyć na gry z taką grafiką. To po prostu niemożliwe przez wiele lat.
Jeśli już to co najmniej za kilkadziesiąt.
Tekstury składają się z mnóstwa wielokątów, co chociażby powoduje niemożliwość uzyskania idealnie okrągłych przedmiotów (wszystko co okrągłe to w grach jest kanciaste, jeśli dokładnie się przyjrzeć).
Offline
Tekstury składają się z mnóstwa wielokątów, co chociażby powoduje niemożliwość uzyskania idealnie okrągłych przedmiotów (wszystko co okrągłe to w grach jest kanciaste, jeśli dokładnie się przyjrzeć).
Wiesz o tym, że dane dot. krzywych nie składają się z wielu punktów, tylko z paru, na podstawie których generowane są punkty pośrednie (polecam poczytać o NURBS)? Dzięki temu możemy taki model powiększać i nie zobaczymy powiększonych ząbków na krawędziach. Co nam to daje? To, im większą rozdzielczość gry osiągniemy, tym te ząbki na danej wielkości obrazu (np. 27") będą coraz mniejsze, aż staną się niewidoczne.
W taki sam sposób osiąga się ten efekt w filmach. Generuje się film w bardzo wysokiej rozdzielczości, po czym się skaluje go do mniejszej. Jednak problem z wydaniami takich filmów w 4K itd. jest w teksturach, które były robione pod daną rozdzielczość wyjściową, a nie wejściową. W grach ten problem jest dużo większy, bo musimy generować obraz w czasie rzeczywistym, czyli wszelkie efekty graficzne muszą działać płynnie i nie mogą zwieszać gry. Tutaj jest największy problem.
Btw. tekstury składają się z 4 kątów. O ile mi wiadomo.
Ostatnio edytowany przez marek2fgc (2016-11-18 14:08:12)
Offline
Tekstury składają się z mnóstwa wielokątów, co chociażby powoduje niemożliwość uzyskania idealnie okrągłych przedmiotów (wszystko co okrągłe to w grach jest kanciaste, jeśli dokładnie się przyjrzeć).
Chyba obiekty. Tekstury to bitmapy, pomijając te tekstury proceduralne, gdzie opcja 3d istnieje, ale to i tak nie o to ci chodziło (chyba).
Offline
Kenshiro napisał:Tekstury składają się z mnóstwa wielokątów, co chociażby powoduje niemożliwość uzyskania idealnie okrągłych przedmiotów (wszystko co okrągłe to w grach jest kanciaste, jeśli dokładnie się przyjrzeć).
Chyba obiekty. Tekstury to bitmapy, pomijając te tekstury proceduralne, gdzie opcja 3d istnieje, ale to i tak nie o to ci chodziło (chyba).
A konkretniej modele 3D. Obiekt bo bardziej gotowy element gry, czyli model z texturą i shaderem do tego animacją i skryptami.
Textura to bitmapa, którą nakłada się na modele.
Offline
Odechcialo mi sie zapomnialem z kim dyskutowac nie ma sensu
Ostatnio edytowany przez Kilgur (2016-11-18 15:52:16)
ara ara...
Offline
Co nam to daje? To, im większą rozdzielczość gry osiągniemy, tym te ząbki na danej wielkości obrazu (np. 27") będą coraz mniejsze, aż staną się niewidoczne.
Na pewno 4K to stanowczo za niska rozdzielczość aby osiągnąć taki efekt.
A obecnie nie ma nawet kart graficznych do płynnego grania w 4K na najwyższych ustawieniach w każdej grze.
W grach ten problem jest dużo większy, bo musimy generować obraz w czasie rzeczywistym, czyli wszelkie efekty graficzne muszą działać płynnie i nie mogą zwieszać gry. Tutaj jest największy problem.
Dlatego jest to praktycznie niemożliwe w przeciągu najbliższych kilkudziesięciu lat.
Pamiętam te antyczne filmiki z Diablo 2. Nawet w obecnych grach nie ma takiego realizmu w czasie rzeczywistym.
tekstury składają się z 4 kątów. O ile mi wiadomo.
Z tego co czytałem, to z trójkątów. Chociażby przedmioty w grach.
Chyba obiekty. Tekstury to bitmapy, pomijając te tekstury proceduralne, gdzie opcja 3d istnieje, ale to i tak nie o to ci chodziło (chyba).
https://pl.wikipedia.org/wiki/Teksturowanie
Tekstura decyduje o wyglądzie obiektów w grze, więc potocznie tak można napisać.
Ostatnio edytowany przez Kenshiro (2016-11-18 18:24:04)
Offline
Gra zapowiada się dosyć interesująco jak na dzisiejszy standardy wiec może nie będzie tu bezmyślnego bicie w pve bo to już jest wszędzie, aż wypala oczy i wyżera mózg, chociaż nie wiem czy tu będzie lepiej ale sam system rozwoju jest już czymś nowym w tego typu grach mmo.
Ps. Jeżeli będzie system pk to zagrał bym bez narzekania.
Offline